Viva Majorka!!

Rejestracja: 23 paź 2013

Asia Preved się melduję i pozwiedzam z wami Good Smile

Rejestracja: 11 gru 2013

O ja też na Majorce na leżaczek wskakuję, bo widze trochę słońca. Nas na rejsie Palma przywitała deszczem.

Rejestracja: 19 lut 2015

Witajcie Kochani! Ale mi miło, że tyle osób będzie zwiedzało lub wspominało ze mną Yahoo

Wiktorze, hotelik faktycznie przyjemny i bardzo klimatyczny, z czystym sumieniem mogę go polecić Yes 3

Zajączku Easter ostern 053 , Peg wybierzcie sobie  leżaczki które Wam pasują, będziecie miały piękny widok na morze Sun-smilie water  052

Świerszczyku, jeśli jeszcze nie byłaś na Majorce, to myślę, że, jako wielbicielce kanaryjskich hiszpańskich klimatów, ta wysepka przypadła by Ci do gustu  Sun-smilie water  001

Dominiku, połaczenie z Krakowa swietne - 2 godziny 50 minut i juz jesteś na wakacjach Girl witch

Żeluś, Nelciu, Apisku, będzie mi bardzo miło powspominać razem z Wami PartyApisku, byliśmy w Cala Ratjada na kolacji i nie zauważyłam nic, co by mi się nie podobało, żadnych wielkich hotelowsik, przyjemne knajpki wzdłuż promenady, stonowana kolorystyka. Na plażę niestety nie dotarliśmy.

Wojtku Biggrin

Antenko, witaj serdecznie, zasiądź wygodnie  na leżaczku i zaraz jedziemy dalej Sun-smilie water  009

malaria
Obrazek użytkownika malaria

Hej Asisko Biggrin

Bardzo się cieszę, że piszesz. Majorkę bardzo miło wspominam, ponieważ dostałam wycieczkę na tą wyspę w 18 urodziny Biggrin Wtedy też pierwszy raz poleciałam samolotem Sun-smilie girl  149 i wiedziałam, że nie ostatni.

Czekam na wrażenia Biggrin

Rejestracja: 19 lut 2015

Makono, w sumie to nas też Sun-smilie girl  246  Wizard Dopiero późnym popołudniem nam się rozpogodziło Sun bespectacled

Jeszcze troche Was "pomęczę" lazurami, a co.... Sun-smilie water  027

Na naszej plaży można też było tak:

I to na razie tyle lazurów, żeby sie nie wystrzelać od razu z wszystkich lazurowych fot Biggrin Poza tym czas troszkę pozwiedzać Emo smileys-dogs- 586854

Rejestracja: 11 gru 2013

Ślicznie Smile . nas słoneczko niestety ominęło, ale mam nadzieję, że w sierpniu na Minorce bedzie grzało mocno Wink

Rejestracja: 19 lut 2015

Makono, zazdroszę Minorki (przyznam, że jak tylko wróciłam z Majorki, to już zaglądałam na oferty z Minorki Sun-smilie water  001 )

Asisko :

Ja też sie cieszę - lubie Kanary, Majorka mi się podobała, więc jstem pewna, że i Minorka mi przypadnie do gustu, tym bardziej, że wyczytałam, że jest tam dużo mniej turystów (mają ponoć jakieś limity na liczbe odwiedzających wyspę).

No ale czekam na kolejne zdjecia z Twojej wyprawy

Rejestracja: 19 lut 2015

Pierwszy dzień po przylocie postawiliśmy na zwiedzanie najbliższej okolicy i chillout Sun-smilie water  009

Dopiero późnym popołudniem wybraliśmy się do pobliskiej miejscowości Capdepera, żeby sie troszke poszwędać i zjeść kolację. Czytałam przed wyjazdem, że znajduje się tam zamek z pięknym widokiem na okolicę. Zamek to w istocie ruiny, ale faktycznie bardzo malownicze. Koszt zwiedzania to 3 euro od osoby.

Poniżej jedna z uliczek Capdepery:

A tu już kadry z zamku, a tam: