OMAN - OAZY, PUSTYNIE, WĄWOZY i WYJĄTKOWE PLAŻE

Rejestracja: 02 lis 2013

Rankiem oddajemy nasze auto. Wypucowaliśmy je. Było piękne. Tak jakby nie przeżyło tych gór, pustyń, oaz…jakby nic się nie stało. Czekaliśmy na te chwilę – na lot do krainy all inclusive…by po znojach i trudach podróży zaznać luksusu. Do Salalah polecieliśmy Air Oman. Bardzo porządne linie, nowe samoloty, z poczęstunkiem na pokładzie. Podobał nam się ich film instruktażowy – całkiem dobra reklama kraju.

Wybraliśmy najlepszy hotel – Al. Fanar 5*. Mogę go z czystym sumieniem polecić. Zakupu dokonaliśmy przez biuro z Koszalina El – MUNDO. Nie po raz pierwszy i na pewno nie ostatni korzystaliśmy z ich usług. Kupując sam pobyt w hotelu uzyskaliśmy bardzooo korzystną cenę w stosunku do np. booking.com.

Hotel jest bardzo ładny. Posiada dwa baseny infinity, linia klasyczna, nowoczesna. Widok na zatoczki. Każdego dnia można wypoczywać w innym miejscu, bo zatokowa linia brzegowa sprawia, że doświadcza się widokowej różnorodności. Na terenie hotelu są restauracje tematyczne i jedna główna. Jedzenie jest obfite, smaczne i nie nudzące się. Będąc gościem tego hotelu można korzystać z sąsiedniego – Juweira. Na pewno zachwycające są plaże – ciągnące się w nieskończoność, szerokie, z jasnym piachem.

Pobyt tutaj był taka wisienką na torcie. moge powiedzieć, ze widziałam prawdziwy Oman - góry, pustynie, oazy, plaże i widziałam też ten pod turystów - resorty z opcją all - ale wiecie co? tego na koniec było nam trzeba.

Opcja all jest tutaj bardzo bogata - trzeba tylko pamietać, ze alkohole nie są dostepne cały czas. Od 10 do 14 a potem przerwa do 16. Od 16 do 22 ponownie. Cóż ...dlaczego o tym pisze? nie chcielibyście widzieć ludzi ...co robili o 14 Dash 2

ale zapraszam na spacer

Zwiedzamy okolice. Sąsiednie hotele też są niczego sobie.

W Omanie zachody słońca są przepiękne

Ale już po drugim dniu zatęskniliśmy za Omanem. Tym prawdziwym Omanem. Uciekaliśmy więc, a to na rowery, a to na połowy ryb…szukając prawdziwego życia.

Rejestracja: 02 lis 2013

Cieszymy się, że doświadczyliśmy Omanu, poznaliśmy Omańczyków, zasmakowaliśmy ich kuchni…To było najcenniejsze w tej podroży. Dobrze poodpoczywac w resorcie...4 dni Wink ale warto wyjść poza niego by móc zobaczyć to co najprawdziwsze. nie wiem czy też tak macie, ale widząc rybaków w różnych częściach świata mam poczucie że to cholernie trudna robota.

Wracamy by szykować się do kolejnej wyprawy Party 2

Ostatnio: 1 godzina 14 minut temu

Edyta, super relacja pokazujaca piekno Omanu , jego mieszkancow i kuchni.

DZIEKUJE !!!! Kiss 3

Zgadzam sie w 100% ,ze trzeba wystawiac glowe szeroko poza resort, aby pobrobowacc tego prawdziwego lokalnego smaczku.

We mnie odzyly piekne wspomnienia Smile

Na zakonczenie wrzuce jeszcze 2 fotki , jak wyglada plaza o wchodzie slonca ,po nocnej dzialalnosci zolwiow..

alamed
Obrazek użytkownika alamed
Ostatnio: 1 tydzień 4 dni temu
Rejestracja: 11 kwi 2017

Edyta, ja również dziękuję za relację Give rose

Wezmę Oman pod uwagę w moich podróżniczych planach Yahoo

Przyszłość to marzenia, przeszłośc to wspomnienia

mabro
Obrazek użytkownika mabro
Ostatnio: 12 minut 30 sekund temu

Cudowna opowieść Yahoo Zatęskniłam za wakacjami podziwiając oazy, plaże, miasteczka i pustynie Biggrin Wspaniale zareklamowałaś Oman - wielkie dzięki za tę relacjęGive rose

Ostatnio: 2 tygodnie 14 godzin temu

Oman  jest na mojej liście marzeń, dziękuję za relację.

Rejestracja: 02 lis 2013

Bardzo się cieszę, ze wam przypadł Oman do gustu. Rzeczywiście bardzo różnorodny kraj i bardzo spokojnie się po nim podróżuje.

Piea
Obrazek użytkownika Piea
Ostatnio: 6 minut 19 sekund temu
Rejestracja: 19 wrz 2017

Łał!!! Droga Edyto, ależ fantastycznie pokazałaś i opisałaś wspaniały Oman - kraj, którego zasmakowałam wprawdzie bardzo maleńko, ale jedank na tyle, żeby się w nim z tęsknotą rozmiłować; bardzo chciałabym tam wrócić i dozwiedzać wszystko to, do czego nie dotarłam a Ty tak pięknie pokazałaś;

dzięki Twojej Relacji z wielką przyjemnością powspominałam znajome miejsca a z jeszcze większym apetytem pochłonęłam te dla mnie zupełnie nieznane.... Dziękuję serdecznie

Piea

achernar51swiat
Obrazek użytkownika achernar51swiat
Rejestracja: 01 cze 2020

Dziękuję za piękną podróż po jakże atrakcyjnym Omanie, Obejrzałem z prawdziwą przyjemnością. Pozdrawiam. Biggrin