GRECJA w rytmie sirtaki pod bacznym okiem Zeusa

Soniu,

super sie zaczyna  Smile , bardzo jestem ciekawa co dalej z tym Zeusem ? Dance 4

Obrazek użytkownika SONIA

Przyznaję się bez bicia że w opisie pomagam sobie troche googlami bo zaobserwowałam ostatnio jakieś zaniki pamięci - początki alzheimera czy cós, chyba

bardziej to cóś... Crazy

Ale zdjęcia będą moje... Dance 4

Zdjęć kilka z okolicy... Biggrin

wspomniana twierdza

wlaśnie dokladnie na tej plaży wykopałam mój skarb o którym piszę tu http://www.trip4cheap.pl/forum/hyde-park/ciekawe-niesamowite-smieszne-przygody-historieprzezycia-z-wyjazdow

Obrazek użytkownika SONIA

Morze już od maja zaprasza do kąpieli,a we wrześniu jak byliśmy woda wręcz bardzo ciepła, plaże jasne, szerokie z grubym nieco żwirowatym piaskiem, nieco podobne jak w Polsce. Polecam spacery plażą, z widokiem na starą twierdzę czy zarysem znanego kąpieliska morskiego Leptokaria. Także plażą i zagadkowym tunelem możemy dojść do innego pięknego kurortu Nei Pori.

karisss
Obrazek użytkownika karisss

melduje się Biggrin

karisss :

melduje się Biggrin

Kariss, zatrzymałam dla ciebie miejscówke w pierwszym rzedzie , tylko sie nie rozpychaj  Pardon

Obrazek użytkownika SONIA

Niektóre zdjęcia będą robione z autokaru podczas wycieczek które wykupiliśmy w miejscowym biurze u polaków... Blum 3

Byliśmy na rejsie na Skiatos, na masyw Olimpu połaczone ze zwiedzanie starego Panteleimonas i twierdzy, do Meteorów no i oczywiście

wieczór grecki Drinks ...

wschód słońca

w oddali masyw Olimpu

miejscowa roslinność

kasztany jadalne

jeszcze  masyw Olimpu

figi

dużo jest prywatnych domów gdzie wynajmują pokoje...

Obrazek użytkownika SONIA

Tak właściwie są trzy Panteleimonas: kurort wczasowy Paralia(czyli plaża) Panteleimonas, Neos Panteleimonas i bodajże Old Panteleimonas czyli malutką wsią położoną na zboczach górskich, w odległości trzech kilometrów od morza. Paralia to tam gdzie byliśmy i gdzie mieszczą się wszystkie hotele i pensjonaty, Neos to nowa osada gdzie grecy prowadzący pensjonaty w Paralii wyprowadzają się na zimę.

Obrazek użytkownika SONIA

Obok Panteleimonas leży większe miasteczko Leptokaria, jęsli dobrze pamięta co czwartek odbywa sie tam targ gdzie można kupić lokalne

wyroby, skóry, ciuchy i różne pierdoły.

Polacy jeździli właśnie tam po skóry, ale mnie jakoś to nie rajcowało, wyrosłam już z wyjazdów "biznesowych" Blum 3

Nastawiliśmy się na odpoczynek i zwiedzanie Dirol

No to uwaga jedziemy na rejs z szalonym kapitanem Kostasem... Yahoo

Na statku mieliśmy naukę zorby Dance 4 i degustację MetaxyDrinks. Zorby uczył sam kapitan wraz ze swoimi dziećmi. Ma żonę holenderkę, która jest architektem

i przyjechała do Grecji coś budować  zakochali się i tak już została. Równo z naszym statkiem płynął drugi statek kapitana i w trakcie rejsu

była wojna między naszymi statkami na woreczki foliowe napełnione wodą.Możecie sobie wyobrazić co się działo, a całym prowodyrem był nie kto inny jak sam

kpt. Kostas, a w ogóle przez cały rejs były same wariacje. Byli ludzie z różnych krajów i podczas rejsu puszczali różne piosenki tych krajów.

Jak przyszła kolej na polskę to nie zgadniecie co puścili a no "Jesteś szlona..." Boysów szaleństwo było łokrutne, darliśmy się niemiłosiernie...Yahoo

Anonim (nieaktywny)
Obrazek użytkownika Anonim

Dance 4

Port z którego wypływaliśmy

jakbyście nie wiedzieli co to jest to informuję że to meduza... Crazy ROFL ROFL

odpływamy trzymać się... Blum 3

Jak płynęliśmy sporo ludzi usadowiło się na dziobie statku i nijak nie szło ich z tamtąd wygonić Aggressive żeby sobie popatrzeć troszkę, zachodziłam w głowę

o co im chodziło ale potem się okazało w czym rzecz. One były powodem: Shok

Były tak szybkie że trudno je było uchwycić. Ścigały się z naszym statkiem i na dodatek jeszcze wyskakiwały do góry.

Zarówno chyba one i napewno my mieliśmy mnóstwo przyjemności z tego.

Przewodniczka nasza mówiła że jak pracuje 20 lat to podczas rejsu widziała delfiny może z trzy razy, a my mieliśmy