indo-explorer Bali

88 posts / 0 nowych
Ostatni wpis
Strony
irvina
Obrazek użytkownika irvina
Offline
Ostatnio: 3 lata 1 tydzień temu
Rejestracja: 08 wrz 2013
indo-explorer Bali

Czy ktoś korzystał z usług biura indo-explorer ? Chodzi mi o Bali.

Czy macie z nimi jakieś doświadczenie, słyszeliscie opinie itp ? Za wszelkie ifno, wielkie dzięki Smile

irvina

algida (nieaktywny)
Obrazek użytkownika algida

irvinakorzystałam 2 razy teraz w kwietniu i 3 lata temu 

Paweł bardzo konkretny i rzetelny facet 

irvina
Obrazek użytkownika irvina
Offline
Ostatnio: 3 lata 1 tydzień temu
Rejestracja: 08 wrz 2013

Super, w takim razie wiem co robić:)

A mogę zapytać z czego korzystałaś? Planuję 4-5 dni spędzić aktywnie na zwiedzaniu, by potem polabować na plazy Pleasantry Coś doradzisz? Mój pierwszy raz na Bali

irvina

algida (nieaktywny)
Obrazek użytkownika algida

my byliśmy 4 dni w Ubud i  sami   sie szwedaliśmy , potem przenieslismy sie na 5 dni do Nusa D i tu mielismy całodniowy trip z Pawłem zakończony kolacja w Jimbaran 

musiszliczyc zew 1 dniuzbyt wiele sie nie da zobaczyc , wyspa nie jest wielka wszystko w miare blisko ale przemieszczanie bardzo duzo czasu zajmuje , sa tez korki 

my przylecielismy o 23 paweł nas 45 km do hotelu transportował 1, 45 minut Wink

https://picasaweb.google.com/114508518041689965123/Indonezja2014Ubud

irvina
Obrazek użytkownika irvina
Offline
Ostatnio: 3 lata 1 tydzień temu
Rejestracja: 08 wrz 2013

Dzieki za odp.

Naskrobie do niego, niech "coś " zaproponuje. My również mamy te 4 dni w Ubud i zamierzamy połazikowac samodzielnie. Jednak chcemy - i tu pytanie czy z Ubud czy ND (bo tam również mamy zarezerwowany hotel)- skorzystac ze zorganizowanej wycieczki.

irvina

algida (nieaktywny)
Obrazek użytkownika algida

to zalezy co chcesz zobaczyc , zeby nie było tak ze potem z  Nusa bedziesz sie wracac w okolice Ubud ;-), wysłałam Ci foto jest tam tez Paweł

super  ze wybrałas  Ubud jest NIESAMOWITY , ja przy poprzedniej Bali bylam tam tylko na fakultecie no ale zeby poczuc klimat to trzeba tam poprostu byc a nie przejechac tylko Wink

bedac w Ubud mozesz sama zrobic tarasy ryzowe, las małp , targ , plantacje z kopi luwakiem (KAWA I INNE )

irvina
Obrazek użytkownika irvina
Offline
Ostatnio: 3 lata 1 tydzień temu
Rejestracja: 08 wrz 2013

Spoko, dzieki Biggrin

Musze jeszcze pokminić i bardziej  wiedziec (bo mniej wiecej już wiem Smile ) co i gdzie chcę oblukac. W razie czego uderzę do Ciebie z pytaniami ... Blush

irvina

Aga_
Obrazek użytkownika Aga_
Offline
Ostatnio: 3 lata 2 miesiące temu
Rejestracja: 22 lis 2013

Irvina Dance 4

Knuj, knuj i informuj na bieżąco, bo ja właśnie w trakcie organizowania 12 dni na Bali Smile

apisek
Obrazek użytkownika apisek
Offline
Ostatnio: 3 lata 1 miesiąc temu
Rejestracja: 08 wrz 2013

Irvina, koniecznie będąc w Ubud wybierzcie się na rafting po jednej z rzek górskich. Ofert - bardzo zróżnicowanych w cenie - jest dużo. Najdroższe ma firma Sobek - oni mają super nowoczesny sprzęt i na zakończenie jedzonko w bardziej wypasionym miejscu, a przede wszystkim dobre łazienki z prysznicami. Myśmy mieli jakąś wersję pośrednią, wszystko w czasie spływu było OK, tylko na koniec niezbyt sympatyczna garkuchnia i takież łazienki. Są też różne stopnie trudności pokonywania tych rzek, niektóre nadają się tylko dla profesjonalistów, ale większość dostępna jest dla ogółu, nawet dzieci.

Te łazienki podkreślam, bo w czasie spływu cały czas jest się mokrym, a my jeszcze dodatkowo na kilku stopach, które się robi po drodze wspinaliśmy się na wysokie brzegi, by łyknąć tą fantastyczną atmosferę lasu deszczowego. Tak że na koniec byliśmy maksymalnie uświnieni i konieczne było porządne wymycie się przed wskoczeniem w suche ciuchy.

Jak dla mnie to była najfajniejsza atrakcja w czasie całego pobytu, ale i balijskie świątynie zrobiły na mnie duże wrażenie, choć z reguły nie jestem fanatyczką kościołów, meczetów i świątyń!!!!Między innymi wrażenia z tego raftingu opisywałam w mej relacji "Bali - dlaczego warto tam jechać?" - może cię zainteresuje....

irvina
Obrazek użytkownika irvina
Offline
Ostatnio: 3 lata 1 tydzień temu
Rejestracja: 08 wrz 2013

Apisku, Twoją i relację Bepi przeczytałam jako PODRECZNIK OBOWIAZKOWY Smile Oczywiście przeczytałam wszystkie informację na tym forum dotyczące Bali.

Algida - zdjęcia fantastyczne, Ty wyglądasz obłednie !

Aga_ kiedy zamierzasz lecieć ?

Dziewczyny, na pewno jestescie kopalnią wiedzy w tym temacie ja wiem na pewno : 5 dni spędzam w Ubud - właściwie 4, bo pół dnia po przylocie i pół ostatniego nie liczę Biggrin Później ND i tam zamierzam polezakowac Crazy .

Bilety na mailu, rezerwacje hoteli zrobione - teraz dopinam i wykminiam reszte...

irvina

bepi
Obrazek użytkownika bepi
Offline
Ostatnio: 1 tydzień 5 dni temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

Irvina wiem że na Bali w najbliższym czasie wybiera się też Noemi z forum , może i ona będzie mogła ci w czymś pomóc, bo Ona jest na etapie knucia,  a wczoraj nakręcałam się jej uroczym hotelikiem w Ubud  Yahoo  ehh  Preved 

Strony

Wyszukaj w trip4cheap