Europejskie Karaiby-Lefkada- wrzesień 2015

Europejskie Karaiby-Lefkada- wrzesień 2015

Witam , zaczne już teraz pisać a po powrocie będzie dalsze rozwinięcie i Fotograf

Na Lefkade wybieram się po raz pierwszy, myślałam już o niej w tamtym roku , ale wówczas miało ją w swojej ofercie jedynie biuro Grecos i z lotem na kefalonie i potem promem dopiero na Lefkade , więc przy 7 dniowym pobycie to troche jak dla mnie zbyt dużo czasu traciło się na podróż. W tamtym roku skusiliśmy się więc na zakhyntos i jak dla mnie super , nie mam porównania z innymi zakątkami Grecji , bo to był nasz pierwszy grecki wypad i chyba jak na pierwszy raz dość wysoko postawiliśmy poprzeczke:) ale w tym roku miła niespodzianka itaka wprowadziło w swojej ofercie Lefkade i to w sympatyucznych obniżonych z początku cenach. Zdecydowaliśmy się na miejscowość Vasiliki , gdyż wydała mi się bardziej przytulna niż popularne Nidri , ale też nie dziura , taka jak dla nas w sam raz , śliczny port i 2 rodzaje plaż na miejscu. Jedna długa ciągnąca się plaża , gdzie często można spotkać ludzi uprawiających surfing , a za portem są ukryte 2 małe zatoczkowe plaże , pewnie mniej wietrzne i barziej nastrojowe:) Poza ty z miejscowości Vasiliki jest zdecydowanie bliżej do najpiękniejszych plaż , których na Lefkadzie nie brakuje , ale my nie robimy ogólnych objazdówek tylko wolimy wybrać pare punktów wg nas napiękniejszych i w nich pobyć dłużej by nasycić sie nimi i ich klimatem , więc plan jest taki : 2 pierwsze dni na miejscu w vasiliki a potem autko na 3 dni i 1dzień plażowanie na porto katsiki potem powrót na objad( bo to blisko 15km) i następnie popołudniu wypad na przylądek ducato , 2 dzień plaża Egremni i tam długi pobyt -bo coś czuje ,że ta plaża najbardziej mnie uwiedzie:) , następnie powrót na późny objad i wieczorkiem wypad na zachód słońca albo nad egremni albo nad porto katsiki -pomyślimy .... i dzień 3( cały na wyjeździe) wypad na plażowanie(2-3h) plaża Kalamitsi , następnie przejazd do Ag. Nikitas tam taxi na plaże milos i potem powrót i aż do zachodu słońca pobyt w Ag.Nikitas , i ostatni dzień już z naszej vasiliki też taxi wodnym na agiofili beach.To taki zarys byście wiedzieli co Was czeka , wyjazd jest za 3 tyg tzn 9 września -16września , pozdrawiam i zapraszam do podróży na Lefkade:) a tu na zachęte fotka miejscowości Vasiiki.Główna uliczka , urokliwy porcik , główna plaża oraz widok mapy , gdzie miejscowość Vasiliki się znajduje  Sun bespectacled

Rejestracja: 26 lis 2014

Witam podróżników:) wróciliśmy z Lefkady w śr i co tu dużo mówić wyspa jest przepiękna , mam porównanie z Zante , i dla nas zdecydowanie Lefkada piękniejsza , widoki i kolor morza po prostu obłędny:) Ja kocham morze w ogóle , ale na widok tego morza oblewającego Lefkade buzia sama się śmieje:) na zachęte pare foto Party 2

Rejestracja: 26 lis 2014

Tutaj panorama z góry w rejonie plaży porto katsiki  Yahoo

Żelek
Obrazek użytkownika Żelek

Widoczki i widoki piekne Yes 3

Pisz,pisz-moze komus uda mnie sie skusic na Grecje Yes 3

basia35
Obrazek użytkownika basia35
Rejestracja: 24 gru 2013

Super   nie byłam na Lefkadzie także chętnie  poczytamBiggrin

basia35

Bajka,

no pieknie sie ta twoja Lefkada zapowiada.. Yahoo

Juz mi Apisek i Mika smaku narobily a teraz widzę że i Ty jestes wyspą zachwycona.

Rejestracja: 26 lis 2014

Oj tak , jestem zachwycona  Girl pinkglassesf , szczególnie w takim terminie jak bylismy czyli ok 10 wrzesnia ma wyspa urok , jest tak prawdziwie , nadal fajny klimacik czynnych tawern i knajpek , ale bez tłumów Nawet porto katsiki miało swój urok , bo tylko przez godzinę było zatrzęsienie ludzi. tak ok 11 podpłynęły w ciągu paru minut 3 a po ok kolejnych15 minutach i 4-ty mega stateczek i z niego wysypało sie duuużo ludzi myśle ,że z kazdego z 60-70osób , ale na szczęście trwało to tylko 1 h tak mniej więcej do 12 a potem jeden po drugim odpłyneły i więcej żaden nie podpłynął było na prawde przyjemnie  Beach

Rejestracja: 26 lis 2014

Tutaj w momencie przypłyniecia 2 , trzeci juz podpływał a potem dobij jeszcze 4 ale nie mam foto bo wówczas psuło to cały wygląd i urok plaży (tłum , harmider i smród spalanej benzynki)  Wacko

ale tak jak pisałam po ok godzinie ..... Ssun-smilie water  030

Rejestracja: 26 lis 2014

i potem było już tak  Party

mabro
Obrazek użytkownika mabro
Ostatnio: 36 sekund temu

Piękny kolor wody - trzeba tę wyspę dopisać do mojej listy "must see" Biggrin Czekam na kolejne piękne widoczki.