Urodzinowe wczasowanie w Meksyku :)

Ostatnio: 33 minuty 39 sekund temu

Piękne plaże, widoczki, wcale nie zanudzasz.

Rejestracja: 26 gru 2015

Oprócz plaż były tam jeszcze takie moczary ... ale krokodyla nie spotkaliśmy Wink

Jest na wyspie też lotnisko ... a właściwie lądowisko dla małych awionetek i helikopterów.

Niedaleko lotniska znajduje się cmantarz.

Lokalni mieszkańcy skupiają się w pobliżu portu, a ich warunki bytowe są bardzo słabe.

W centrum miasta jast trochę lepiej, a na pewno bardziej kolorowo Biggrin

Rejestracja: 26 gru 2015

W północno wschodniej części wyspy jest już troche obiektów turystycznych ... raczej pensjonaty, namiastki hoteli Wink

Natenczas nie wygląda to źle i wplata się w charakter wyspy.

Niepokojące jednak jest to, że obecnie Isla Holbox jest jednym wielkim placem budowy i wznoszone budowle zaczynają przypominmać hotele. Do tego mnóstwo działek do sprzedania w każdej części wyspy. Obawiam się, żeby za parę lat wyspa ta nie upodobniła się do pozostałych komercyjnych, bezklimatycznych wysepek z tłumami turystów i masą straganów z badziewiem Sad

Ryzyko takiego obrotu sprawy jest duże, bo plaże na wyspie są przepiękne, a inwestorzy nie śpią Wink

Wyspa rzeczywiście ma klimacik !! poznaje fotki ,które wrzucałeś na wątek odliczankowy jeszcze jak byłeś w Meksyku.

To moja ulubione zdjecie

Rejestracja: 26 gru 2015

Zrobiło się popołudnie, oddaliśmy nasze wypożyczone "Ferrari", no i wypadałoby coś zjeść.

I z tym niestety miałem problem, bo knajpek jest sporo, ale wszędzie wszystkie potrawy z "robalami", czyli owocami morza, których nie lubię.

Postanowiłem usiąść w knajpie, gdzie w menu będzie zupa Biggrin

Przeszliśmy kilka razy wokół miasta i znalazła się takowa jedna. Oczywiście wybór żaden, nawet zupy rybnej nie było, o świeżej rybie można zapomnieć. Były zupy dwie. Ja wziąłem wegetariańską, a żona jakąś lokalną o dziwnej nazwie. Moja zupa wyglądała nieźle, ale w zasadzie była neutralna - bez smaku.

Natomiast żony wyglądała jak budyń czekoladowy Blum 3 Jakiś wynalazek na bazie czarnej fasoli i również bez smaku Biggrin

W tym momencie znalazłem wytłumaczenie dlaczego w tym lokalu były takie tłumy Wink

My tam nie weszliśmy, bo pizza nie wydawała mi się meksykańskim daniem ... a może szkoda? Wink

Zdegustowani udalismy się w stronę portu. Po drodze na ulicy bardzo apetycznie wyglądały kurczaki z rożna pieczone na piachu i sprzedawane "do ręki", ale odpuściliśmy sobie już jedzenie.

Kupiliśmy bilety powrotne na 15:00 i poszliśmy na prom.

Rejestracja: 26 gru 2015

Gdyby nie ten mały niuans gastronomiczny wycieczka na Isla Holbox była super Biggrin

Wyspa zupełnie inna, niż wszystkie pozostałe jukatańskie okrzyczane turystycznie.

Jeżeli ktoś znajdzie czas będąc na Jukatanie ... z pewnością warto tam pojechać - zanim stanie się taka jak np. Isla Mujeres Wink

A tu filmik z całej wycieczki Biggrin

Dodam, że wrócilismy do hotelu po 17:00 i zdążyliśmy jeszcze na normalny obiad Biggrin

Świerszczyk...
Obrazek użytkownika Świerszczyk...
Ostatnio: 9 miesięcy 3 tygodnie temu
Rejestracja: 06 wrz 2013

Dzień dobry tadziku. Niestety wiele zdjęc z Twojej relacji poznikało, z wczesniejszych stronek Sad

Świerszcz "Biegnąc nie skracasz odległości...."

wiktor
Obrazek użytkownika wiktor
Rejestracja: 03 mar 2016

Część widzę ale nie wszystkie. Tadzik możesz uzupełnić ? ttoche to roboty,ale chyba warto

Ta ostatnia wyspa robi niezłe wrażenie perełka Preved