Phuket i Phi Phi....

Rejestracja: 25 kwi 2016

Na prawo od wejścia na plażę znajduje się pięknie położony hotel Villa Royale.Żałuję,ze wcześniej o tym miejscu nie słyszałam i przeoczyłam je przegladając hotele na Phuket bo z pewnością to by była nasza miejscówka.

Weszlismy tutaj do baru na drinka i przy okazji obeszliśmy kawałek hotelowego terenu Smile oj pieknie tutaj było.Widoczki z hotelu cudowne a basen i jego położenie to idealna sceneria udanego urlopowego relaksu Yes 3

...heee, basenik faktycznie oryginalny a i widok z niego całkiem,całkiem !!!

ale...co plaża...TO PLAŻA ; ))))

I mi basenik by podpasował Yes 3

Rejestracja: 25 kwi 2016

No właśnie-plaża to plaża a ,że ja kocham plaże to zabirę Was teraz na następną...no może dwie-jedna ,która była dla tylko punktem koniecznym -Karon Beach a druga to dzięki której mozna smiało powiedzieć,że na Phuket są rajskie plaże-plaża wolności Smile

Freedom Beach-o niej mowa bezapelacyjnie skradła moje serducho.Znajduje się mniej więcej w połowie drogi pomiedzy Karon beach a Patong beach.W sezonie można tutaj dopłynąć long-tails z Karon za około 2000 baht a z Patong za 1000-1500baht.My postanowiliśmy dopłynąć tutaj z Karon bo ta plaża była bliżej naszego hotelu.Jazda autobusem do Karoon zajęła nam może 15 minut.

Rejestracja: 25 kwi 2016

Karon Beach...totalnie nas rozczarowała Yes 3 moze to kwestia pogody bo przedpołudnie ,w które tutaj dotarlismy było dosyc pochmurne ,może ciemy piasek i szary kolor wody przypominający balijski Seminyak tak zle wpłynęły na jej odbiór Yes 3 może rosjanie,których tylko było tutaj słychać a może fakt ,że własnie w ten dzień nikt łodzią nie chciał z nami połynąć na Freedom Beach ze względu na spore fale.

Wiedzieli już juz z Karon nie uda nam się tam dopłynąć a ryzyko ,że z Patong nas jakaś łódz zabierze tez było wielkie więc postanowiliśmy dojśc na plażę pieszo.Nasi przyjaciele odpadli od tego wyzwania bo troszke przeraziła ich perspektywa w uaple i słońcu-bo zaczęło się mocno przejaśniać więc wrócili sobie do hotelu a ruszylismy do upatrzonego celu.

Rejestracja: 25 kwi 2016

Z głównej drogi bierzemy wrzeszczacego tuk tuka i za 300 baht docieramy do rozwidlenia przed Patong,którym pieszo przez dzungle idziemy na plażę.

Rejestracja: 25 kwi 2016

Jesli ktoś wpadnie na pomysł dotarcia tutaj od strony lądu to warto wypozyczyć skuterek.Droga jest kreta ,jest żwirowa i miejscami stroma ale powoli jadąc z pewnościa da się radę a skuter przed samym zejsciem na plażę mozna zostawic na parkingu-płatny chyba 100 baht. Na upartego za 700 baht znajdzie sie równiez jakiś kierowca co dowiezie do tego parkingu ale my te niecałe 3 km postanowilismy przejśc pieszo Biggrin czego nie żałujemy Biggrin

Pot bo dupie leciał,słonko okrutnie paliło,japonki w nogi się wrzynały,wody nam zabrakło ale widoki i klimat dzungli i zatopinych w niej walących się chat i ogólny syf tam panujący wszystko zrekompensowały))

...wiesz co,ten "azjatycki bajzel" sprawia mimo wszystko,wrażenie..."bezpiecznego"

pamietam,że "bez strachu" łaziliśmy tak za dnia jak i wieczorkiem po podobnych lokacjach !!!

...w afryce,nie podjąłbym ryzyka ; ))

Asisko
Obrazek użytkownika Asisko
Rejestracja: 19 lut 2015

Żeluś, wędruję razem z Tobą Plecak Jak zwykle wyczerpująca relacja - można jechać do Tajlandii Twoim śladem jak po sznurku Ok

Którą wyspę poleciłabyś na pierwszy wyjazd do Tajlandii, przy założeniu, że nie przepadam za tłumami i wolę chillować zamiast imprezować? Yes 3

Rejestracja: 25 kwi 2016

ssstu-całkowicie się z Tobą zgadzam Yes 3 a co jeszcze to bardzo mie sie bajzel tam podoba czego nie mogłam znieść na Bali.Tutaj to mimo tych rupci i smieci jest nie ma odpadów i nie smierdzi a na Bali nie dośc ,że syf to jeszcze smród.

Asisko Yes 3 ja też nie przepadam za tłumami i mimo tego,że na Phuket mielismy miejaca "tylko da siebie" to nie polecę Ci tej wyspy na pierwszy raz.My pierwszy raz w Tajlandi bylismy na Koh Chang-Koh Mak-Koh Kood i to był strzał w 10-tkę Yes 3 to są całkowicie dwa rózne kawałki Tajlandii-ten własnie polecam i z ochotą był wróciła ale nie wracam dokładnie w te same miejsca.