Korfu...zielona wyspa

Korfu...zielona wyspa

Witam wszystkich po powrocie wróciłam dzis rano o 5 ,więc jeszcze jestem mocno zakręcona,ale coś dzisiaj napiszę.Były to od kilku lat wczasy zorganizowanie .Organizatorem było biuro podrózy Itaka,wiekszych uwag nie mam ,nawet rezydentki słabo kojarzę ,bo na dyżury wysyłałam małża.Lot lekko opóżniony,ale spokojny.Żałuję jedynie że przylot i odlot był w godzinach nocnych i nie widziałam ladowiska z dwóch stron ootoczonego morzem ,fajnie musi to wygladać.Hotelik blisko Kerkyry(Korfu) więc jazda z lotniska trwała bardzo krotko.Naszym autokarem jedzie nas ze 4 pary.Pokoje sa przyznane jest noc ,więc nie ma dyskusji z panem recepcjonistom(srednio miły)wczesniej do hotelu wysłana była prosba o pokój w okreslonej częśći z podwójnym łozkiem.
Więc nie kłocę się idziemy zobaczyc no i co oczywiście pokój w najstarszej części na parterze ,ale jest duzy,meble w greckim (tzn.granatowe)stylu ale jest czysciutko,meble nowe ,łazienka tez moze być ,ale łózka dwa zzsuniete .Całąnoc sie nam rozzsuwały ,nienawidzę tak spać wystarczy że samo spanie jest dla mnie problemem.No nic nie rozpakowuję walizek i postanawiamy odbyć nasz rytuał,który polega na tym że bez wzgl.na porę dnia po przylocie resetujemy głowy i staramy sie wyluzować.Więc metaxa pod pachę i na taras pooddychać greckim powietrzem.
Taki był nasz pierwszy obraz leżąc na leżaku.

Zdjęcie kiepskiej jakości,ale chodzi o oddanie nastroju

Ksieżyc był przepiekny

A tak powitał nas poranek

Witam wszystkich z samego ranka hi hi ((( ja dzisiaj jeszcze mam wolne to dla mnie to ranek

Napisałam że wyspa jest zielona i taka jest rzeczywiście ,jadąc tam o tej porze roku spodziewałam sie wysuszonej ,takiej jesiennej zieleni ,rzeczywistość przerosła moje oczekiwania .
Nie sa to napewno tak spektakularne widoczki jak Seszele ,Tajlandia czy Karaiby ,ale jest naprawde pieknie
Dobrze ze ta nasza matka ziemia jest tak różnorodna.Na potwierdzenie zdjęcie wyjete z srodka naszego wyjazdu

Na razie zachowam chronologie ,jesli bedzie za nudno przeskoczę do naszej objazdówki po Korfu i do Korfu Town.
Rano ja rezygnuje ze sniadania ,małz idzie załatwiać zmianę pokoju .Tym razem miła recepcjonistka daje nam inny klucz ,więc lecę obejrzec co nam sie trafiło ,:::.
Ufff jest dobrze pokój w nak\jnowszym budynku ,basen 20 m od moich drzwi,wszedzie blisko,;lepiej być nie może ,i hurra jest jedno łózko ,juz wiem ze nie obudzę sie wpadając między łóżka ><><><
Meble nowiuteńkie,łazienka też ,duży taras z widokiem na góry X(X( no mozna rozpakować walizki.

Nasz budynek

Taras

Częśc wypoczynkowa

Pokój

i łazienka

Pierwsze dni upłyneły nam na leniuchowaniu,opalaniu,spacerowaniu, i degustacji trunków Shadi

Okolica pokoju tez była całkiem ,całkiem

Po rozpakowaniu manatków >< przenieśliśmy się na basen .W hotelu były dwa baseny jeden stary w częsci bliżej morza i nowy duuuzy w części w której mieliśmy pokój

Woda w basenie niestety dość zimna w porównaniu do tej w Taj ><

Nie mam niestety zdjęć z poprzedniego pokoju,bo choć był po remoncie to czuło się że to najstarsza część hotelu .
Basen ten stary wygladał tak i nie byłam na nim ani razu tzn część basenu(((

Nasz był zdecydowanie ładniejszy

Osoby w basenie są przypadkowe

Żelek
Obrazek użytkownika Żelek

czekam,czekam.....Pleasantry

Żelek
Obrazek użytkownika Żelek

a co to za hotelik?

c.d.

• Troche straciłam watek, ale skończyłam chyba opowieść na hotelowym lenistwie .Tak było przez pierwsze trzy dni .Hotel był bardzo ładnie połozony a najlepsze widoczki były z hotelowej restauracji

corcyra beach Dirol

Obrazek użytkownika puma

W hotelu był przepiekny kot, który zawsze przychodził do restauracji w porze posiłków .Dzięki niemu wiedzieliśmy co jeść i wychodziło ze bekon i kiełbasa jest niejadalna, a cos a la szynka konserwowa i schab tak .Tak że dzieki niemu wiedzieliśmy co jest jadalne .Nie pisałam jeszcze ze w hotelu było bardzo duzo os ,ich zaleta było to ze były tylko i wyłacznie mięsożerne nie interesowało je nic słodkiego .Znalazłam na nie sposób na brzegu talerzyka kładłam dla nich mikroskopijne kawałeczki jakiegoś mięska , one zabierały je i odlatywały.Wyobrazcie sobie miny innych jak jedną ręka karmiłam osy , a druga kota (((((((

To nasz hotelowy pluszak

Ta kicia tez była hotelowa ,ale juz nie wchodziła do restauracji, moze nie umiała sie zachować (:P)

Ten kociak "mieszkał" w opuszczonej weneckiej wiosce .Zdjęcia wioski będą pózniej teraz tylko jej mieszkaniec, był przepiekny :::

był jeszcze czarny, ale uciekł Dirol i dziecko kocie tez takie grafitowo-niebieskie ,ale było takie dzikie ze tylko prychało i syczało i też uciekło

ale pies został

Był jeszcze kot "miastowy"

Swojskie jabłuszka

Cytryny jeszcze zielone

Dojrzałe pomarańcze

Ulubione kwiatki mojego małża

• cd Dirol

Gaje oliwne są wszędzie ,bardzo podobają mi się te drzewa wogóle wszechobecne wielkie cyprysy i oliwki nieodmiennie kojarzyły mi się z filmem "Gladiator" :S:S:S:S

1st October 2011, 10:12:26
  • W miejscowosci Glifa zjeżdzamy z głównej drogi i kierujemy się w dół "stromizną" podobno w kierunku beach
    Okazuje się że jest tam malutka kamienista plaza bardzo urokliwa i pusta .Szkoda tylko że nadal słoneczka nie widac i na zdjęciach wygląda słabo.Musicie uwierzyć mi na słowo że była piękniusia

Wyjeżdżamy taka uliczka

• Wyjezdzamy i kirujemy się w kierunku Kouloury

i widoczki z góry

Następnym punktem była plaza w Kassiopi (jeśli czegoś nie pomyliłam)

ta urzekła mnie najbardziej puuuuusta i cała z marmurowych ogragłych kamieni przesliczna .Niestety nadal nie ma słoneczka B)B)B)B)B)

Filos
Obrazek użytkownika Filos

Pumcia jak ty przenosisz zdjęcia z realacji tutaj? Dodajesz jakoś pojedyńczo tutaj czy jakoś inaczej? Chcę przenieść swoje relacje ale jak pomyślę, że mam dodaawać od nowa zdjęcia to raczej odpada.