Seszele Kolorów Wiele

anusia
Obrazek użytkownika anusia

Sigma pewnie za duże wrzucasz, ale mozesz je nawet na forum zmniejszyć

apisek
Obrazek użytkownika apisek
Ostatnio: 6 miesięcy 2 dni temu
Rejestracja: 08 wrz 2013

Sigma, my też na Praslinie pogodę mieliśmy nie - seszelską....

Mam nadzieję, że później już było tylko lepiej!!!! Na La Digue było  u nas dużo słoneczka, ale na Mahe - ze względu na wysokie góry - znowu gorzej....

Ja również śledzę relację.

Mariola

bepi
Obrazek użytkownika bepi

Gdzie Seszele tam i bepi, wyczekuję rajskich widoków od samego rana   Man in love

Żelek
Obrazek użytkownika Żelek

Sigma....dobrze rozumiem ,ze to był wyjazd zorganizowany przez jakies biuro Yes 3 Czy sie myle ?Cos sami organizowaliscie -przejazdy,transport -czy wszystko mieliscie "podane na tacy" .Jesli mozesz podaj ceny .

kasiakrotoszyn
Obrazek użytkownika kasiakrotoszyn
Ostatnio: 3 miesiące 1 tydzień temu
Rejestracja: 11 wrz 2013

Ja też z przyjemnością poczytam i prześledzę cenki jeśli to nie problem żeby Nam zdradzić

"JEŚLI POTRAFISZ COŚ WYMARZYĆ,
POTRAFISZ TAKŻE TO OSIĄGNĄĆ..."
Walt Disney

Obrazek użytkownika sigma001
Ostatnio: 3 lata 1 miesiąc temu
Rejestracja: 03 paź 2013

Odpowiając na wasze pytanie, był to tzw. wyjazd na zamówienie w opcji "szyty na miarę". Istotnie biuro nie miało w ofercie 2 wysp, ale jak widać chcieć to mieć, i myśmy dostali. Bylismy na dwóch wyspach w konkretnie wybranym terminie i wybranych przez nas hotelach z dwoma posiłkami i wszystkimi transferami. Z pewnością mogło być taniej ale to było nasze marzenie i się spełniło bez żadnych komplikacji. Wyspy poznawaliśmy sami bez pomocy biura, czyli autobusy i nóżki na Praslinie i rowery i nóżki na LaDigue.

sigma001
Obrazek użytkownika sigma001
Ostatnio: 3 lata 1 miesiąc temu
Rejestracja: 03 paź 2013

Rozpoczynamy następny dzień, plan jest taki że zaczynamy penetrować wyspę od samej góry, czyli kierunek Anse Lazio. Dostalismy w hotelu Indian Ocean Resort rozkład jazdy autobusów koszt biletu 5 rupci od osoby, szybkie wczesne sniadanie i w drogę. Autobus mamy o 8:15 kierunek Zimbwabwe ( to nie kraj ale ostatni przystanek już za Anse Lazio)

Czas przejazdu około 45 minut bo ciągle trafialiśmy na trasę przez Anse Constalation - a to była trasa dłuższa niż przez Vallee de Mal Park Narodowy.

Po drodze świeci słoneczko i pojawiają się piękne widoczki plaż, ale na nie też przyjdzue czas.

Wysiadamy na naszym przystanku i  przed nami spory spacerek pod górkę i z górki też.

Docieramy na wyższą górkę i pojawia się widok na Anse Lazio.

Docieramy do Anse Lacio

( zdjęcia z kamery, z aparatu gdzieś zniknęły)

anusia
Obrazek użytkownika anusia

Sigma narzekałeś na pogodę Blush na fotkach widzę słonko. Napisz coś więcej o pogodzie? bo to kurna szczyt sezonu!

apisek
Obrazek użytkownika apisek
Ostatnio: 6 miesięcy 2 dni temu
Rejestracja: 08 wrz 2013

Myśmy załatwiali nasz wyjazd podobnie jak Sigma, tylko przez inne niemieckie biuro - Sun Trips. Sama wybrałam termin wyjazdu,  hotele na trzech wyspach oraz ilość dni  pobytu na każdej z wyspek. Cała logistyka czyli załatwianie biletów na dolot, transfery pomiędzy wyspami oraz dowozy do hoteli też były organizowane przez Sun Trips oraz na miejscu przez lokalną firmę z nimi współpracującą- tą samą co Sigmy - Mason. Nie mam żadnych zastrzeżeń co do organizacji, wszystko punktualnie i zgodnie z otrzymanym po przylocie planem.

Natomiast wszystkie lokalne wycieczki załatwialiśmy sami, bo te oferowane przez Masona były przynajmniej o 30 % droższe, choć porządniejszymi łodziami.

Jeśli kogoś interesuje moja relacja to można ja znaleźć na forum Wakacje.pl pt. Seszele - dlaczego warto tam jechać? Bo jakoś nie chce mi się jej przerzucać tutaj....