Degustacja porto i wyścig Kubicy z przystankiem w Bolonii, czyli Porto i Walencja w pigułce!

Obrazek użytkownika anusia

W czerwcu 2011 postanowiliśmy polecieć do Walencji, a że nie było tanich bezpośrednich lotów z Polski trzeba było jak zwykle  pokombinować z lotami i tym sposobem nasza trasa wyglądała następująco:

Kraków-Bolonia-Porto-Walencja-Bolonia-Kraków

Obrazek użytkownika anusia

Pierwszy raz nasz samolot nie odleciał o czasie z Krakowa bo jakieś problemy byłyShok,ale na szczęście już bez problemów i planowo wylądował w Bolonii.

W Bolonii byliśmy wieczorem, z lotniska do centrum dojechaliśmy bez problemu, ale z odnaleziem hotelu już tak łatwo nie byłoCrazy. Wiedziałam jaki autobus dowiezie nas do hotelu, lecz sprawa się skomplikowała gdy znaleźliśmy dwa przystanki z takim samym autobusem, ale z 2 różnymi trasami, a nikt nie był nam wstanie powiedzieć, który jest właściwy. Ok w końcu jakaś dziewczyna wskazała nam niby właściwy. Stoimy na przystanku, podjeżdża autobus, mój camel Crazy z torbami pakuje się do środka, a ja idę do kierowcy po bilet i upewnić się czy to właściwy. Okazało się, że jednak niewłaściwy więc próbuję dać znać mężowi by wyszedł, lecz zanim się wygramowił to autobus razem z nim odjechał, a ja zostałam na przystanku z dokumentami i kasąCrazy.  Na szczęście następny przystanek nie był daleko i spotkaliśmy się w połowie drogi. Niestety jak to we Włoszech bywa nasz prawidłowy autobus wieczorem ok 20 już niekursował więc poszliśmy do hotelu na nogach, co zajęło nam ponad godzinęCrazy. Wykończeni poszliśmy spać.

Rano po śniadaniu poszliśmy się wymeldować, przy rejestracji poznaliśmy parę polaków, którzy z nami leciali do Porto i z nami zwiedzaliBiggrin. Bolonii nie zwiedzaliśmy, od początku traktowaliśmy ją tylko jako miejsce przesiadkowe, nie interesowała nas jako miejsce do zostania czy zwiedzenia, przynajmniej wtedyBiggrin.

katerina
Obrazek użytkownika katerina

Juz czekam na PortoDance 4Choc pamietam,ze Walencja na Twoich fotkach tez imponujaca i bardzo nowoczesnaGood

Obrazek użytkownika anusia

Jak tylko pojawiliśmy się w hotelu Pan na recepcji, nie za bardzo umiał po angielsku mówić ale wciąż nam dawał do zrozumienia, że następnej nocy jest jakaś wielka impra w Porto bo jak zaczarowany w kółko powtarzał tylko "feszta feszta" i pokazywał na mapie miejsce gdzie mamy być, ok poczekamy zobaczymy o co chodzi, zrozumieliśmy tylko że koniecznie mamy być najpóźniej o północy nad rzeką DouroCrazy.

Porto zwiedzamy jak zazwyczaj gdy mamy mało czasu autobusem wycieczkowym.

Se Catedral

Porto-Se Katedral

Se Katedral-Porto

Jeden z wielu mostów w Porto

Porto-most

Obrazek użytkownika Peg
Ostatnio: 3 lata 3 tygodnie temu
Rejestracja: 06 wrz 2013

Ooooo jestem druga Clapping Przeczytane i lecę dalej bo narobiło mi się zaległości Wacko

Zamek Do Quejjo

Zamek do Quejjo-Porto

Zamek do Quejjo-Porto, Portugalia

Ocean w Porto, bez szału, lazurków brak

Ocean w Porto

Ocean w Porto-Portugalia

Ocean-Porto

Ocean-Porto, Portugalia

Latarnia morska, dojście do niej było nie lada wyczynem bo wielkie fale co chwilę zalewały drogę, i mi się dostałoCrazy

Latarnia morska w Porto

Asia
Obrazek użytkownika Asia

Anusia i ja dotarłam Biggrin

...nieważne gdzie, ważne z kim...

karisss
Obrazek użytkownika karisss

jak feszta feszta ROFL to jestem Biggrin

karisss
Obrazek użytkownika karisss

a w ogóle zawsze podobają mi się zdjęcia latarni morskich Biggrin i te również są Ok