Chorwacja Krk - Baśka

Shibuya
Obrazek użytkownika Shibuya

Tak, to był ostatni dzień przed wyjazdem więc pogoda się poprawiła Biggrin

Zastanawialiśmy się przez chwile czy nie sprawdzić, jakie widoki kryją się za tą górką.

Ale ponieważ czas nas gonił ruszyliśmy naszym szlakiem

Teraz szliśmy cały czas przodem do takiego widoku Biggrin

Tutaj już widoczna cerkiw.

Ooooo i nurkowisko Biggrin Śmialiśmy się, że muszę tu przyjść z twinem,  żeby sprawdzić co skrywa się pod taflą wody Biggrin

Co jakiś czas mijaliśmy furtki.

Wracaliśmy wąskimi, kamienistymi ścieżkami,  a tak na prawdęto nawet ścieżek tam nie było przeważnie, tylko wydawało nam się, że to właśnie tu jest niewidoczna ścieżka.

Droga zdecydowanie bardziej malownicza, ale i bardziej niebezpieczna.

Z moim lękiem wysokości kilkakrotnie zastanawiałam się czy nie zawrócić

wiktor
Obrazek użytkownika wiktor
Rejestracja: 03 mar 2016

Widoczki z góry świetne ,ale jak wchodziłaś i z lękiem wysokości i z efektem dnia nastepnego , to pełen podziwu dla twojej wytrwałości jestem Preved

wojtek1
Obrazek użytkownika wojtek1
Rejestracja: 09 mar 2014

Shibi ale ładnie Biggrin

Shibuya
Obrazek użytkownika Shibuya

Wiktor wchodzić było jeszcze łatwo, bo ta dróżka była ładnie usypana, wystarczyło się trzymać blisko prawej krawędzi tam, gdzie była przepaść z lewej i nawet serce mi do gardła tak bardzo nie podchodziło. Było jeszcze ok, ale to zejście ... ? To już była dla mnie makabra i na prawdę sama dla siebie jestem pełna podziwu,że nie zawróciłam Biggrin Przyjęłam pozycję "zjazd na d..." tam, gdzie na prawdę bardzo się bałam i trzymałam się wszystkiego czego się tylko dało włącznie z trawą i kamieniami Biggrin Ale dałam radę Biggrin

Jedno jest pewne. Polecam wchodzić tą stroną a schodzić to drugą Biggrin Wtedy będzie łatwiej Biggrin Jakoś w górę zawsze łatwiej się wchodzi Biggrin

Czasami szło się całkiem przyjemnie, bo miałam oparcie Biggrin

Ale przeważnie niestety tak nie było. Starałam się skupiać wtedy na widokach Biggrin

Chociaż z reguły to musiałam się skupiać na tym, gdzie stawiam nogę, żeby nie zjechać w dół razem z kamieniami Biggrin

Dużo zdjęć z tego szlaku nie mam do opublikowania.  Mam za to dużo prywatnych Biggrin Ale powiem Wam tyle: Jeśli macie lęk wysokości ,jak ja - nie schodźcie tędy Biggrin Jeśli jesteście z małymi dziećmi - nie schodźcie tędy Jeśli macie nieodpowiednie obuwie - nie schodźcie tędy Jeśli nie chcecie się zbytnio koncetrować na tym, gdzie stawiacie kroki - nie schodźcie tędy.  Ja z moim lękiem wysokości przeklinałam ten zielony szlak i kilka razy byłam bliska zawrócenia. Do tej pory śmieję się, jak przypominam sobie, jak cały czas mówiłam "zapamiętaj, nigdy więcej nie pójdziesz zielonym szlakiem, nawet gdyby prowadził drogą asfaltową Biggrin  Ale ostatecznie dałam radę. Na pewno fajnie jest wejść tym szlakiem do góry, nie schodzić nim Biggrin

Gdy już zeszliśmy ze szlaki i szliśmy przez las, czasami można było poczuć się, jak w horrorze Biggrin

Ostatnio: 58 minut 44 sekundy temu

Szlak super, piekne widoki z topu !! choć rzeczywiście widać ,że  stopień trudności spory.