Włochy po raz drugi (Jez. Como, okolice Wenecji i Toskania) - sierpień 2013

Włochy po raz drugi (Jez. Como, okolice Wenecji i Toskania) - sierpień 2013

Witajcie

Jestem po raz pierwszy na forum. Zapewne jak cała reszta użytkowników jestm zakręcona podróżniczo. Uwielbiam jeździć, ale jeszcze bardziej uwielbiam planować (nawet z dwuletnim wyprzedzeniem). Ze wględu na charakter wyjazdów - zazwyczaj rodzinne (z dwójką dzieciaków) staram sie dostosowywać nasze plany tak aby pasowały wszystkim, choć przyznam się, że były takie wyjazdy w trakcie których umęczyłam dziewczyny... Ale teraz całkiem miło to wspominamy

Moje relacje rozpocznę od tej ostatniej wakacyjnej - czyli rodzinnego wyjazdu do Włoch. Szykujcie się na widoki Alp , Jezioro Como, Wenecję i piękną Toskanię

Bachulka
Obrazek użytkownika Bachulka
Ostatnio: 9 miesięcy 1 tydzień temu

Witamy , jezeli jestes tak jak piszesz zakrecona podrozniczo to jak najbardziej tutaj pasujesz Good

Bardzo chetnie poczytam i poogladam - mam nadzieje ze fotki tez beda - Wlochy sa piekne Clapping

Nie odkladaj marzen - odkladaj na marzenia.

Bachulka :

Hej Bachulka

Dzięki za miłe powitanie. Zdjęcia będą i to dużo Smile . Zabiorę się do opisu dzisiaj późnym wieczorkiem albo jutro rano.

Co do tytułu to trochę " nakłamałam" bo dla mnie to juz był trzeci wypad do Włoch (pierwszy jakieś 18 lat temu), ale rodzinny to nasz drugi. Pierwszy raz byliśmy tam w 2010 - objazdówka samochodem + rejs po morzu Śródziemnym (ta cała wyprawa do opisania w innym wątku jak sobie pamięć odświeżę )

No to zaczynamy....

Żelek
Obrazek użytkownika Żelek

Italia....jak super....Jezdzilismy tam z dzieciakami jak były małe-oj kiedy to było Scratch one-s head ....ostatni raz Sycylia.Z ochota będę sledzic relacje.....

Rejestracja: 11 gru 2013

Wyjazd rano 14 sierpnia 2013 z Warszawy. Po 1000 km docieramy do hotelu niedaleko Norymbergi. Następnego dnia ruszmy w dalszą podróż. Kierunek jezioro Como. Ale po drodze  Alpy szwajcarskie

A tu już widoki po stronie Włoch

Trochę bladząc po drodze trafiamy wreszcie do naszego hotelu w OASI DEI CELTI w Dorio. Hotel jest cudnie położony i składa się apartamentów.

Widok z leżaczkow na Como - piękny, mogłabym tam siedzieć godzinami  Dance 4

Hotelowy basen z dosyć chlodną wodą ale za to przyjemnie wygląda Smile

Miejsce bardzo urokliwe z pieknymi widokami. Apartamenty w zalezności od rodzają moga pomieścić i dwie osoby i wieloosobową rodzinę. Mnie najbardziej urzekło polożenie tego hotelu i architektura

anusia
Obrazek użytkownika anusia

Makono gorąco witamy na forum Drinks i super, że od razu z relacją Good czekam na c.d.

KIWI
Obrazek użytkownika KIWI
Rejestracja: 05 wrz 2013

Chętnie się przyłączę i pooglądam te cuda natury Bye

- Kocham ptaszki i podróże, te małe i duże ...

Rejestracja: 11 gru 2013

Ponieważ nad Como spędzimy tylko 3 noclegi następnego dnia wyruszamy na zwiedzanie. Jedziemy do pobliskiego miasteczka Varenna, tam kupujemy bilety na stateczki kursujące po Jez. Como. Chcemy popłynąć do Menaggio i słynnego Bellaggio.

Jezioro jest cudnie polozone wśród gór a miasteczka bardzo malownicze. Parę lat wcześniej byłiśmy nad Gardą, która nam sie bardzo podobala , ale Como jest jeszcze chyba piękniejsze.

Kilka zdjęć z miejsca z którego wypływamy

Widoki na jezioro

Najpierw płyniemy do Menaggio

Odpływamy

Wsiadamy na stateczek i płyniemy do pieknego i chyba njabardziej znanego  BELLAGIO

Żegnamy Menaggio

cieszymy się widokami jeziora

Dopływamy do Bellagio Dance 4

Czas na odpoczynek i lunch. Potem zwiedzamy dalej.

Jedna ze słynnych villi przerobiona na cudny hotel

Oj chciałoby się tam zamieszkać na pare dni.....

widok z jednego z tarasów na terenie hotelu

Odpływamy z tego cudownego miejsca

A na koniec kilka zdjęć z miejscowości, z której wyplywaliśmy. Piękna trasa spacerowa wiedzie nad jeziorem

Nastepny dzień spędziliśmy relaksując sie na basenie hotelowym

dzieciaki podziwiały jaszczurki

anusia :

Mam nadzieję, że starczy mi zapału na pokazanie zdjęć z kilku naszych ostatnich podróży

Makono,

przepiekne górskie widoczki pokazujesz Good Juz czuje sie "kupiona". Od kilku lat planuje objazdówke po Szwajcarii, bo bardzo mi sie podobają tamtejsze krajobrazowe kontrasty   ,ale ciagle przekładam na póżniej..może twoja relacja pomoże mi w postawieniu kropki nad i ..

Rejestracja: 11 gru 2013

Nelciowata  - w tej relacji zdjęć ze Szwajcarii tylko kilka - więcej będzie jak spiszę wyjazd do Francji (choć tam też byliśmy w Szwajcarii tylko przejazdem). Ale zapach alpejskiego powietrza,  dzwięk dzwonków pasących się krów i widoki zapierające dech w piersiach - tego po prostu  trzeba doświadczyć Yes 3