Długo wyczekiwana Tajlandia, nie do końca zadowolony, chcący jeszcze ! BKK-Phangan-Samui-Lipe-Ao nang

Rejestracja: 19 lip 2015

No to lecimy ! Wino odpalone, zdjęcia się powolutku ładują, ruszamy z chronologicznym opisem !

Jak wcześniej wspomniałem, lecimy z Austrianem. Do Wiednia szybka akcja Embrayerem, na pokladzie ludzi malutko, może 10 osób Biggrin Z Wiednia do Bangkoku po krótkim okresie oczekiwania lecimy szerokokadłubowym Boeingiem, wypełnionym do ostatniego miejsca ! Jedzenie - bez szału, nie pamiętam nawet co było Biggrin

Lądujemy ok godziny 15, wchodzimy na terminal i szok :O kolejka do kontroli paszportowej jak "stąd do tamtąd". Po ok poltorej h, czyli nie tak strasznie, odbieramy bagaż. Wychodzimy szczęśliwie na taxi, a tam co ? znowu kolejka, tym razem po bilecik. Kilku taksówkarzy zatrzymywałem, żaden bez bileciku nie chciał zawieźć. No dobra, stoimy Biggrin Po odstaniu już bylem tak zmęczony, że nawet się nie targowalem : lotnisko - Bayioke sky hotel 500 THB. W hotelu szybka akcja z zameldowaniem i jedziemy na 56 piętro do naszego "superior sky zone" z przeszkloną częścią widokową. Widok absolutnie powalający dla mnie, nie byłem jeszcze tak wysoko w żadnym budynku. Odpalamy browary i wódkę i się rozkoszujemy wszystkim : wakacjami, że to już, widokiem, że taki piękny, piwem, że takie zimne i wódką, że tak szybko kopie Biggrin

Po rozgrzewce, ruszamy 56 pięter niżej zrobić pierwszy rekonesans. Mieliśmy troche łatwiej, przed wyjazdem zbiegiem okoliczności okazało się, że moja Kasia ma dalekiego wujka w Bangkoku który tam mieszka od wielu wielu lat i jest pilotem wycieczek Biggrin Niesamowita okazja nie tylko do poznania się ale i do zaciągnięcia języka o BKK, atrakcjach, o tym co warte, a co nie warte uwagi. Tak więc spotykamy się z nim w lobby i ruszamy na kolację. Dużo jemy, dużo pijemy, chłoniemy jednym słowem wszystko Biggrin Po kolacji pierwszy masaż i zmęczeni jedziemy do pokoju, ostatni rzut okiem na oszałąmiający widok i do spania Biggrin

Kolejny dzień miałem zaplanowany wcześniej czyli głębokie zwiedzanie China town i lumpini park na relaks i podładowanie baterii ! Udał nam się świetnie ten dzień !

Postanowiliśmy podjechać do china tuktukiem, złapaliśmy ich kilka, każdy podawal abstrakcyjna cene i nie szlo sie targowac. Po krótkiej chwili trafil nam się jeden kierownik, ktory powiedzial od razu że zawiezie nas za 100 batów, ale po drodze wskoczymy tylko do jednego sklepiku z gajerami i innymi bajerami. No ok, lecimy ! Zajechalismy, a tam wiadomo, kto był w taj to wie jakie to "atrakcje". Pokręciliśmy się, "pozachwycaliśmy się", zrobiłem zdjęcie butów "przepięknej urody" i wyszliśmy po 5 minutach. Kierowca się zdołował, w związku z tym że nie bylismy tam 10 minut on nie dostanie talonu na benzyne. Tak się zdołował, że mnie juz zaczelo to dusić, więc mu powiedzialem, że mu doplace 50% na otarcie łez. Nic, dalej zdolowany. Umowa to umowa, wiec jedziemy dalej. Nie wiem czy zrobil to specjalnie czy przypadkowo, ale wysadzil nas nie w "tym" china town o ktore nam chodzilo wstepnie, ale zbiegiem okolicznosci okazalo sie to mega swietnym przezyciem. Mianowicie, wysiedlismy w najprawdziwszym z prawdziwych china town jakie moglem sobie wymarzyć. W zakamarkach prawie sami chinole, i to tacy starzy ! Nikt po angielsku nie mowil, jakies wózki z żarciem byly, ale tylko pod miejscowych ! Palcami pokazywalismy co chcemy i nam nakladali i bylo przepysznie !

Po kilku męczących godzinach w china town ruszamy do Lumpini parku, zobaczyc wolno żyjace warany i żółwie. Wchodzimy i szok ! Jest pierwszy ! Wrażenie niesamowite ! Polecam każdemu odwiedzenie parku i podziwiania tych stworzeń na własne oczy.

