Czy koniec maja to dobry czas na Grecje i które morze najcieplejsze?

33 wpisów / 0 nowych
Ostatni wpis
Strony
MOHEROWY BERECIK.
Obrazek użytkownika MOHEROWY BERECIK.
Offline
Ostatnio: 3 lata 7 miesięcy temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

. Powiem tak ,bo w sumie głupio pytanie zadałam, jak bedzie pare stopni więcej niż w Bałtyku to spoko moge sie moczyc aż mi ust azsinieją...hehehe Smile

[/quote]

Biggrin Yahoo Biggrin Kiss 2

apisek
Obrazek użytkownika apisek
Offline
Ostatnio: 3 lata 9 miesięcy temu
Rejestracja: 08 wrz 2013

Momi, generalnie na Wyspy Jońskie Niemcy nie jeżdżą. Grecy są tam pamiętliwi i nie zapomnieli ich działalności wojennej - patrz film " Kapitan Corelli"
" Mamma mia" kręcili na trzech wysepkach: Skopelos, Skiathos i Damouhari o ile dobrze napiałam tę ostatnią.

Morze na pewno będzie cieplejsze w maju/czerwcu na wyspach położonych bliżej Turcji. Morze Jońskie jest nieco chłodniejsze, nawet latem. Kiedyś byliśmy w sierpniu na Korfu i morze wydawało nam się chłodne. Natomiast w tym roku było naprawdę ciepłe, może lato było wyjątkowo gorące i się nagrzało????

SONIA
Obrazek użytkownika SONIA
Offline
Ostatnio: 6 lat 10 miesięcy temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

Skiatos fajna dosyć spokojna wysepka, jest tam piękna plaża Koukounaries ze "złotym" piaskiem(zawartość miki), fjnie blyszczy się w słońcu szczególnie w wodzie, mnóstwo drzew piniowych

SONIA
Obrazek użytkownika SONIA
Offline
Ostatnio: 6 lat 10 miesięcy temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

apisek :

Momi, generalnie na Wyspy Jońskie Niemcy nie jeżdżą. Grecy są tam pamiętliwi i nie zapomnieli ich działalności wojennej - patrz film " Kapitan Corelli"
" Mamma mia" kręcili na trzech wysepkach: Skopelos, Skiathos i Damouhari o ile dobrze napiałam tę ostatnią.

Morze na pewno będzie cieplejsze w maju/czerwcu na wyspach położonych bliżej Turcji. Morze Jońskie jest nieco chłodniejsze, nawet latem. Kiedyś byliśmy w sierpniu na Korfu i morze wydawało nam się chłodne. Natomiast w tym roku było naprawdę ciepłe, może lato było wyjątkowo gorące i się nagrzało????

Damouchari to miasto na kontynencie... Blush

apisek
Obrazek użytkownika apisek
Offline
Ostatnio: 3 lata 9 miesięcy temu
Rejestracja: 08 wrz 2013

Może to i miasto, ale czytałam w notce dołączonej do filmu, że tam też kręcili. Może tam jakieś dodatkowe budowle stawiali, żeby wysepek nie oszpecać. Bo podobno ten pensjonat, gdzie się główna akcja rozgrywa to był stworzony na potrzeby filmu.

Plumeria
Obrazek użytkownika Plumeria
Offline
Ostatnio: 1 rok 6 miesięcy temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

Momita, my bylismy w tym roku na Krecie przełom maja-czerwca, woda zimna, ale za to ludzi jeszcze nie tak dużo. Kąpałam się oczywiście, ale wróciłam z zapaleniem korzonków.

julka2
Obrazek użytkownika julka2
Offline
Ostatnio: 4 lata 4 miesiące temu
Rejestracja: 05 wrz 2013

Byłam na Rodos, od połowy do końca maja. Morze bardzo zimne, nikt się nie kąpał.

Myślałam że na Wyspie Słońca w tym okresie czasu będzie już ciepło, ale nigdy na żadnych wczasach tak nie wymarzłam jak tam Sad

katerina
Obrazek użytkownika katerina
Offline
Ostatnio: 5 lat 1 miesiąc temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

Dopiero teraz zauwazylam ten watek Biggrin

Momi koniec maja to moim zdaniem idealna pora na Grecje!Temperatury juz letnie,a turystow jeszcze w miare!Najlepszym przykladem jest moj kilkukrotny pobyt na Lefkadzie zawsze w maju lub we wrzesniu.Gdybym byla na tych malych plazach w sierpniu to pewnie mialabym zupelnie inne odczucie co do tej wyspy Biggrin Woda w morzu troche chlodniejsza,ale przy 25-30 stopniach mozna sie spokojnie kapac.

Trzeba wziasc pod uwage,ze morze jest duzo cieplejsze jesienia niz wiosna!Poza tym Morze Jonskie /Zakynthos,Corfu,Lefkada/jest zawsze duzo chlodniejsze niz Morze Egejskie/Santorini,Mykonos,Chalkidiki/

Italiana
Obrazek użytkownika Italiana
Offline
Ostatnio: 6 lat 6 miesięcy temu
Rejestracja: 07 maj 2014

Ja polecam wybrać się tam  na przełomie czerwiec/lipiec. Woda jest już cieplutka i można spokojnie się kąpać. Jeśli jednak komuś na tym nie zależy to lepiej udać się faktycznie w maju. Temperatura jest bardzo przyjemna

Badshaman
Obrazek użytkownika Badshaman
Offline
Ostatnio: 5 lat 3 miesiące temu
Rejestracja: 04 mar 2014

A ja sie z niektórymi nie zgodze. Ja byłem w maju na Rodos pogoda super, i w morzu też pływałem i woda bez tragedii. No ale ja to ja Dirol nasze kobity czas spedzały na leżaczkach na basenie, wiec jak kto lubi. Tyle że Rodos mnie nie zachwycił i jakoś nie chce mi sie tam już wracać wiec........................nie polecam

Strony

Wyszukaj w trip4cheap