Przezyj swoj mit w Grecji !!!

247 posts / 0 nowych
Ostatni wpis
Strony
zuza
Obrazek użytkownika zuza
Offline
Ostatnio: 4 lata 1 tydzień temu
Rejestracja: 03 wrz 2013

Karisss,

mieszkalismy w hotelu pomiedzy Nikiana i Nidri, jezeli wynajmie sie autko to Good . Jak ktos lubi spokoj to Nikiana bedzie OK, w przyciwnym razie lepiej zatrzymac sie w Nidri.

My bylismy jeszcze przed sezonem, wiec na jedzonko i zakupy jezdzilismy wlasnie tam.

Jutro wrzuce wiecej fotek, teraz musze mykac .

karisss
Obrazek użytkownika karisss
Offline
Ostatnio: 1 rok 4 miesiące temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

Ok dzięki,a ile płaciłaś za wynajem auta ? Domyślam się ,że przez internet,a nie na miejscu. A może wiesz jakie były ceny na miejscu

Żelek
Obrazek użytkownika Żelek
Offline
Ostatnio: 5 lat 2 miesiące temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

Dlaczegi mi ta Grecja tak nie po drodze Scratch one-s head

zuza
Obrazek użytkownika zuza
Offline
Ostatnio: 4 lata 1 tydzień temu
Rejestracja: 03 wrz 2013

karisss :

Ok dzięki,a ile płaciłaś za wynajem auta ? Domyślam się ,że przez internet,a nie na miejscu. A może wiesz jakie były ceny na miejscu

 

Karisss, 

oczywiscie, ze przez internet. Z Europcar  na tydzien za 162 ojro. Sprawdzilismy na miejscu ( kiedy sie okazalo, ze Europcar ma obsuwe w czasie) za te same warunki wychodzilo 230 ojro Fool . Oczywiscie to sa ceny lotniskowe, pozniej juz sie nie interesowalismy.

 

karisss
Obrazek użytkownika karisss
Offline
Ostatnio: 1 rok 4 miesiące temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

dzięki Wink jeśli rodzice zdecydują się na Lefkadę ,będę miała kilka pytań,bo jeszcze w zapasie jest Skiatos, Thassos i Samos... także opcji kilka Wink

Nel
Obrazek użytkownika Nel
Offline
Ostatnio: 2 godziny 12 minut temu
admin
Rejestracja: 04 wrz 2013

Zuza, piekna ta Lefkada .. oj zatesniklo mi sie ze Grecja Smile super mają te wysepki i tak ich duzo ..

No trip no life

apisek
Obrazek użytkownika apisek
Offline
Ostatnio: 3 lata 11 miesięcy temu
Rejestracja: 08 wrz 2013

Zuza, obiecałaś mi coś napisać o Lefkadzie. Może fotki uzupełnisz krótką rekomendacją CO WARTO????

Ja już wkrótce tam się wybieram, sporo wiem, ale zawsze aktualne wrażenia  się przydadzą....

Ale miałaś szczęście, że pojechałaś przed sezonem!!!!!

Mnie przerażają trochę te sierpniowe tłumy, ale mam nadzieję, że jakieś ustronne miejsca - gdzieś tam na wyspie - znajdę?????

zuza
Obrazek użytkownika zuza
Offline
Ostatnio: 4 lata 1 tydzień temu
Rejestracja: 03 wrz 2013

No to jeszcze kilka fotek Smile

zuza
Obrazek użytkownika zuza
Offline
Ostatnio: 4 lata 1 tydzień temu
Rejestracja: 03 wrz 2013

apisek :

Zuza, obiecałaś mi coś napisać o Lefkadzie. Może fotki uzupełnisz krótką rekomendacją CO WARTO????

Ja już wkrótce tam się wybieram, sporo wiem, ale zawsze aktualne wrażenia  się przydadzą....

Ale miałaś szczęście, że pojechałaś przed sezonem!!!!!

Mnie przerażają trochę te sierpniowe tłumy, ale mam nadzieję, że jakieś ustronne miejsca - gdzieś tam na wyspie - znajdę?????

  

Apisku, na pewno warto wypozyczyc autko i po prostu objechac Lefkade dookola Yahoo przepiekne widoki Good 

Tym razem zwiedzalismy bez przewodnikow, na zywiol. Gdzie nam sie spodobalo tam sie zatrzymywalismy. Warte odwiedzenia z pewnosci sa plaze po zachodniej czesci wyspy Porto Katsiki, Egremni czy Kathisma , miasteczka Agios Nikitas Good , Lefkada czy chociazby Nidri, wodospady w okolicach Nidri (nie wiem  czy w sierpniu bedzie tam woda Scratch one-s head ).

Warto tez przejechac sie 100 km i odwiedzic Parge. 

W Nidri polecam (jezeli ktos lubi girosa ) knajpke prowadzona przez polsko-grecka pare OBELIX , takiego pysznego jedzonka w zyciu nie jadlam. 

Apisku, jezeli chodzi o Europe, zawsze staram sie wyjezdzac poza sezonem, te tlumy i upadly lipcowo-sierpniowe, to nie dla mnie Unknw , a slyszalam, ze na Lefkadzie temperaturka potrafi 40°C w cieniu siegnac Shok . No i w tym czasie nie bedzie juz z pewnoscia tak zielono ale za to woda w Morzu Jonskim  bedzie o wiele cieplejsza Dash 1 .

Mam nadzieje, ze Ci troszke pomoglam, obecnie "siedze" juz w innej czesci swiata wiec sporo informacji o Lefkadzie mi juz umknelo Dash 1 .

 

apisek
Obrazek użytkownika apisek
Offline
Ostatnio: 3 lata 11 miesięcy temu
Rejestracja: 08 wrz 2013

Zuza, dzięki.

Ja niestety nie mogę na ogół ( czasem zdarzają się wyjątki) w innym okresie niż wakacji letnich bądź zimowych. I bardzo nad tym ubolewam, ale takie jest życie!!!!

Na pewno w czasie twojego pobytu było o wiele bardziej zielono, więcej kwiatów i woda w wodospadzie. No i przede wszystkim mniej turystów!!! Temperatury raczej mnie nie przerażają, a ciepła woda i dużo owoców też działa na plus.

Jestem już w zasadzie dobrze obryta jeśli chodzi o popularne miejsca, które są warte zobaczenia, ale może mi polecisz jakieś tajemne, gdzie trudno dotrzeć?????

Oczywiście na cały pobyt bierzemy autko. Lubimy tak bez celu powłóczyć się po wyspach, wjeżdżać w polne dróżki i nad ustronne zatoczki.

Fimra, w której mam zarezerwowane auto nie pozwala wyjeżdżać do Grecji kontynentalnej, twoi zgodzili się bez problemu, czy płaciłaś dodatkowe ubezpieczenie?

Jeszcze raz dzięki

Strony

Wyszukaj w trip4cheap