Zające na wyspie wiecznej tęczy- Gran Canaria, grudzień 2014

Zające na wyspie wiecznej tęczy- Gran Canaria, grudzień 2014

Naszą przygodę z Kanarkami zaczęliśmy od Gran Canarii  nazwanej przeze mnie wyspą wiecznej tęczy ponieważ codziennie w jakimś miejscu widzieliśmy tęczę, czasem  wielokrotnie Yahoo

Bileciki na GC kupiliśmy w listopadzie w promocji RYANAIR za całe 1.188,60- wylot z Modlina, parking – Lider Parking (im więcej z niego korzystamy tym mniej mi się podoba i przy kolejnym wyjeździe poszukam innego). Hotel zamówiony przez Karolę, ale o tym później. Na razie startujemy Biggrin

i lecimy nad Europą Biggrin

i już jesteśmy nad wyspą Yahoo

Zrobiliśmy małe kółeczko i siadamy Smile

E w e l i n a EM
Obrazek użytkownika E w e l i n a EM
Rejestracja: 08 paź 2013

Ale fajnie! Lubię tą wyspę! Ma klimacik, nie myślę tu o pamiętnikach z wakacji hehe Biggrin

Pozdrawiam wakacyjnie,
Ewelina z EM

Obrazek użytkownika Zajac1

DZ jeszcze w Polsce zamówił samochód na cały czas naszego pobytu. Odnajdujemy stanowisko GOLDCARA i załatwiamy formalności. Okazuje się, że cena podana przy rezerwacji nie jest cenną ostateczną  Diablo, doliczają sobie jeszcze za paliwko i zatankowanie…… Płacimy w sumie 610 zł co i tak nie jest specjalnie wygórowaną ceną i odpieramy „naszego” Fiacika. *biggrin*. Ruszamy w kierunku naszego hotelu. Droga malinowa, pędzimy sobie i nagle ZONK Crazy. Wypadek, korek jak jasny gwint. Na nasze szczęście po drugiej stronie Yes 3. Mamy jednak w głowie, że w drodze powrotnej musimy zrobić większy zapas czasu, bo samolot nie będzie na nas czekał Crazy

Ostatnio: 12 godzin 45 sekund temu

Zajączku, ja tez bardzo lubie GC więc chetnie i poczytam i popatrze Preved

Ewela oj ma klimacik maYes 3.  Pamiętniki z wakacji Lol

Witaj Nelciu, zapraszam na wakacje z nami Preved

Nasz hotel to Paradise Costa Taurito. Teoretycznie  hotel ma przyznane 4 gwiazdki, ale jak to w Hiszpanii zawsze na wyrost.Lol 2

Mamy wykupioną wersję all, w ramach której jest też darmowy wstęp do Parku wodnego i baru przy nim.  Niestety nie ma możliwości korzystania z siostrzanego hotelu.

Rozbawiło mnie to, że za ręczniki plażowe trzeba płacić po 4 eur dziennie.*girl_devil* W okolicy jest tyle sklepików oferujących ładne plażowe ręczniki za grosze, a oni za sprany szajs kasę chcą Dash 1

No, ale co tam najważniejsze, że hotel jest tylko dla dorosłych. Uwielbiam takie miejsca, nawet jeżeli standardem nieco odbiegają od oczekiwań. To zapraszam na pokoje Biggrin

Basen z podgrzewaną wodą, ale dla mnie i tak zimna była Wacko

Asisko
Obrazek użytkownika Asisko
Rejestracja: 19 lut 2015

Zajączku, ja zawsze chętnie na Kanarki  Dance 4 Też byłam na GC w 2014 r., tylko miesiąc wcześniej i bardzo chętnie powspominam znajome miejsca Yahoo

LORD
Obrazek użytkownika LORD
Rejestracja: 11 maj 2015

ooo a od kiedy ten hoteljest dla dorosłych? byłem w nim w 2010 z czteroletnią wówczas córką Biggrin nawet brodzik jest Biggrin

www.foto-tarkowski.com

a robota to prymitywny sposób spędzania wolnego czasu...

Obrazek użytkownika basia35
Rejestracja: 24 gru 2013

GC chyba podobała mi się najbardziej ze wszystkich wysepek także chętnie powspomnam.Biggrin

Zajączku   a będzie obiecany  ParyżGive rose

LORD :

Lol Wychodzi na to, że młoda tak rozrabiała Girl crazy, że po Waszym wyjeździe hotel przestał przyjmować kaczory *girl_wink*Yahoo

Asiu, pamiętam Twoją relację nie pomyślałam jednak, że byłyśmy prawie w tym samym czasie. Cieszę się, że chcesz sobie powspominać i jedziesz z nami.

Basieńko witaj. Obiecuję, że relacja będzie. Tylko ja mam zaległości Mail 1 i jakoś muszę to ogarnąć, a zaraz kolejny wyjazd *girl_crazy*. Bardzo Cię przepraszam, że się nie wywiązałam z obietnicy. Jeżeli potrzebujesz pilnie info to wrzuć hasło na priv.  No proszę Tobie też GC podobała się najbardziej. Obawiam się, że popełniliśmy mały błąd i GC powinna być wisienką na torcie, a nie iść na pierwszy rzut Biggrin

Obrazek użytkownika basia35
Rejestracja: 24 gru 2013

Zajączku Paryż będzie w sierpniu więc jest dużo czasu. U mnie GC właśnie była wisienką na torcie.Biggrin