Kapryśna Norwegia

Rejestracja: 19 lut 2015

Następnego dnia znowu się zachmurzyło, a przed  naszym namiotem zacumowało to. Kolos zafundował nam pobudkę o 6.00 rano, kiedy swą olbrzymią kotwicą rąbnął o dno. Myślałam, że to trzęsienie ziemi Shok

Rejestracja: 19 lut 2015

Ponieważ nie padało wybraliśmy się na ścieżki biegnące nad fiordem Geiraner. Jest ich kilka i widoki z nich są wspaniałe. Warto się trochę  pomęczyć.

A ten wodospad można sobie było pooglądać zarówno od przodu, jak i od tyłu, jest ścieżka, która prowadzi za krawędź wody:

Rejestracja: 19 lut 2015

Następnego dnia przywitało nas słonko. Spakowaliśmy się i skierowaliśmy się w kierunku Olden, po drodze zachaczając o szczyt Dalsnibba (1500 m n.p.m.), z którego roztacza się piękny widok na fiord znad chmur.

Filos
Obrazek użytkownika Filos

Asisko,

dużo fiordów poproszę Biggrin

No i gdybyś mogła (jeżeli pamiętasz) cos o cenkach na miejscu wspomnieć, bo straszą, że tam trzeba mieć dużo $ Biggrin

Rejestracja: 19 lut 2015

Olden mnie zachwyciło. Dla mnie to najpiększniesze miejsce, jakie odwiedziliśmy w Norwegii. Choć nie będę ukrywała, że duży udział w tym ma pogoda, która tego dnia była piękna. Taki oto widok rozpościerał się z naszego campingu. Nie pamiętam tylko czy był to camping Gryta czy Gytri. Wydaje mi się, że sąsiadują one ze sobą.

Rejestracja: 19 lut 2015

Hmmm...... Niestety nie pamiętam cen. Ogólnie było drogo. Chleb kosztował koło 20 zł. Za obiad dla 3 osób na targu rybnym zapłaciliśmy około 250 zł. I nie było to nic nadzwyczajnego - 3 drugie dania. Z tego co pamiętam przepłynięcie się promem po fiordzie Geirangerfiord do Hellesylt i z powrotem kosztowało nas również około 250 zł. Ale noclegi na campingu były tanie.

Filos
Obrazek użytkownika Filos

Asisko :

Łoł matko i córko!!! ale ceny!

Dobrze, że chociaz piękne widoki free Biggrin

Rejestracja: 19 lut 2015

Z Olden można zrobić kilka wycieczek do lodowca Briksdalbreen. Z miejscowości Briksdal, gdzie kończy się droga, łatwą turystyczną trasą jest około 2 km do czoła lodowca. Z każdym krokiem widoki robią się bardziej spektakularne.

A wieczorem wygląda to tak:

Rejestracja: 19 lut 2015

I jeszcze jedno zdjęcie, nie mogłam się powstrzymać Biggrin

julka2
Obrazek użytkownika julka2
Rejestracja: 05 wrz 2013

Asisko :

Ceny z kosmosu Shok Oj chyba mnie tam nigdy nie zobaczą Wacko

Dobrze że jest to forum bo mogę sobie za darmo z Tobą popodróżować Biggrin a jest co oglądać Good