Gili Meno- mój kawałek raju z 40-tką w tle

od nowa!!:)

z nami nie ma lekko:)

Się narobiło Shok Lazurkomaniacy POMOCY!!!! Wacko

Obiecuję, że chwilę Was pomęczę wysepką, a potem będzie już tylko zwiedzanie miast, świątyń, meczetów, parków będzie wspinaczka, nurkowanie, tropienie smoków i mant i SHREK też będzie Crazy

Sądziłam, że Gili Was zainteresuje, bo nie była jeszcze wysepka opisywana, więc wybaczcie, ale chyba dokończę temat, a następnie pojedziemy "prawie" po kolei, proszę o cierpliwość Give rose  Wszystkie swoje sekrety organizacyjne zdradzę, obiecuję, bo wiem ile sama miałam kłopotu z logistyką czy z wyborem hoteli.

Wracając do Meno

Akurat do portu dostarczono towary, cement, piwko, warzywka

Po bezowocnych negocjacjach wynajmujemy dwie bryczki i do hotelu.

Wstawiam plan wyspy, wyspę można calutką obejść plażą, zajmuje to ok. 2 godzin, na taki spacer też się wybierzemy.

A teraz bryczką przez środek wyspy jedziemy do hotelu. Musimy z portu, który jest patrząc na obrazek po prawej stronie, dostać się w pobliże słonego jeziora po przeciwnej stronie wyspy.

Mijamy domostwa, które są skupione wewnątrz wyspy i zagajniki palmowe, niestety palm na plaży nie będzie Sad

Wyspy nie są bujnie porośnięte roślinnością, w porównaniu z Bali jest tu sucho i duuużo mniej zielono.

marinik
Obrazek użytkownika marinik
Ostatnio: 2 miesiące 3 tygodnie temu

Spokojnie Noemi, spokojnie, prosze pomocy nie wolac, bo i ja mam wrazenie, ze lazurkomaniakow jest tu frakcja bardzo liczna, tym niemniej - dopiminam sie i calej reszty - w szczegolach Crazy

anusia
Obrazek użytkownika anusia

Noemi ja też tych co koniecznie chcą wszystko Clapping lazurki lazurkami ale nie możesz ominąć takie cudne miasta Acute

Rejestracja: 02 lis 2013

to super że wrócisz do organizacji. Ja bardzo ciekawa jestem jak mam się na komodo dostać nie przez bali:)

Rejestracja: 02 lis 2013

a jakieś swoje zdjęcia żeby cie poznać:)?

bepi
Obrazek użytkownika bepi

melduję się  Pleasantry

Noemi dokończ Gili skoro stamtąd masz najlepsze wspomnienia  Biggrin   a potem na spokojnie inne miejsca  Biggrin fajnie tak zaczynać relację od wisienki na torcie ...Preved

Uff, Marinik pocieszyłeś mnie Biggrin

Bepi Smile

Edyta, co do wstawienia swojego zdjęcia, to dojrzewam, ale słabo to widzę Pardon  jesli chodzi o lot na Komodo to leciałam z Bali Sad

Tymczas dojechaliśmy Yahoo tutaj spędzimy trzy noce, a że jest dopiero przed 14 to mamy dwa i pół dnia laby Dance 4

Na wyspie jest mnóstwo ośrodków z chatkami do wynajęcia, o różnym standardzie, potem wstawię zdjęcia kilku z nich.

My wybraliśmy po trudach wojaży i spaniu w też nieraz w bardzo kiepskich warunkach nieco luksusu. MAHAMAYA piękny, plażowy, butikowy, romantyczny, niewielki hotelik. Dwa baseny, własna plaża. Zarezerwowany bezpośrednio na stronie hotelu http://www.mahamaya.co/

recepcja

Tutaj jedliśmy śniadanka

Domek z widokiem w stronę morza, były ich dwa, posiadały, też własne "altaki" na plaży

Kolka
Obrazek użytkownika Kolka
Rejestracja: 09 wrz 2013

całkiem fajny ten hotelik Smile

Każdy ma swój kawałek świata, który go woła...

Rejestracja: 14 paź 2013

Hotel ma do dwudziestu pokoi usytułowanych w dwóch niskich, parterowych budynkach każdy z widokiem na basen. Są jeszcze dwie wille z widokiem na morze. My z racji iż, nie było już dostępnych w naszym terminie pojedynczych pokoi to zdecydowaliśmy się na wynajęcie pokoju rodzinnego z dwiema sypialniami, trzema łazienkami, pokojem dziennym, tarasem i byliśmy bardzo zadowoleni z takiego wyboru bo naprawdę nikt sobie nie przeszkadzał.

Dzięki wspólnemu apartamentowi było trochę taniej, za trzy noce wyszło po 525USD na parę ze śniadaniami.  Płatność zabezpieczona kartą, pobrana przy wymeldowaniu.

W całym apartamencie na podłogach kamień, drzwi i meble z bielonego drewna, kolory naturalne tylko obrazy bym zmieniła, jakoś były nie na temat Smile Wysokie pomieszczenia nawet do 3,5m

Przestronne sypialnie bez okien, ale wcale to nam nie przeszkadzało, każda z wejściem do własnej łazienki.

Pierwsza łazienka to ogromny prysznic, tafle kamienne na podłodze z dużą przestrzenią pomiędzy wypełnioną kamykami, super efekt Good baardzo nam sie podobała Dance 4

W drugiej - cała łazienka to prysznic Yahoo Była też kolejne łazienka z sanitariatami.

Wspólny pokój dzienny oddzielnie klimatyzowany z tv i dystrybutorem wody, oknami i przesuwanymi, szklanymi drzwiami wejściowymi, osłonięty taras, fotele, a przed tarasem leżaczki

Wyspy nie mają swojego źródła słodkiej wody, całą wodę dostarcza się z Lombok łodziami.

Należy o tym pamiętać wybierając hotel bo pod prysznicem może być niespodzianka i przyjdzie się myć w słonej wodzie. Nasz hotel posiadał własną stację uzdatniania wody, ale w łazienkach była wywieszona prośba by brać krótkie prysznice i nie prać ubrań.