Teraz najlepsze : jeden nas (czyli moją Kasię) zaatakował ! Jak ? Ano rozłożylismy pod palemką kocyk i zmęczeni podróżą, alkoholem, upałem, zwiedzaniem zasnęlismy na jakieś 2 godziny. Ośmielony tym, że od dłuższego czasu 200kg mięsa się nie rusza, waran postanowił posmakować Kasiuni główki. Na szczęście jak zaczął testy, Kasia się przebudziła narobiła hałasu, zerwalismy się u uciekł. Teraz najlepsze vol. 2 : musial byc bardzo głodny i zezłoszczony że nie podjadł i zaatakował żółwia. Mieliśmy super okazję do zobaczenia na własne oczy jak go zżera w całości. Kilka minut próbował rozłupać skorupę, a że nie dał rady to połkną changa w całości Biggrin

Wieczorem znowu china town - wieczorem zmienia oblicze o 180* i naprawde odżywa ! Mielismy okazję posmakowac najlepszego placko-naleśnika z nadzieniem kokosowo/kasztanowym na świecie. Nigdzie więcej ich nie widzielismy, tylko w china town i tylko u jednego starego dziadeczka. Kto będzie mial okazje - polecam, kozak !

Kolejny dzień to samolot do Surat thani i jazda do Don Sak, a nastepnie Lomprayah na Ko phangan ! Dobranoc, jutro widzimy się na ko phangan !

Rejestracja: 19 lip 2015

mam problemy z dodaniem zdjęc. wczesniej sie udalo. pomoze ktos ? łopatologicznie proszę !

Andrew
Obrazek użytkownika Andrew
Ostatnio: 1 miesiąc 3 tygodnie temu
Rejestracja: 07 maj 2015

Michał... zacznijmy od początku...

1) Umieść zdjęcia na Google+ czy innym Picassie, najlepiej w jakimś katalogu, np. Tajlandia  Dance 4

2) Otwórz zdjęcie, które chcesz wkleić, a następnie naciśnij prawy przycisk myszy i wybierz Copy image lub Copy image location

3) ...a na forum, w miejscu, gdzie piszesz komentarz, na górnym pasku odnajdź "drzewko" i kliknij na nie

4) Otworzy się okienko, gdzie należy wkleić w pole URL obrazka link do zdjęcia (ten z punktu nr 2)

5) Na koniec kliknij na Wstaw

Poniżej wklejam komiks jak to zrobić. Wszelkie próby i testy najlepiej można zrobić we wątku Testujemy do woli Biggrin - kliknij tutaj

W razie problemów pisz do mnie na priva - chętnie pomogę.

Andrew
Obrazek użytkownika Andrew
Ostatnio: 1 miesiąc 3 tygodnie temu
Rejestracja: 07 maj 2015

... a wracając do relacji, to chcesz powiedzieć, że te wielkie gady pętają się na wolności? No bo niby jak taki waran mógł nadgryźć Kasię?

karisss
Obrazek użytkownika karisss

Michael ciesze się na Twoją relację Biggrin a szczególnie na FMP....:)))))))

Rejestracja: 19 lip 2015

Andrew - dokładnie tak, chodzą po parku wolno, są absolutnie "u siebie". To raczej my jesteśmy gośćmi Biggrin

karisss - hej Biggrin

Poniżej kilka naszych zdjęć z Bangkoku

Widok z okna w momencie zapadania zmroku - naprawdę piękny

Oto nasz widok z pokoju w Bayioke sky hotel, od razu po chck in'ie Biggrin

Rejestracja: 19 lip 2015

Oto kokosowy placek o którym wcześniej wspominalem - jak je zobaczycie, chwytajcie od razu !

Typowy widok dla każdego kto był w Taj : rodzinna minifabryczka jedzenia Biggrin Zdjęcie zrobione w china town, jedlismy ryby - byly niesmaczne

2 podstawowe atrybuty każdego "majfrenda" z Polski w celu kolekcjonowania wrażeń : chang (duuużo changa), tuk tuk i heja na spotkanie przygody !

Zdjęcie wykonane w sklepie z gajerami, obuwiem itp w którym mielismy "przyjemność"  gościć. To właśnie tutaj zabawiliśmy niepełne 5 minut i tuktukowiec nie dostał talonu Biggrin

Smutny tuk tukowiec, obmyśla plan zemsty !

China town, takie o które nam chodziło, soczyste i autentyczne, odkryte dzięki zbiegowi okoliczności Biggrin

A tutaj już "główne" China Town, też spoko, ale już nie takie autentyczne Biggrin

główna ulica China town !

Jak wspomnialem w części opisowej - po męczącym China town udaliśmy się do parku Lumpini, na zdjęciu pierwszy zauważony waran

tutaj już możecie zobaczyć "naszego" warana Biggrin (dobiera się do żółwia)

tutaj go przełyka w całości Biggrin

a tutaj już po przełknięciu, pamiątkowe zdjęcie w "żywych kolorach" - z ogonem nasz Andrzej miał ponad 2 metry na pewno Biggrin

Żółw wielkości pożądnego telewizora Biggrin

No i to tyle z Bangkoku Biggrin Do zobaczenia na ko phangan jeszcze dziś wieczorem !

Hmmm , to chyba nie sa warany takie olbrzymy jak na Komodo ..choc jak piszesz ten 2 metry ma..

Chyba takiego też bym sie obawiala  Biggrin ..

Rejestracja: 19 lip 2015

Nelcia, w Tajlandii występują warany paskowane (inaczej waran leśny, jednak jest to mniej używana nazwa) Nie jest tak wielkim i nabitym potworem jak z Komodo, ale wierz mi robi niesamowite wrażenie. Do tego jest niesamowicie szybki ! Mierzą do 2,5m i ważą do 30kg więc ten był już z górnej półki

To troche jestem w szoku ,ze latają tak po ulicach.. Shok