Mój czarny ląd - safari 2014

Mój czarny ląd - safari 2014

Przesyłam kilka fotek z hotelu Diamonds La Gemma na Zanzibarze.

Obrazek użytkownika bepi

Fajne fotki , a hotel mniam !!!   extra klimacik w barze !Marabut można było korzystać też z częsci La Gema ? bo cosik kojarzę że tam są 2 części w tym hotelu

Ps. świetny kombinezon

Rejestracja: 12 lut 2015

Dzięki.Faktycznie w tym hotelu są dwie częsci, ta druga to Diamond Star of the East, tam to dopiero jest wypas,wille z prywatnymi basenami, usługa własnego lokaja i oddzielna plaża.

My (tz.ja i małżonka - ta w tym śmiesznym kombinezonie), byliśmy zakwaterowani w suitach - bardzo fajne bungalowy, każdy złożony z dwóch suit, do tego wspólny duży przedpokój i

taras gdzie można było każdego ranka zamówić sowite śniadanie (nie żaden kontynental lecz do wyboru z karty dzień wcześniej).O umówionej godzine zjawiała się obsługa (kelner i

pani do pomocy),świeżutki biały obrósik, świeże kwiaty, sok z wyciśniętych pomarańczy - żyć nie umierać serwis mają na najwższym poziomie.Wszystko to na rozległym terenie cudnego ogrodu.To włoska sieć hotelowa, a w recepcji miła niespodzianka - Pani Monika z Polski - super babka.Wspomnę tylko, że pewnego razu siedząć na tarasie po śniadaniu, słońce (a ono w Afryce potrafi grzać) tak nagrzało nasze przyciemniane okno w bungalowie, że nagle pękło rozpryskując się na drobne kawałki.Szybki telefon do recepcji i jeszcze tego

samego dnia byliśmy przeprowadzeni do bungalowu obok, a w ramach rekąpęsaty wieczorem czekała na nas butelka zmrożonego szampana i kosz świeżych owoców oraz dwa karnety

do spa.To było w listopadzie 2012r.

W zeszłym roku, tym razem ja i córka,naszą afrykańską przygodę rozpoczeliśmy od 8 -dniowego safari w Tanzanii i potem tygodniowy pobyt na Zanzibarze.Wybór padł na hotel sąsiedni czyli Hideaway of Nungwi ze względu na plaże- jest na prawdę malownicza.Ten hotel to nowoczesny synonim luksusu - wielgachna junior suita - ogromny balkon (16m2) i olbrzymi ogród.Opcja oczywiście All - jedyne co trochę popsuło nam humor to pogoda, przez trzy dni lało prawie od rana do wieczora a byliśmy w sierpniu - to w sumie nie pora deszczowa, ale za to w kontynentalnej Tanzanii, na safari pogoda wymażona bez zaru lejącego się z nieba, ale przyjemnie ciepło, no i ta przyroda.Kto choć raz miał okazję to zobaczyć

na pewno marzy by tam kiedyś wrócić....

Kilka fotek z hotelu.Do relacji z safari musiał bym się trochę przygotować bo to strasznie dużo fotek, ale jak ktoś jest ciekawy to może...

julka2
Obrazek użytkownika julka2
Rejestracja: 05 wrz 2013

Marabut ja jestem bardzo ciekawa i proszę o relację Clapping Smile

Obrazek użytkownika bepi

Pięknie Marabut pięknie  Preved a pogoda malinowa u Ciebie  na zdjęciach , ja zaś bedąc w Nungwi trafiłam pierwszy raz w życiu na długi i uprzykrzający życie wakacyjne deszcz ,   Dirol  myślałam że się wścieknę ...dobrze że chcociaż bylo all bo w takim deszczu nie mając all inlusiva dopiero mozna by się zapłakać ! no chyba że ktoś książki czyta na urlopie  Biggrin  no to ma zajęcie bez względu na pogodę ! trzy ostatnie dni urlopu to deszcze od rana do wieczora,   Dash 1   Na szczęscie wczesniejszy pobyt 11 dni gdzie byliśmy na Kinegwa beach była cudowna pogoda  lampa od rana do wieczora. Miałam w planie zejść całe to wybrzeże począwszy własnie od Kendwa beach i cudnego hotelu Hideaway w którym byłas z tym pięknym basenem z widokiem na ocean  aż po Ras Nungwi hotel ,poszukiwaniu takich ładnych plaż i widoczków jak u Ciebie .Do Twojego hotelu udało mi się wejść na kilkanaście minut , aby mieć rozeznanie na przyszłość  czy warto..się zatrzymać , bo jest jednak  bardzo drogi, pamiętam że Twój hotel robił wrażenie ! Najlepszy na tym wybrzeżu.  Chętnie poogladam fotki, jak masz gdzieś w necie zrzucone albo prowadzisz jakiegoś bloga to poprosze o adresik. A ta Wasza niespodzianka za tą szybę  ehh   Preved  supcio się zachowali , jak jak ja lubię takie  niespodzianki i dopieszczenie wakacyjne  Man in love  Chętnie poogladam  cudne chwile  na safari jak tez Wasze lokum na sawannie  w Tanzani Preved

Rejestracja: 12 lut 2015

Droga Bebi i Julka2.Niestety z braku czasu nigdy nie blogowałem, ale teraz na tym forum stawiam pierwsze kroki i może Wam się spodoba moje odkrywaninie "czarnego lądu"

chociaż na fotkach jest on bardziej brunatno-czerwony niż czarny.

