La Gomera - wyspa pełna czaru i magii..

wojtek1
Obrazek użytkownika wojtek1
Rejestracja: 09 mar 2014

Hotelik niczego sobie, okolica bardzo zjawiskowa, te struktury skalne z jednego ze zdjęć, wygladają jak organy.

megizak
Obrazek użytkownika megizak
Ostatnio: 1 rok 4 dni temu
Rejestracja: 28 paź 2013

Nelciu, wspaniała roślinność, rewelacyjne drogi na motocykl Wink

No nie byłam nawet na Kanarach, więc kompletnie nie mam porównania, ale bardzo mi się podoba. Wink

megi zakopane

Ostatnio: 40 minut 23 sekundy temu

Wojtek, cos tym jest co piszesz he he. Te  formacje skalne ,które wkleił wczoraj Huragan nazywaja sie ...Los Organos Wacko

Megi, myślę że wyspa by ci się podobała. Drogi jak piszesz dla motoru są super, turystów mało a na drogach pustki Smile. Zjawiskowa roślinność, wspaniałe góry i fantastyczne trasy trekkingowo spacerowe.Zresztą sama ocenisz na koniec relacji

Idziemy na kolejny spacer . Tym razem do najbliższego portu czyli Playa de Santiago.

Chcemy obejrzeć miasteczko, marinę a przy okazji wejść do biur turystycznych ,aby zaplanowac wycieczki po wyspie.

Wychodzimy z hotelu.

W oddali widać Playa de Santiago i marinę.

Niestety oferta zorganizowanych wycieczek jest dokłądnie taka sama jaką znalazłam w hotelu. W żaden sposón nie pokrywa tego co ja chcę zobaczyć a na pewno już nie w tydzień. A  ja mam długa listę atrakcji he he Preved

Budynki są jakby wbite w skały, fajnie to wygląda, Siadamy w kafejce przy skale i delektujemy się lenistwem Biggrin a potem idziemy do kaplicy obok, Pieknie wugląda taka biała na tle skały. W środku nie ma głądkich ścian tylko skały. Taka pełna natura..

Oglądamy marinę. Za parę dni mają ruszyć statkowe polączenia między tym portem a stolicą San Sebastian i drugim co do wielkości miasteczkiem w zachodniej części wyspy Valle Gran Rey.Niestety juz nie zdążyliśmy przetestować połączenia,ale znajdujemy  inne rozwiązanie na zwiedzanie wyspy.

Piasek na wyspie jest czarny , tak jak na Teneryfie.

Wskakujemy do wody ,trochę pływamy,ale nie jest za ciepła.. Sad

W oddali na szczycie klifu widać nasz hotel

Wejscie do windy .

wiktor
Obrazek użytkownika wiktor
Rejestracja: 03 mar 2016

Struktury skalne rzeczywiście zjawiskowe Preved

Piekny widok z hotelu

Ostatnio: 40 minut 23 sekundy temu

Aby obejrzeć wyspę decyduję się wynająć auto, choć nie planowałam tego wcześniej Jednak lokalne autobusy jeżdzą długo ( góry, zakrety etc) i godziny są bardzo ograniczone. Wycieczki zorganizowane jakoś mnie nie przekonują  ale i wybór jest też niewielki.

Autko jest malutkie,ale idealne dla 2 osób, a tradycyjna skrzynia biegów pokonuję po paru metrach jazdy Girl witch

Jedziecie ze mną?

czy się boicie z babą za kierownicą ? Biggrin

he,he,he ja tam uprzedzeń nie mam tylko ta...kierownica po "złej stronie" mnie płoszy ; )))))

megizak
Obrazek użytkownika megizak
Ostatnio: 1 rok 4 dni temu
Rejestracja: 28 paź 2013

Jedziemy jedziemy Nelciu, babki nieźle sobie dają radę. Czekam na więcej Wink

megi zakopane

To jedziemy kochani Girl witch

Na początek trcohę pejzaży z drogi, choć powiem wam że cieżko nam się jechało he he . Co chwila przystanki na podziwianie widoków.Dobrze,że córka podróże wyssała z mlekiem matki więc tez jest w swoim żywiole Smile

_Huragan_
Obrazek użytkownika _Huragan_
Ostatnio: 3 dni 12 godzin temu
Rejestracja: 13 cze 2015

drogi widac nienajgorsze maja

Napisz pocztowke ze swoich podrozy do chorych dzieci

Ostatnio: 40 minut 23 sekundy temu

Huragan, tak drogi a szczególnie główne sa w świetnym stanie no i ruch nie ejst duzy. Tyle że kręte i na wysokościach. Gorzej jak się człowiek gdzieś zapuszcza głebiej . Miałam 2 czy 3 sytuacje gdzie ostro się pociłam ,ale o tym pózniej.. Biggrin

Jedną z głównych atrakcji wyspy jest LOS ROQUES. To oczywiście skały o nietuzinkowym kształcie .Formacje skalne powstały z zakrzepłej lawy wulkanicznej . Nazywane są pięcioma skalnym strażnikami, którzy chronią wejście do Parku Narodowego .

Los Roques to kilka punktów widokowych tzw miradores blisko siebie. Każdy trzeba "zaliczyć" bo widoki na same formacje skalne ale i najblizszą okolice są wspaniałe Yahoo

Trzeba mieć na uwdze,że jest to pierwszy punkt widokowy , gdzie zatrzymują sie busy z wycieczkami z Tene, po przypłynięciu do San Sebastian.

Z rana jest więc trochę ludzi,za to w innych porach dniach juz tylko pojedyńcze osoby. Zajechałyśmy jeszcze raz do tego miejsca w drdze powrotnej do domu i byłyśmy zupełnie same.