...

Rajski chillout na Seszelach

Rejestracja: 11 cze 2016

To jeszcze trochę fotek Parku Jurajakiego Valle de mai i po wrażeniach ze skolopendrą na następny dzień  szykujemy się na jedną z najpiękniejszych plaż na świecie Anse Lazio.Biggrin

wiktor
Obrazek użytkownika wiktor
Rejestracja: 03 mar 2016

Niezły jadowity zwierzak się wam trafil Biggrin nawet pazurki widać.  Mogło to się róznie dla was skończyć

bepi
Obrazek użytkownika bepi
Ostatnio: 4 dni 12 godzin temu

Turkus , miło powspominać znajome kąty i rajskie Seszele , mam nadzieję że dane mi bedzie jeszcze kiedyś raz zawitać do tego widokowego raju. Co do porównania Seszele i Bali są to zupełnie odmienne miejsca i podobało mi się w obu , choć serce moje zostało jednak na Bali -) każde z tych miejsc ma zalety i wady .. nawet nie ma po porównywać ...tych miejsc ,a szczególnie już hoteli..które miałeś w planie..   Bejaya na Praslin ( która była moim najsłabszym hotelem w jakim w życiu byłam ale widoki plaż w okolicy i rajskich wysp na fakultety   i spokój były super i mimo słabiutkiego hotelu wróciłam zadowolona )  natomiast  Melia na Bali  ( gdzie dla mnie był tam najlepszy serwis i obsługa   z wszystkich hoteli w jakich byłam, all inclusiv, jakość podania i smak  jedzenia i drinków i poziom obsługi nie do opisania dla mnie najlepszy all ii serwis z wszystkich miejsc na świecie w jakich byłam) porównywać nie ma co..  bo to nawet nie ma sensu ..zupełnie inne dwa światy , jakość, serwis ,  Berjaya nawet do "pięt ...nie dosięga hotelom na Nusa Dua zaś plaże Seszeli biją tysiąc krotnie plaże na Bali haha .. Warto być w obu miejscach bo oba miejsca są cudowne i warte zobaczenia .Ja ze swej strony polecam Melię Bali jeżeli ten kierunek będziesz planował w przyszłości ,( oczywiście nie na cały pobyt bo warto tez mieszkać w innych rejonach wyspy ) piszę to bo mieszkałam tam 3 x w 2013 w 2015 i 2017 roku,  a nie tylko przechodziłam.... czy spedziłam pół dnia ... Wróciłam z Melia Bali i nie tylko  1 listopada i byłam tam 3 razy  i planuję już kolejny 4 x w październiku 2019 -)wszystko zależy czego się oczekuje od wakacji, ja tak jak Ty bałam się Bali i przymieżałam się do tej wyspy 3 lata.. bo też kocham lazurkowe klimaty i cudowne plaże i rajskie widoki .Ale  dla mnie atmosfera , magia  jakość, tradycje, rytuały,  i ezgotyka i wygody  ( nie pod względam plażowania) na Bali są  nie do opisania ..mimo różnych opini  w internecie , ja bedę polecać bo spędziłam tam najwspanialsze chwile życia

Żeluś
Obrazek użytkownika Żeluś
Ostatnio: 1 tydzień 3 dni temu
Rejestracja: 25 kwi 2016

Ech...cudowny ten park Yes 3 i niezapomniany klimat .

Czekam na więcej ))

Rejestracja: 11 cze 2016

Dzięki Bepi za te spostrzeżenia i na pewno wezmę je pod uwagę jak będę wybierał się na Bali.Preved Może kiedyś się skusimy tylko najbardziej przeraża mnie ilość ludzi która jest w Azji dość spora a zwłaszcza na Bali.

Wiktor, faktycznie jakbyby wlazła w nocy i nikt jej nie zauważył to w recepcji hotelowej mówili nam że szpital murowany jakby ugryzła.Wacko

Popsikali taras i pokój jakąś chemią ale dodatkowo jeszcze zatykaliśmy szparę od drzwi ręcznikami bo była dość spora.

To lecimy dalej z tymi rajskimi Seszelkami.Z rana szybkie śniadanko i karmienie czerwonych ptaków i jedziemy zobaczyć następną plażę. Ponoć jedną z najładniejszych na świecie.  Przystanek autobus zaraz przy hotelu, który o dziwo punktualnie przyjechał  i bardzo szybko krętą drogą wiezie nas w stronę Anse Boudin.Później drogą przez las trochę pod górkę i za jakieś 20 minut dochodzimy do zagrody wielkich żółwi.Kilka pstryków żółwią i ukazuje nam się cudowna plaża Anse Lazio.Biggrin

Rejestracja: 11 cze 2016

Jeździliśmy na Anse Lazio jeszcze trzy razy.Faktycznie jest bajeczna i można na niej fajnie popływać i ponurkować Zupełnie inna niż Anse Volbert. Leżąc sobie na tej cudownej plaży ujrzałem nagle miejscowego ,który wychodził z wody i złapał świeżutką ośmiornicę.Crazy

Żeluś
Obrazek użytkownika Żeluś
Ostatnio: 1 tydzień 3 dni temu
Rejestracja: 25 kwi 2016

Zero fal...my trafialiśmy zawsze na spore fale a ja tego nie lubię.Dla mnie taka właśnie woda jest idealna.

Rejestracja: 11 cze 2016

Faktycznie fal było zero i do pływania woda była idealna.Na następny dzień poszliśmy sobie na plażę tam gdzie jest najtańsze i bardzo dobre żarełko z przenośnej budki.
Zajądając się na plaży kurczakiem z frytkami zauważyliśmy że nagle wyjechało mnóstwo samochodów na ulicę i zrobiło się bardzo głośno....Okazało się że akurat na Seszelach były jakieś wybory i partia, która je wygrała mocno zaczęła świętować.Wyszło sporo ludzi na ulicę i rum lał się strumieniami....Wszyscy uśmiechnięci w bardzo przyjaznej atmosferze.Dzieciaki w tym czasie bawiły się na plaży a miejscowi wyciągali ryby z połowu.Nie mogłem sobie oczywiście odmówić i zrobiłem kilka pstryków.Biggrin

Tom-Gdynia
Obrazek użytkownika Tom-Gdynia
Ostatnio: 5 miesięcy 3 tygodnie temu

Fajne Biggrin

Szczególnie rybki, choć widzę głównie tuńczyki.

Chyba będzie trzeba wybrac sie tam z grillem Crazy

Moje zdjęcia z różnych, dziwnych miejsc http://tom-gdynia.jalbum.net/   Music 2

Nelcia
Obrazek użytkownika Nelcia

Czy Anse Lazio to najładniejsza plaża ? fanstastyczne te kamole... Ja rozważałam wyjazd a w zasadzie rejs po Seszelkach, od wyspy do wyspy.może kiedyś się uda..

Te ptaszki sa niesamowite, co ich tutak tak dużo ?