Przygotowania do rejsu czas zacząć ... wszelkie rady i sugestie mile widziane :-)

Rejestracja: 24 gru 2013

Hyde moje porty to zaczynam od  Wenecji Bari Katakolon Pireus Santorinii  Korfu Dubrownik i znów WenecjaKiss 2

Rejestracja: 02 lis 2013

przede wszystkim daj spokój z przewodnikiem do pompejów. z dworca czesto jeżdzą  kolejki - kierunek Sorrento

stacja pompei scavi i zaraz przy wyjsciu po lewej biuro a ty w prawo i na nogach pompeje

hyde
Obrazek użytkownika hyde
Ostatnio: 8 lat 1 miesiąc temu
Rejestracja: 25 lut 2014

Basia ja byłam tylko w Wenecji i obeszłam ją całą na nogach Mosking

Edyta dzięki za info Biggrin

zaraz prześledzę co i jak Yes 3

Explore. Dream. Discover.

Rejestracja: 02 lis 2013

hyde - jest łatwo a teraz przypomniało mi się ze można zkolejki wyjść na prawo i wejść po kilku krokach brama na teren a wyjść po przejściu POmpejów drugą lub wrócić. Generalnie warto:)) ale muszę przyznać ze mnie bardzo podobało się w Herculanum. Jednak mam świadomośćile czsu jest podczas rejsu. Kiedy płyniesz? którymokrętowcem?

zdecydowanie fajnie poplanować a spontan wączyć gdy plan się sypie i nie martwić się niczym bo rejs to taka cudna spraw....plyniesz codziennie gdzie indziej,oglądaszmiasta od strony inne niż zwykle bo przecież linie brzegowe bywają fantasyczne.

ja miałam rejs MSC musica od wenecji przez Bari Olimpię korfu santorini mykonos ateny dubrownik...i wszędzie olewałam fakultety okrętowe, wszystko z buta na własną rękę. To ze taniej to bezwątpienia alejaki komfort - ile czasu zaoszczędziłam nie czekając na maruderów z wycieczki...eh to moje:)

Czasami brałam taxi , w bari szłam na nogach i wlazłam do każdej dziury i uliczki....w Atenach tylko zrobiłam opcję Bus piętrowy bo było to bardzo wygodne- objazd całych aten i stopy tam gdzie chcesz. super

Rejestracja: 24 gru 2013

Hej to Twoja trasa pokrywa się prawie z moją. Mam pytanko czy na Korfu zwiedzajaś stolicę czy ruszyłaś gdzieś dalej. Ten autobus po Atenach  odjeżdża z portu. Jeśli chodzi o Santorynii to jak to bylo rozwiązane po przypłynięciu do portu. Zwiedzajaś Firę czy udałaś się dalej  i jeszcze jeden port Katakolon jak zorganizowalaś sobie wycieczke.

Rejestracja: 02 lis 2013

ruszyłam dalej na Korfu taxi. Ateny - z portu autobus czerwony a santorini - gdy tylko podpłynęliśmy łódeczkami to my szybko na lewo do kolejki - wyjechaliśmy na górę i skoczyliśmy szybko na prawo na przystanek autobusowy do Oia. tam rarytasy dla oczu:)

potem autobusem powrót i na spokojnie zwiedzanie Firy - muzeum koścół ...pochodziliśmy po mieście a powrót już nie kolejką w dół tylko na nóżkach i podziwianie widoków. Zrobiliśmy odwrotnie niż wycieczka ze statku - oni najpierw na nogach w górę a potem kolejką . Bzdura to straszna bo lepiej miec więcej czasu na górze. Zwiedziliśmy jak zawsze dzięki temu więcej a koszt? bilet na kolejkę i autobus:) a ile frajdy. Tylko wkurzaliśmy kompanów przy stoliku bo biedaki się bały samopas i wydali na tym rejsie 1000 euro na wycieczki. W dubrowniku zmądrzeli i pojechali z nami

hyde
Obrazek użytkownika hyde
Ostatnio: 8 lat 1 miesiąc temu
Rejestracja: 25 lut 2014

Płynę we wrześniu z MSC - Splendidą

Dzięki Edyta Kiss 3

Explore. Dream. Discover.

Rejestracja: 24 gru 2013

Dzięki wielkie Edyta, Jesli chodzi o Ateny  to myślę żeby wycieczkę zrobić metrem, Na Santorynii zrobie tak samo jak Ty.Fool Jeśli chodzi o Dubrownik to jak dojechać do centrum, Chodziłaś może po murach wokół Dubrownika.

Rejestracja: 02 lis 2013

wzięłąm w dubrowniku autobus objazdowy za 8 E stał obok portu. najpierw objazd i widoki potem wysiadłam w centrum - kościółki katedry muzea i mury oczywiście.starczyło czasu na jedzonko w kanjpie i wino  wskok w autobus jadący cyklicznie i jesteśmy przy porcie. Super . Piękne miasto

Ateny metrem ok ale najpierw się do miasta dostań. Do metra od portu szmat drogi, poaz tym fajnie z góry pooglądać Biggrin pomyśl czy nie lepiej - te autobusy są przystępne cenowo

Rejestracja: 24 gru 2013

Hej jesli chodzi o Ateny to tylko w jedna stronę metrem podobno jest  ładne a w drugą stronę  autobusem,  Kurcze jak się ciesze że mi odpisujeszYahoo Napisz jeszcze o wycieczce do Olimpii.