Majówkowe rozterki Francja czy Szwajcaria oto jest pytanie

31 posts / 0 nowych
Ostatni wpis
Strony
Nel
Obrazek użytkownika Nel
Online
Ostatnio: 1 godzina 53 minuty temu
admin
Rejestracja: 04 wrz 2013

Dziekuje za wasze przemyslenia i czekam na wiecej Smile

Nie rozważałam wschodniej części Szwjacarii, ale moze jeszcze przemysle trase. Byalm kiedys w Lugano nad jez. Lugano , blisko Como i rzeczywiscie bylo pieknie . Wtedy ewentualnie mozna leciec do Genewy a wrocic z Bergamo labo Milano.Ciekawe czy mozna wypozyczyc samochod w jednym kraju a oddac w innym ?

No trip no life

Makono
Obrazek użytkownika Makono
Offline
Ostatnio: 2 miesiące 2 tygodnie temu
Rejestracja: 11 gru 2013

Nelcia, ale Francja tez bardzo kusząca i jeśli zdecydujesz się na południe powinno być cieplej niż w Szwajcarii. 

Bez podróży się duszę....
http://kolekcjonujacchwile.blogspot.com/

Nel
Obrazek użytkownika Nel
Online
Ostatnio: 1 godzina 53 minuty temu
admin
Rejestracja: 04 wrz 2013

Makono :

Nelcia, ale Francja tez bardzo kusząca i jeśli zdecydujesz się na południe powinno być cieplej niż w Szwajcarii. 

Francja mnie tez bardzo kreci Smile a szczególnie te wulkany w Owerni. Lazurowe wybrzeze raczej nie, bo już widziałam wiec wole tam gdzie nie bylam .Mysle jeszcze o Avignon, moze Carccasone , tu jeszcze trasa malo dopracowana.......

No trip no life

Makono
Obrazek użytkownika Makono
Offline
Ostatnio: 2 miesiące 2 tygodnie temu
Rejestracja: 11 gru 2013

Nelciowata :

Francja mnie tez bardzo kreci Smile a szczególnie te wulkany w Owerni. Lazurowe wybrzeze raczej nie, bo już widziałam wiec wole tam gdzie nie bylam .Mysle jeszcze o Avignon, moze Carccasone , tu jeszcze trasa malo dopracowana.......

Brzmi fajnie. Ja zachorowałam na Dordonię ... Może w 2016  Lol

Bez podróży się duszę....
http://kolekcjonujacchwile.blogspot.com/

Nel
Obrazek użytkownika Nel
Online
Ostatnio: 1 godzina 53 minuty temu
admin
Rejestracja: 04 wrz 2013

Makono, wygooglowalam od razu ...kurcze piekne miejsce a ja w sumie moge zamiast przez Lyon wracac z Bordeaux, bo tak czy siek czeka mnie przesiadka w Pryzu. Dzieki za pomyslSmile

No trip no life

Makono
Obrazek użytkownika Makono
Offline
Ostatnio: 2 miesiące 2 tygodnie temu
Rejestracja: 11 gru 2013

Dla mnie zdjęcia tych domków i zamków w Dordonii jak z jakijś baśni.

Bez podróży się duszę....
http://kolekcjonujacchwile.blogspot.com/

anusia
Obrazek użytkownika anusia
Offline
Ostatnio: 11 miesięcy 1 dzień temu
Rejestracja: 03 wrz 2013

Ja popieram Momiś Drinks Nelcia do Szwajcarii, a Marylka do Francji i będą dwie superowe relacje, które bardzo mi się przydadzą w przyszłości Biggrin

Nel
Obrazek użytkownika Nel
Online
Ostatnio: 1 godzina 53 minuty temu
admin
Rejestracja: 04 wrz 2013

Moze Francja, moze Szwajcaria jeszcze sama nie wiem .. i to i to kusi he he , caly czas mysle , gugluje i ........czekam na wasze podpowiedzi Yahoo

No trip no life

Nel
Obrazek użytkownika Nel
Online
Ostatnio: 1 godzina 53 minuty temu
admin
Rejestracja: 04 wrz 2013

Kochani,

dziekuje wszystkim za rady i rekomendacje.  Staneło na........ i Szwajcarii i Francji he he Pleasantry Nad trasa troche musiałam popracować a im wiecej czytalam ,oglądałam tym bardziej mialam problem gdzie jechac, bo pieknych miejsc tam nie brakuje .

Będziemy więc troche zwiedzac i  miasta jak ,ale głownie  trasy kraobrazowe. Dodałam do tego kilka dni szusowania. bo doszłam do wniosku że grzech nie zajrzeć choć na chwilę na stok ,skoro tam tyle wspaniałych trasWacko . Bedzie tez pociąg panoramiczny i najstarsze miasto Szwajcarii i trochę sepentyn górskich,jesli pogoda da dojechać.

Aby relacja była precyzyjna jak zażyczyla sobie Momita  Smile i dokładna jak szwajcarski zegarek, dobrze odrobie lekcje i odwiedzę w Genewie muzeum zegarków he he

Mam nadzieje, ze wszystko wypali a jesli bedą jakieś niespodzianki to tylko te miłe Smile

No trip no life

Makono
Obrazek użytkownika Makono
Offline
Ostatnio: 2 miesiące 2 tygodnie temu
Rejestracja: 11 gru 2013

Nelcia - cieszę sie, że wszystko zaplanowane   Clapping  i czekam na relację. 

Bez podróży się duszę....
http://kolekcjonujacchwile.blogspot.com/

Strony

Wyszukaj w trip4cheap