Hiszpania, Malaga ..... takie tam, po powrocie.

Rejestracja: 09 mar 2014
Hiszpania, Malaga ..... takie tam, po powrocie.

Byłem, wróciłem już jakiś czas temu .... czas na krótki spacer po Maladze . Długo nam to nie zajmie Biggrin , bo pobyt był krótki .... 3 noclegi, 2,5 dnia do dyspozycji aby nacieszyć się trochę przedłużonym weekendem. Bilety lotnicze, kupiłem jeszcze w grudniu 2015, podczas drugiego dnia Świąt, linie Ryanair, start z Modlina, koszt całkowity 375 złoty za osobę, w dwie strony, bez bagażu rejestrowego. Bagaż podręczny długość trzech krawędzi musi się mieścić w 115 cm, dodatkowo można zabrać jeszcze coś o wymiarze 20 x 20 x 35 .... u mnie to coś to był plecak z lustrzanką i akcesoriami , plus jakieś duperele, które mi się tam zmieściły. Do Modlina, podjechaliśmy z W-wy samochodem i skorzystaliśmy z parkingu, koło lotniska. Wybraliśmy parking Alcatraz, opłata wyniosła 35 złoty za 3 dni http://parkingalcatraz.pl/cennik.html , oczywiście transfer z parkingu na lotnisko i z lotniska na parking jest w cenie, sam transfer trwa 2-3 minuty. Na lotnisku w Modlinie bywają spore kolejki, więc warto odprawić się eletronicznie lub wziąć te kolejki pod uwagę i przyjechać ze 2h przed odlotem. Zakwaterowanie w Maladze ..... przyjąłem strategię wczesnej rezerwacji, z możliwością bezkosztowej rezygnacji do 24h przed przyjazdem. Jeden warunek musiał byś spełniony .... zakwaterowanie na starym mieście lub w jego najbliższej okolicy, bo miało być wszędzie pieszo, bez podjazdów jakimś transportem. Miałem wybrany 4* hotel https://www.booking.com/hotel/es/husa-guadalmedina.pl.html?aid=397645;label=bin859jc-index-pl-XX-XX-brand-pl-com-L%3Apl-O%3Aunk-B%3Aunk-N%3Ayes-S%3Abo-U%3Ac;sid=941d5ef6fd8c6aba8198d1db5bc6cbfa;dcid=12;ucfs=1;room1=A,A,;dest_type=city;dest_id=-390787;srfid=644efb19355f436e39146af74c261074bcc63326X1;highlight_room= był położony 200-300m od granic starego miasta. Rezerwacja była całkiem OK, więc spokojnie sobie czekałem na jakieś promocje, przeceny w hotelach i apartamentach ...... i doczekałem. Na 72 godziny przed przylotem, wyskoczyło mnóstwo atrakcyjnych, przecenionych ofert i rezerwacja została zmieniona na apartament, położony na terenie starego miasta, dosłownie 50m od głównego deptaka handlowego starego miasta Calle Marques de Larrios, przy tej właśnie ulicy mieściła się recepcja firmy od apartamentów https://www.booking.com/hotel/es/livin4malaga.pl.html?aid=397645;label=bin859jc-index-pl-XX-XX-brand-pl-com-L%3Apl-O%3Aunk-B%3Aunk-N%3Ayes-S%3Abo-U%3Ac;sid=941d5ef6fd8c6aba8198d1db5bc6cbfa;dcid=2 , apartamentów mają sporo, gwarantują położenie każdego do 5 minut pieszo,od katedry w Maladze .....

LORD
Obrazek użytkownika LORD
Rejestracja: 11 maj 2015

Wojtek, czekam na foty Biggrin

www.foto-tarkowski.com

a robota to prymitywny sposób spędzania wolnego czasu...

Rejestracja: 09 mar 2014

..... koszt apartamentu za 3 doby to 255 euro, apartament mógł pomieścić 4 osoby. Naszą podróż do Malagi zaplanowaliśmy od 9 kwietnia ..... a jeszcze transport z lotniska w Maladze.  Transport z lotniska zarezerwawaliśmy przez internet, link do rezerwacji transportu, został nam podrzucony, przez recepcję, przy okazji e-maila potwierdzającego, koszt był wyrażony w złotówkach, kwota niestraszna .... dwa kliki i zarezerwowaliśmy - 93 złote sciągnięto z karty , a z lotniska do centrum jest troszkę ponad 20 km. https://www.mozio.com/#/  można jeszcze jechać kolejką z lotniska na główny dworzec kolejowy , koszt biletu 2-3 euro, jestem nieprecyzyjny, bo nie skorzystałem, więc nie jestem do końca pewny ceny. Minus podróży kolejką jest taki, że dworzec jest umiejscowiony jakieś 2 km od starego miasta i albo trzeba pieszo z bagażem, lub i tak wziąć taxi, metra w Maladze jeszcze nie ma, ale się buduję, więc pewnie można będzie tanio i wygodnie.

