Zające na Bali, czerwiec 2014

Zające na Bali, czerwiec 2014

7 czerwca około godziny 21.00, po lekkim opóźnieniu, turbulencjach, "schłodzeniu pasażerow, Pani kapitan w pięknym stylu osadza swoją maszynę na wyśnionej i wymażonej przez nas wyspie. Preved jesteśmy na Bali Preved. Pierwszy raz pomysł na Bali narodził się jakieś 10 lat temu( a może jeszcze wcześniej) i zawsze był odkładany, co poskutkowało wytworzeniem w wyobraźni obrazu mityczno- rajskiej  wyspy wiecznej szczęśliwości z przesympatycznymi mieszkańcami. Niestety rzeczywistość szybko zweryfikowała wyobrażenia, mit padł i już nigdy się nie odrodzi Cray 2 Szkoda, bo w planach byla Jawa i powrot na Bali, już nawet oglądaliśmy hotele na "przyszłość" i na oglądaniu się zakończyło. Na Bali nie wrócimy, widzieliśmy prawie wszystko, co jest ciekawe i warte zobaczenia "i wystarczy", jak mawia moja koleżanka Biggrin

Lenuś
Obrazek użytkownika Lenuś
Rejestracja: 12 wrz 2013

Miejscówka kupiona,zasiadam Yahoo

marinik
Obrazek użytkownika marinik
Ostatnio: 2 miesiące 3 tygodnie temu

Ooooo - zaintrygowany jestem.

Zajaczku, jestem z Tobą Preved

Noemi
Obrazek użytkownika Noemi
Rejestracja: 14 paź 2013

Super Clapping  że dałaś się Zajączku namówić na pokazanie swojego Bali i chyba wiem co było nie tak, zobaczymy czy mamy podobne zdanie Wink

Z każdym dniem bliżej...

dzioby125
Obrazek użytkownika dzioby125

Zajączku, a to mnie zaskoczyłaś Shok

tym bardziej czekam na ciąg dalszy I-m so happy

Noemi, a kiedy Twoje Bali Blum 3

Obrazek użytkownika Zajac1

Zaczynamy jednak od lotniska. Nasz samolot nie byl jedynym, który wylądował o tej porze. Już się boję co to będzie w kolejce po wizy, bagaże itd. Ludzie pisali o "dantejskich scenach", staniu w ponad godzinnych kolejkach, w upale zaduchu itd. Ku naszemu zdziwieniu, kolejka jest niewielka, ale wychodzi kierownik zmiany i po chwili otwierają sie kolejne 4 okienka obsługi, formalności papierkowe i wykupienie wizy nie zajęlo nam więcej niż 5 min Biggrin, jak miło oby tak dalej. Zabieramy swoje walizki, DZ idzie wymienić pieniądze (za chwilę będę miała męża milionera Preved), ja idę sprawdzić czy jest nasz kierowca Biggrin, jest czeka, mówię mu że jeszcze chwilę bo musimy wymienić pieniądze, z wymianą nie poszło już tak sprawnie, tysiące papierków, pieniądze przechodzące przez kilka parę rąk, no ale udało się i milionerzy  jadą do hotelu Clapping

Droga, całkiem ok, nawet szybko dojeżdzamy do Tanjung Benoa i hotelu Grand Aston Bali. Drink przywitalny, gorący ręczniczek, dostajemy klucze i jesteśmy w pokoju

Szybki "rzut okiem" na pokój, wychodzimy na balkon (jest ciemno, niewiele widać, ale mam wrażenie, że jakieś śmieci leżą, rozwalone meble, itd), dokładnie zobaczymy jutro, dzisiaj jesteśmy zmęczeni, a kierowca czeka, zeby omówić plan zwiedzania i coś zjeść trzeba.

W holu rozpisujemy plan zwiedzania na wszystkie dni i idziemy do Bumbu Bali na kolację. Jest już późno niewielu ludzi, obsługa niezbyt zadowolona, ze trzeba będzie coś robić, czuję się dziwnie, ale tlumaczę sobie, że jestem zmęczona i niektóre sygnały źle odbieram. Zamawiam Nasi goreng z owocami morza, Kelner pyta czy chcę z makaronem czy ryżem, hm myślę. Nasi Goreng jest z ryżem, może coś pokręciłam, a niech da z makaronem zobaczymy i tak oto dostałam pierwszy raz w życiu gado gado z makaronem Biggrin

Duży Zajączek zamawia fish and chips

Jedzonko całkiem smaczne, siedzimy rozmawiamy, delektujemy się zapachami, przydlądamy ulicy, w restauracji robi się pusto. Zostajemy tylko my, jest koło 23, kelnarzy sprzątają lokal, ostentacyjnie stawiają krzesła na stołach, barman zasuwa żaluzje w niewybredny sposób dając nam do zrozumienia, że mamy płacić i wynosić się. No cóż trafiliśmy do restauracji dla turystów więc odpowiednio zostaliśmy potraktowani ROFL. Wychodzimy i możecie byż pewni, więcej tu nie wrócimy, jutro poszukamy sympatyczniejszego miejsca Shok

bepi
Obrazek użytkownika bepi

Jest Bali  Preved  Kocham tą wyspę  Dance 4

Lenuś, marinik, Nelciu, Noemi, dzioby witajcie Preved

Kochani, żeby było jasne, to jest mój odbiór Bali, postaram się pisać bardzo obiektywnie, niestety czasem nie dam rady Pleasantry, ale patrzcie na wszystko Swoimi oczami i wyrabiajcie sobie własne zdanie.

Asia
Obrazek użytkownika Asia

Zajączku mnie również zaintrygowałaś wstępem. Pomimo, że jeszcze tam nie dotarłam nie ciągnie mnie specjalnie. Dlatego też Twoją relację będę śledzić z zaciekawieniem.  Biggrin

...nieważne gdzie, ważne z kim...

Bea37
Obrazek użytkownika Bea37
Ostatnio: 9 miesięcy 1 tydzień temu

Zajączu jak miło , że juz piszesz o Bali . Ja o Tym miejscu moge tylko poczytac i pomarzyć.