Zaczynając od początku.Ja i moja nastoletnia córka Victoria wylatywaliśmy z Frankfurtu liniami Condor do Kilimangaro.Podróż bardzo miła, gdyż czekałem do ostatniej chwili na jakąś

promocję i za dodatkowe 150 euro od osoby udało się kupić bilety w business klasie - a te nowe samoloty Condora naprawdę niczym nie ustępują innym przewożniką.Także pełen

wypas - szampan na powitanie,kocyki, poduszeczki, zestawy podrózne, kwiatek w wazoniku do posiłku, pięciodaniowe menu do wyboru z karty,porcelana i takie tam...Ale najważniesze

to te fotele - a właściwie łożka tak bym mógł zawsze poróżować choćby ze względu na moje gabaryty."no i się rozpisałem a prki się przypaliły"Po wylądowaniu szybki i sprawny

transport do naszej pierwszej lodge - Ilboru Safari Lodge niedaleko Arushy.Przyjemna atmosfera, zakwaterowanie w bungalowach przypominających ule,basen.Hotel prowadzony

przez sympatyczną holenderkę - goście głownie z Europy no i nagle rozdzwoniła się komórka z Polski, czy dotarliśmy cało bo w tym samym dniu zestrzelono samolot pasazerski nad

Ukrainą.Na szczęście my nie w tym kierunku -ulga ale ciarki przez chwilę były!Mieliśmy cały dzień pobytu (bo safari dopiero następnego dnia) więc po kilku drinkach włączyła mi się

"szwędaczka" i wyszliśmy poza hotel.Tam dopiero hard-cor, spotkaliśmy kobietę która na podwórku gotowała obiad dla rodzinny.Po krótkiej rozmowie, a właściwie wymienieniu

zwrotów grzecznościowych mojej córce tak zrobiło się smutno - bo kobieta miała do wykarmienia sporą grupkę (12 dzieci i reszta rodziny), że za kilka dolarów, ucieszona dała się

namówić na degustację.Rybka wielkości szprotki - smażona na głębokim tłuszczu - posolona nawet mi przeszła przez gardło ,ale  pieczona papka z bananów polana ostrym sosem,

to nie moje klimaty.Choć w życiu trochę eksperymentowałem kulinarnie (smażone pasikoniki w Tajlandi-pycha)

Następnego dnia rano śniadanie i w drogę.Puktualnie zjawił się nasz opiekun a zarazem kierowca chyba Ali ale nie pamiętam więc przyjmijmy, że Ali.

Moja córka Vici i Ali.

Z tymi fotkami jest tak, że ja zajmuję się kamerą a cóka aparatem, no i dlatego ja mam pełną dokumentację na video (łącznie z lotem,hotelami,pokojami,itd..) a córka aparat wyjmuje

tylko wtedy gdy jej zdaniem jest coś interesującego.No i dlatego poprzednia relacja jest w formie plików video.Może jak się nauczę wklepywać filmiki coś ciekawego podeślę na razie

tylko fotki.

Typowy obrazek z afrykańskiej ulicy.

Wjazd do Parku Narodowego Lake Manyara, krajobrazy dość ciekawe, ale zwierzyny jakoś mało.Czuje pewien niedosyt.A może Ali nie jest tak wprawnym przewodnikiem.Na szczęście w kolejnych dniach moje przypuszczenia okazały się bardzo bezpodstawne - facet dał radę.Ale to później.Pierwsze jak zawsze pojawiły się małpy.

Następne były Marabuty (zbieżność nicku i tego ptaszka przypadkowa)Choć to faktycznie niezbyt mili padlinożercy.

Znacznie fajniej na obrysach nieco wyschniętego jeziora

prezentowały się nasze boćki...

Ukształtowanie terenu zmieniało się z każdym przejechanym kilometrem.Słowem robiło się bardziej afrykańsko.

i tak

Aż w końcu coś dużego blisko nas.

julka2
Obrazek użytkownika julka2
Rejestracja: 05 wrz 2013

Marabut fajnie że piszesz Yahoo Troche szkoda że nie zrobiłeś z tego odrębnej relacji Scratch one-s head

anusia
Obrazek użytkownika anusia

julka2 :

Wlasnie...taka relacja zasluguje na odrebne miejsce Good

Rejestracja: 12 lut 2015

Pomyślę o tym.Na razie na tym wątku.Jutro ciąg dalszy.I owiele ciekawsze fotki z Serengetii i Ngorongoro.

Fajnie,że ktoś w ogóle to czyta.

anusia
Obrazek użytkownika anusia

Marabut21 :

Fajnie,że ktoś w ogóle to czyta.

Załóż osobną relację, wtedy na pewno więcej osób będzie zainteresowanych Man in love

Obrazek użytkownika bepi

Pieknie dzięki  Preved   Ale tam tych boćków ..dużo    ROFL  ach   !!! te baobaby , akacje , uwilabiam na nie patrzeć !  kwitesensja sawanny !  gratuluje córcia Wam się udała , śliczna dziewczyna