.


 


Plaża i palemka ; )

12 posts / 0 nowych
Ostatni wpis
Strony
ssstu-6
Obrazek użytkownika ssstu-6
Offline
Ostatnio: 20 godzin 44 sekundy temu
Rejestracja: 31 maj 2016
Plaża i palemka ; )

...witam,w jednym z tematów makono zadała pytanie:" gdzie takie piekne palmiaste plaże jak na Dominikanie jeszcze znajdę?"

co by watek nie umarł ,bo ciekawy,pozwoliłem sobie na utworzenie tematu pod pretensjonalnym tytułem "Plaża i palemka" ; ))

...moja skromna opinia jest nastepujaca:

1.Meksyk,palemki w wiekszości "z nasadzenia"...

2.Thajlandia,sporo drzew naturalnych,ale plażom brak "tego czegoś"...

3.ZEA i tu znajdziemy plaże z palemkami ale nie TEGO przeciez tam szukamy ; ))

4. Maledivy,niby jest OK ale...

5.Dominikana i to jest własnie TO !!! Dla mnie zdecydowany No.1 w temacie plazowo-palemkowym ; )))

Heee, a teraz..."Wasz ruch",zostało przecież tyle supewrowskich lokacji...

...no to w drogę... żeby się oburzać i podziwiać
...zdumiewać i wzruszać ramionami...wybrzydzać i zachwycać...Radoslav

Nelcia
Obrazek użytkownika Nelcia
Offline
Ostatnio: 5 godzin 3 minuty temu
admin
Rejestracja: 04 wrz 2013

też cos dorzucę , tak wyspiarsko

GUAM

widok z okna

jedna z dzikich plaż

PALAU

 MAURITIUS

No trip no life

Makono
Obrazek użytkownika Makono
Offline
Ostatnio: 2 godziny 48 minut temu
Rejestracja: 11 gru 2013

Super pomysł z tym wątkiem

To ja jeszcze dorzucę moje:

numer 1 dla mnie : Dominikana

        Floryda    Key West     Key Biscayne  

Bez podróży się duszę....
http://kolekcjonujacchwile.blogspot.com/

Żeluś
Obrazek użytkownika Żeluś
Offline
Ostatnio: 4 dni 6 godzin temu
Rejestracja: 25 kwi 2016

Fajny wątek)))

A może być plaża bez palemki....bo na Arubie przy plażach o nie ciężko Biggrin

Mamlok beach...jedna z ładniejszych na Arubie))

Aga24
Obrazek użytkownika Aga24
Offline
Ostatnio: 2 miesiące 2 tygodnie temu
Rejestracja: 01 lip 2014

No jesli PALEMKI to nie moze zabraknąć raju nad rajami Biggrin FILIPIŃSKIE CUDOWNOŚCI Biggrin

UFF.......aż mi się zatęskniło 

życie to nieustająca podróż

Makono
Obrazek użytkownika Makono
Offline
Ostatnio: 2 godziny 48 minut temu
Rejestracja: 11 gru 2013

super te filipińskie fotki, bardzo mi się tam podoba

Bez podróży się duszę....
http://kolekcjonujacchwile.blogspot.com/

ssstu-6
Obrazek użytkownika ssstu-6
Offline
Ostatnio: 20 godzin 44 sekundy temu
Rejestracja: 31 maj 2016

...nio,superowskie te filipińskie klimaty !!!!

p.s. nie wiem czy tylko ja nie widzę pierwszych pięciu fotek !???

...no to w drogę... żeby się oburzać i podziwiać
...zdumiewać i wzruszać ramionami...wybrzydzać i zachwycać...Radoslav

Aga24
Obrazek użytkownika Aga24
Offline
Ostatnio: 2 miesiące 2 tygodnie temu
Rejestracja: 01 lip 2014

ssstu-6  nie wiem czy ty tylko ty nie widzisz tych fotek, ja widzę wszystkie .Dziwna sprawa z tymi fotkami , zawsze cos nie tak.

życie to nieustająca podróż

basia35
Obrazek użytkownika basia35
Online
Ostatnio: 1 godzina 23 minuty temu
Rejestracja: 24 gru 2013

Aga fotki super ale to chyba nie z naszego pobytu.Diablo

basia35

Jorguś
Obrazek użytkownika Jorguś
Offline
Ostatnio: 2 dni 11 minut temu
Rejestracja: 13 wrz 2013

Aga24 fotki fajne i bez tych pierwszych.

Ja też nie widzę pięciu.

I chcę do lata !!!

Jorguś

ssstu-6
Obrazek użytkownika ssstu-6
Offline
Ostatnio: 20 godzin 44 sekundy temu
Rejestracja: 31 maj 2016

...złapałem sie na tym,że nie wspomniałem o plażach na Ceylonie

brak im bielusieńkiego piasku,pochylonek palemak i turystycznej infrastruktury...

...ale nietuzinkowy kolor,miękkość i prawdziwie pofalowany Ocean zasługują aby o nich wspomnieć

p.s.amatorzy "pustych przestrzeni" znajdą tam "coś dla siebie" ; )

...no to w drogę... żeby się oburzać i podziwiać
...zdumiewać i wzruszać ramionami...wybrzydzać i zachwycać...Radoslav

Strony

Wyszukaj w trip4cheap