W Maladze lądujemy o czasie, o godzinie 14, lot trwał około 3h45, na lotnisku koło wyjścia na jednej z "czekających kartek" dojrzeliśmy nasze nazwisko. Pan od kartki przejmuje część bagażu, prowadzi do samochodu, z racji, że przy rezerwacji kierowcy z samochodem, korzystaliśmy z linka przesłanego z recepcji, doskonale wie dokąd ma nas zawieść .... fajnie, nic nie trzeba tłumaczyć, można spokojnie się zająć obserwowaniem przedmieścia i miasta, w trakcie jazdy. Po około 20 minutach dowozi nas do Calle de Larrios, tłumaczy, że za około 200m w budynku pod numerem 8. na 3 piętrze jest recepcja, oczywiście mamy również wszystkie te inforamcje na potwierdzeniu rezerwacji. Calle de Larrios to deptak, więc nie ma możliwości aby podjechać pod wskazany adres, pod same drzwi. Budynek, wejście i oczywiście recepcję odnajdujemy w kilka chwil. Pani w recepcji zamyka wszystko, bierze komplet kluczy i prowadzi nas do Apartamentu przy Plaza del la Marina , dosłownie 250-300 m od recepcji. Aparatament jest bardzo ładny i fukcjonalny, bardzo dobrze wyposażony, nawet na dłuższy pobyt ..... i jakieś 3 fotki poglądowe

Rejestracja: 09 mar 2014

Hej Lordzie Biggrin zaraz będzie więcej fotek ... tylko proszę mi tu nie marudzić, że kasza, albo coś innego, bo fotki są jakie są Wink

Rejestracja: 09 mar 2014

Ryanair, nie rozpieszcza w samolocie jakimś dobrym jedzeniem odpłatnym, więc tak naprawdę już jesteśmy dość głodni, więc w dużym pośpiechu, wychodzimy coś zjeść, dosłownie ze 150m od wyjscia z kamienicy, oczywiście w bocznej uliczce widzimy knajpkę, jest sobota, mocno po godzinie 15, przy stolikach sami miejscowi, nie ma co się zastanawiać .... wchodzimy .

Los Melizzos , to nasze pierwsze miejsce na posiłek ...

Knajpka specjalizuje się w owocach morza , jest naprawdę pysznie ..... jest to jedyny lokal który w trakcie pobytu powtórzyliśmy, warto

Już niegłodni, ruszamy dalej .... dosłownie minuta, dwie marszu

.... i jesteśmy przy katedrze w Maladze

LORD
Obrazek użytkownika LORD
Rejestracja: 11 maj 2015

Apartament fajny, okolica wydaje się być OK Smile a jeśli chodzi o kaszę... to podejrzewam, że kulinarnie szukaliście czegoś innego Wink

www.foto-tarkowski.com

a robota to prymitywny sposób spędzania wolnego czasu...

joasiamac
Obrazek użytkownika joasiamac
Rejestracja: 24 wrz 2015

Pisz, pisz. Chętnie poczytam, co ciekawego w Maladze właśnie na szybki pobyt. Planuję ją odwiedzić w wakacje podczas objazdu półwyspu Biggrin

Ostatnio: 5 godzin 29 sekund temu

I ja poczytam chetnie Preved

Tom-Gdynia
Obrazek użytkownika Tom-Gdynia

Fajne apartamento Biggrin

I dobrze , że w samym centrum

Moje zdjęcia z różnych, dziwnych miejsc http://tom-gdynia.jalbum.net/   Music 2

Joasiamac , Nelcia , Tom miło mi Biggrin

Katedra w Maladze, Katedra Wcielenia - to oficjalna nazwa, była budowana około 250 lat, od pierwszej połowy XVIw. do drugiej połowy XVIIIw., została wybudowana w miejscu gdzie był główny meczet Malagi .... przez miejscowych jest nazywana La Manquita co oznacza jednoręka, powodem jest niedokończenie jednej z dwóch zaplanowanych wież katedry .

Plaza del Obispo, dość turytyczne miejsce, tuż koło katedry

Rejestracja: 09 mar 2014

Jeszcze kilka ujęć katedry, oraz jej odgrodzonego podwórza .....

Katedra od zewnątrz jest plątaniną różnych stylów architektonicznych , można zauważyć gotyk , renesans i barok. Na podwórzu katedry rosły drzewa owocowe, mandarynki kusiły, ale oczwyiście daliśmy im spokój .