KOS - gorące wakacje

Rejestracja: 11 gru 2013

Hotel jaki wybraliśmy to Atlantica Club Marmari Beach *4 z opcją ALL . Hotel mi się podobał - niska zabudnowa, połozona w rozległym ogrodzie niedaleko plazy. Tzn główna część hotelu była troszkę dalej od plaży, przy plaży była zlokalizowana jakaś taka bardziej wypasiona część z pokojami, z których zejście było prosto do basenu Smile .

Jedzenie bardzo mi smakowało - duży wybór, greckie specjalły. Były też kuchnie tematyczne : włoska, grill & BBQ, azjatycka, światowa. Wróciłam chyba ze 2 kg cięższa i stwierdziłam, że wiecej na ALL nie jadę Beee

Drinki dobre, choć na Dominikanie smakowały mi bardziej.

Hotel czysty, obsługa miła. Hotel był z oferty TUI Best Family, co sugerowałoby  dużo aktywności i zajęć sportowych, ale jakoś nie bardzo te aktywności były widoczne. Nie było żadnego polskiego animatora, co w przypadku dzieciaków mialo znaczenie. Mini club w języku obcym.

W hotelu bardzo duzo skandynawów, troche polakówm nimców, brytyjczyków i innych nacji.

To co natomiast bardzo mi się podobało to wieczorne występy. Była grupa 3  młodych norweskich animatorów, którzy mieli bardzo fajne "show" . Po raz pierwszy nie były to śpiewy z playbacku - tylko osoby, które profesjonalnie potrafiły spiewać i tańczyć i mieli naprawdę fajne głosy. Wszyscy kończyli jakiś szkoły musicalowe, więc poziom wystepów był naprawdę wysoki.  Dance 4

Hotel ma dwa standardy pokoi - przed remontem i po remoncie, choć podobno te przed remontem są starsze o jakieś 1,5 roku. Te starsze pokoje są urzadzone bardziej klasycznie, te "nowsze" bardziej modern. My byliśmy w pokoju "starszym ", znajomi w pokoju "nowym"

Mieliśmy wykupiony pokój rodzinny, który składal sie z dwoch sypialni i łazienki.

Pokój, który dostaliśmy po przyjeździe mieścił sie  budyneczku koło recepcji i wyglądal tak

łóżko z baldachimem Lol

Mieliśmy też dwa balkony

Asia
Obrazek użytkownika Asia

Makono nareszcie Biggrin

...nieważne gdzie, ważne z kim...

Żelek
Obrazek użytkownika Żelek

Czytam i juz znów żałuje ,ze tam nie fotarłam w czerwcu Cray 2

KIWI
Obrazek użytkownika KIWI
Rejestracja: 05 wrz 2013

A ja lubię Grecję ,jej klimat ...mam do niej sentyment Biggrin .

- Kocham ptaszki i podróże, te małe i duże ...

Rejestracja: 11 gru 2013

Witam nowoprzybyłych  i wszystkich zapraszam na drinka Smile

W sumie jak tak piszecie, ze ta Grecja taka fajna. Jak teraz oglądam te zdjęcia to coraz bardziej mi się tam podoba Dance 4  - może przez ten gorąc nie byłam w stanie docenić uroku tego miejsca Lol

Katarina :

Makono, to jest właśnie wada wyjazdów z polskich biur - większosć ofert jakie przeglądałam u polskich orgnizatorów to wylot miała późnym popołudniem/wieczorem i powrót z rana.

Pierwsze zdjęcia Good

My 2 lata temu lecąć na Fuertę mieliśmy super godziny lotu, w tym roku trochę pecha, ale masz rację jak patrzę na godziny czarterów zagranicznych biur podrózy to zazwyczaj są lepsze. A najlepiej to samemu rejsowym lecieć

karisss
Obrazek użytkownika karisss

Żelek :

Czytam i juz znów żałuje ,ze tam nie fotarłam w czerwcu Cray 2

Cray 2

Makono chętnie poczytam Wink

Ostatnio: 13 minut 37 sekund temu

Makono, oooo super ze zaczelas pisac  Smile

Karissku, Nelciu Smile

Poonieważ nasz pierwszy pokój miał dwa balkony ale bardzo małe, tak że 4 osoby nie miałyby szansy usiąść przy stoliku - a my lubimy rodzinnie grywać w rózne gry postanowiłam powalczyć o zmianę pokoju. Po dwóch dniach udało się. Dostaliśmy pokój w budynku recepcji  z dyżym tarasem i stolikiem dla 4 osób Clapping . Co prawda nigdy w końcu nie zagraliśmy tam w żadną grę ale za to spędziliśmy kilka wieczorów siedząc ze znajomymi i sacząc drinki z lobby baru

widok z tarasu mieliśmy teraz taki

To naprzeciwko z dużymi drzwiami to wejście do glownej restauracji

KIWI
Obrazek użytkownika KIWI
Rejestracja: 05 wrz 2013

Makono,bardzo przyjemny ten Wasz hotelik i zapalmiony jak lubię Biggrin .Ten pokój z dwoma balkonami to chyba dla tych co się posprzeczają na wakacjach Mosking .Każdy spędza wieczór osobno w swojej private loży ROFL .

- Kocham ptaszki i podróże, te małe i duże ...