Wyjazd bez kompromisów czyli Bali na fali

Rejestracja: 02 lis 2013

Z Seulu do Denpasar lecimy 330-300 Sama podróż była przygodą samą w sobie. Mamy rodzinnie ustaloną zabawe w levele. Level 1 z domu do Zawiercia...drugi z Zawiercia do warszawy...itd...w tej podrózy nie musze wam mówić leveli było dużo...;)

anusia
Obrazek użytkownika anusia

edyta11 :

cześć trampek:) milo cie kochana widzieć:) Masz rację Bali to miejsce na które ludzie różnie reagują i różnie odbierają:)

No ja mam jak Trampek, ale nieważne, czekam na Twoje odczucia i doznania Clapping

Rejestracja: 02 lis 2013

Wylądowaliśmy tuż po północy. Bez problemów zakupiliśmy wizę, odebraliśmy bagaż, a chętnym pomagierom powiedzieliśmy tidak czyli nie . W tym czasie gdy ja odmawiałam w szybko nauczonym języku indonezyjskim ( co pomagało również na BorneoJ) Wojtek wypłacił nasz pierwszy milion. Kupiliśmy kartę sim do telefonu i ruszyliśmy na poszukiwania taxi. Właściwie to oni nas poszukali. Po północy była chyba jakaś zmowa cenowa 10$ za kawałek drogi.

Uprzedzona o nocnym przyjeździe obsługa hotelu już na nas czekała. Otrzymaliśmy klucze i przekroczyliśmy próg naszego pierwszego hotelu na tej cudownej wyspie. W pokojach hotelu Febris było czysto i przestronnie.

Duża narożna wanna, nadmiar czystych ręczników i uzupełniany barek.

Widok z balkonu był kojący a wszechobecne zapachy na zawsze będą się kojarzyły z Bali. Ta wyspa pachnie. Pachnie na plaży, pachnie w pokojach, w lobby….pachnie do dziś w mojej głowie

jeszcze nocną porą zrobiona fotka i lulu chociaż na kilka godzin

anusia :

edyta11:

Anusia no a kobitki nie ładne? takie lalunie z buzi;)

Rejestracja: 02 lis 2013

W Febrisie byliśmy 5 nocy, w Ubud 3 a w Nusa Dua 9 ( kurna za dużo )

basia35
Obrazek użytkownika basia35
Rejestracja: 24 gru 2013

Dance 4

basia35

Rejestracja: 02 lis 2013

Śniadania były wyjątkowe. Kilogramy do przodu. Gofry, naleśniki, jajecznica, omlety, jajka sadzone owoce i oczywiście ich dziwne zwyczaje żywieniowe -  dania obiadowe na śniadanie: opiekane ziemniaki, ryż, pomidory faszerowane, fasolka spaghetti.

Po śniadaniu i kilku godzinach na basenach udało nam się zregenerować. Zdecydowanie ławiej nam to przychodzi w Azji niż na Karaibach.

Nie chcieliśmy tracić czasu…tyle do zobaczenia…łapiemy taxi a raczej ona nas i jedziemy do osławionego Jimbaran.

po drodze mijamy ni to rzeźby ni pomniki a możepominiki rzeźbione;0

Na tej plazy oświetlone lampionami restauracje oferują wspaniałe owoce może. W tle ich muzyka. Cudownie. Plaża pachnie

Rejestracja: 02 lis 2013

żeby nie było że Jimbaran to tylko piach....to oto ujęcie na życie toczące się opodal - na tyle na ile uwieczniłam pokarzę wam każdą stronę Bali

Rejestracja: 02 lis 2013

zanim udalismy sie na kolację penetrowaliśmy plażę, kąpaliśmy się

Rejestracja: 02 lis 2013

Taxi podwiozło nas do swojej chyba knajpy bo cieszyła się wyjątkową brudnością. Poszukaliśmy więc nieopodal. Jimbaran to kosmos cenowy. Zapłaciliśmy 60 dolców za kolacją dla nas wszystkich ale w cenie było….: najpierw napoje, zupa z kraba, sałatki i owoce morza – kraby krewetki, osmiornice, małże, grillowane ryby, oczywiście ryż i sosy, piwo kokosy i wodorosty, owoce nie morza i puste kieszenie  Dash 1  Help Dobrze że jest zwyczaj odwożenia bezpłatnie po kolacji z knajpy do hotelu bo zostawiliśmy tam całą resztę z pierwszego miliona czyli 61000 rupi.