Bali -moje przygotowania do wakacji

449 posts / 0 nowych
Ostatni wpis
Strony
bepi
Obrazek użytkownika bepi
Offline
Ostatnio: 1 tydzień 5 dni temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

Daguś a jak wyląduję na Bali to podręczny też szczegółowo prześwietlają ?

Madziarra-M1 (nieaktywny)
Obrazek użytkownika Madziarra-M1

Limit alkoholu to 1l na osobę dorosłą. Bardzo mało. Postaram się dowiedzieć od znajomych czy im prześwietlali bagaże. Tylko ona w niedzielę urodziła więc kilka dni mi potrzeba na zdobycie informacji Wink

bepi
Obrazek użytkownika bepi
Offline
Ostatnio: 1 tydzień 5 dni temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

Crazy Biggrin Madziarra podpytaj koniecznie znajomych , jak to jest bo wtedy bym sobie wzieła po 1 litrze na 1 walizkę i po 1 litrze do 1 podręcznego wtedy juz mam 4 Drinks a to już wygląda przyzwoiciej..Crazy  wprawdzie kupiłam na 4 noce pobyt w all inlusive w hotelu Bali Tropic I-m so happy więc tam nadrobimy % i się odstresujemy nim ruszymy na wycieczki Crazy

bepi
Obrazek użytkownika bepi
Offline
Ostatnio: 1 tydzień 5 dni temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

Madziarra taki limit 1 litr to jest prawie we wszystkich krajach hehe.. np do Tajlandii przewiozłam conajmniej 4-5 litrów rumu , i nikt tam na to nie patrzał Preved 

anusia
Obrazek użytkownika anusia
Offline
Ostatnio: 3 miesiące 6 dni temu
Rejestracja: 03 wrz 2013

Bepi nam nikt podręcznego na Bali nie ważył i nie oglądał

puma
Obrazek użytkownika puma
Offline
Ostatnio: 4 lata 5 miesięcy temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

a mnie juz drugi raz przy powrocie z Taj przeswietlali bagaz i pani celniczka mowi oooooo ,2 butelki widze, czyli prawidlowo.......chyba na przemytniczke wygladam

Bepi dwie ostatnie trasy masz tymi samymi liniami wiec bagaz mozesz odbierac dopiero na Bali, no ale pewnosci nie mam 

bepi
Obrazek użytkownika bepi
Offline
Ostatnio: 1 tydzień 5 dni temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

dzięki Anusia Yes 3  czy jest ktoś na forum kto wwwoził na Bali %  więc niż mógł  i mu się upiekło ?

Madziarra-M1 (nieaktywny)
Obrazek użytkownika Madziarra-M1

Wiem że taki limit jest prawie wszędzie ale nigdzie tego nie sprawdzają.... Gdyby tutaj mieli to kontrolowac to kiepsko. 1 litr na osobę to na kilka dni.... I to bez szaleństw imprezowych Wink

bepi
Obrazek użytkownika bepi
Offline
Ostatnio: 1 tydzień 5 dni temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

przy powrocie to mi to tam juz wisi..wszystko bedzie opróźnione , wtedy se mogę prześwietlać przyprawy i pamiątki Blum 3 najbardziej mi zależy przy przylocie, aby czegoś cennego nie skonfiskowali Drinks a jak z pifkiemmmm  to jest liczony  jako alkohol ? jak to liczą na sztuki i procenty ? czy piwo też zaliczaja do tego przyzwolonego 1 litra? hmm mam bagaż główny na całej trasie 30 kg na osobę , wiec liczyłam że wejdzie kilka zgrzewek..bo przeca nie bede placiła w hotelu 30- 50 zl za kufelek złotego trunku ..bo jeszcze na głowę nie upadłam haha.. Preved  jak weznę po 2 x czteropaki  to przynajmniej starczy na te pierwsze 2 dni, bo najpierw jestem w Grand Nikko Bali a z niego trochę daleko do sklepu .., a pewnie będę wykończona po tych lotach to mi się z hotelu do sklepu  nie będzie chiało wyjśc conajmniej 2 dni

momita
Obrazek użytkownika momita
Offline
Ostatnio: 2 miesiące 1 tydzień temu
Rejestracja: 03 wrz 2013

Bepi ja tam z doświadczenia wiem, ze to zależy kto na zmianie stoi. Ja kupowałam sztangi papierosów od Filipinczyków i taki eprzemytnicze wwoziłam do Singapuru co niby NIE WOLNO!!! Pożniej więcej wódki woziłam z bezcłowej WYSPY LEBUAN do Ksiąstwa Brunei w podręcznym i tez nikt mi nie zabrał , paptrzyli i puścili dalej. Wiadomo,że taka flaszka więcej czy dwie to nie na przemyt..:) Ja bym brała cos do kazdego bagażu, w najgorszym wypadku zabiorą...:(

A co do obprawy on line - TO JA ostatnio byłam w szoku - wydrukowałąm sobie w domu bilety , aprzyjechałam na lotnisko a tam wszedzie takie żółte puszki na nózkach i musiałam włożyć paszport i wyskakiwał mi bilet i karta pokładowa - i wtedy praktycznie bez kolejki oddawałąm tylko bagaż - super ułatwienie:)       

Strony

Wyszukaj w trip4cheap