Walizka

Ostatnio: 2 miesiące 2 dni temu
Rejestracja: 22 lut 2014
Walizka

Nie wiem czy wybrałem właściwy dział ale w końcu niektórzy turyści używają walizek więc chyba tak Smile

Przed kolejnym wyjazdem muszę dokupić jedną walizkę i zastanawiam się nad tak zwaną twardą. Ale mam pewne obawy co do wytrzymałości tego typu waliz (dotychczas używałem materiałowych). Proszę podzielcie się swoimi doświadczeniami z użytkowania "plastikowych" walizek. Mile widziane sugestie dotyczące producenta czy rodzaju tworzywa.

Obrazek użytkownika Żelek

Dobry temat -tez od wczoraj rozgladam sie za nowymi walizkami i mam na mysli plastiki Yes 3 ze zdjec pamietam ,ze Anusia ma plastiki,Pumcia Yes 3 Jakie firmy polecacie-zeby była trwała no i lekka oczywiscie

Lenuś
Obrazek użytkownika Lenuś
Rejestracja: 12 wrz 2013

Ale u Pumci to walizkę plastikową rozperniczyli i to jeszcze w taki sposób,jakby kto w nią młotem uderzył,wklejała fotkę właśnie w relacjii z ostatniego pobytu w Taj.

Ja kupiłam ostatnio walizkę płastikową,ale jeszcze walizka  nie podróżowała,dla tego nic nie mogę na ten temat napisać.

No pamietam ta walizke Pumci...myszy ja przezarły Crazy

bepi
Obrazek użytkownika bepi

Wojtku ja od lat używałam tzw.. szmacianych..postanowiliśmy zakupić w tym roku  sztywną bo czasem to bardziej praktyczne jak się ma przeprawy na promach z wyspy na wyspę , i jest ryzyko zachlapania na promie ( np na Seszelach czy Taj) , czy akurat jakaś ulewa dopadnie  to plastik wygodny nie przemoczy walizki itp.  W tym roku mieliśmy twardą walizkę  na urlopie kupiliśmy ja w promocji w Lidlu ..

pokusił mnie materiał poliwęglan bo to ważne aby była z poliwęglanu a nie tego tańszego plastiku ABS  który lubi pękać , ale powiem szczerze że na kolejny urlop biorę znowu moją szmacianą a to dlatego że lepiej mi się pakuje taka szmacianą  walizke , niewiem jak to opisać ale chodzi o to że ta szmaciana ona jest głęboka..  i nawrzucam do niej wszystko  co mam , jak się nie mieści to  czasem poskaczę, pougniatam kolanami  po niej jak się nie mieści ..i dopiero zamykam zamek na końcu   Man in love zaś w tej plastikowej jest ciulato...  Mamba bo ona jest przedzielona na równe pół i w połowie walizki ma zamek..i nie poukładasz tak głęboko od razu wszystkiego ..  tylko najpier pół zapełniasz pół  walizki a potem te drugie pół   Dirol  trza to potem  przywiązać pasami w środku  Mamba  bo jak nie... to się  przy zamykaniu zamka w połowie walizki robi problem.. wszystko wylatuje,  MASAKRA dla mnie ! fakt kółka chodzą fajnie wygodnie,  lekko , szybko, w każdą stronę mogę nią obkręcać jak mi się podoba,    Biggrin  ale ja tam wracam do szmaty... bo czesto się pakuję na urlopie Crazy  i lubię naraz wszystko nawrzucac i na końcu zakmnąć.. a nie układanie kazdej połówki a potem jeszcze chłop musi mi to trzymać aby sie nie rozpadało i na siłe dopinamy zamek  Mamba

puma
Obrazek użytkownika puma

He he Zelku chyba jakiś wielki Myszor by musiał byc...... co do walizek to my jakoś w te plastikowe (poliwęglan wlasnie) nie zwykły plastik wchodzimy...ale za długo to one nie zyją..... znajomy kupił na promocji oryginalna ta muszlę ( nazwy nie pamiętam) ma chyba 20 lat gwarancji...i jak się zagniotła to sie to normalnie wypchnęło.... materiałowe sa chyba trwalsze... ale chyba sa cięższe..... Scratch one-s head a te sztywne własnie lubię za to ze wszystko wyjmuję jakbym dopiero co wyprasowała

Trampek
Obrazek użytkownika Trampek

Ja mam 3 walizy materiałowe i 2 z poliwęglanu. Dwie poliwęglanowe i dwie materiałowe leżą i sie kurzą.... Za każdym razem jak się pakuję - to najpierw robię przymiarki do największej poliwęglanowej a koniec końców - jadę z moja wysłużoną (ok 8 letnią, kilka wyjazdów w roku) szmacianą średnią walizą Man in love I zawsze tą samą Biggrin Mnie jakoś nie udaje się upchnąć do poliwęglanowej wszystkiego co chcę (mimo iż jest większa od mojej ukochanej walizy), wkurzaja dwie komory (nie potrafię spakować wszystkiego dzieląc na 2 równe częsci), a potem zamykanie/walka z jedną z części (ciężka) Unknw Obiecałam sobie że do Meksyku poleci ze mną poliwęglan (lezy od 3 lat nieużywany), ale jak znam życie - wezmę ukochaną, wysłużoną, zajechaną na śmierć (po ostatnim tripie mam ją z lekka pozaciąganą) materałówkę Biggrin

holidaymaniak
Obrazek użytkownika holidaymaniak
Ostatnio: 9 lat 8 godzin temu

Uzywam tylko plastikowych. Jedna mam z firmy Constellation i podrozuje z nia juz chyba 7 rok. Jest porysowana, w jednym miejscu peknieta ale poki kółka jadą to nie porywam.sie na kolejna. Plastiki sa dobre np na szklo czy pamiatki bo w takiej nic sie nie polamie. Chociaz w szmacianej jak dobrze sie zawinie to tez nic nie powinno sie stac. Ale ja zostaje przy plastikach

Obrazek użytkownika Żelek

Własnie te niewymietolone ciuchy za mna przemawiaja do takiej walizki....no i jeszcze to ,ze nie wim jakim cudem -chyba zwykły pech  Yes 3 ale ja zawsze odbieram na lotnisku walizki zamoczone i mimo tego,ze wszystkie szmaty mam w oddzielnych woreczkach to i tak sa wilgotne Wink i mam nadzieje ze te poliweglanowe nie beda przepuszczały wilgoci Shok

Wojtek
Obrazek użytkownika Wojtek
Ostatnio: 2 miesiące 2 dni temu
Rejestracja: 22 lut 2014

Dziękuję wszystkim za wpisy. Z tego co widzę to opinie są podzielone, jak zawsze z resztą Wink

@ bepi - Fajna cena za ten komplet w Lidlu. Tak własnie patrzę i widzę, że ta promocja jest od dziś. Muszę podjechać i je oblookać. Przy okazji wezmę jakiegoś Changa Drinks

Myślałem o czymś takim - http://allegro.pl/puccini-abs-02-walizka-duza-l-walizki-i4408731179.html ale w opisie jest podane, że to ABS a nie poliwęglan. A piszecie, żeby brać poliwęglan....

Lenuś
Obrazek użytkownika Lenuś
Rejestracja: 12 wrz 2013

Wojtek ale zaś Puccini Preved firma niezawodna jak dla mnie.Może i plastik,ale z dobrego gatunku może być? Nie taka Chińszczyzna.