Ogłoszenie:

Ze względu na prowadzone prace konserwacyjne po stronie dostawcy infrastruktury IT, w nocy z 18 na 19 stycznia, w godz. 0:00 do 4:00 może nastąpić przerwa w dostępie do naszego forum. Za utrudnienia przepraszamy.

trip4cheap.pl


Hello from my trip :)

688 posts / 0 nowych
Ostatni wpis
Strony
mabro
Obrazek użytkownika mabro
Offline
Ostatnio: 7 godzin 58 minut temu
Rejestracja: 26 wrz 2013

Nelciu, zwiedzaj i fotografuj jak najwięcej Biggrin Ja też mam ochotę na wyjazd w te strony Biggrin

Jorguś
Obrazek użytkownika Jorguś
Online
Ostatnio: 3 minuty 7 sekund temu
Rejestracja: 13 wrz 2013

Nelcia pozdrowionka były tak szybkie jak foty. nie widzę 3 ostatnich zdjęć  Secret

Jorguś

Antenka
Obrazek użytkownika Antenka
Offline
Ostatnio: 2 dni 18 minut temu
Rejestracja: 23 paź 2013

Dzięki Nelcia Smile Fotek nie widzę Sad

Nelcia
Obrazek użytkownika Nelcia
Online
Ostatnio: 1 godzina 54 minuty temu
admin
Rejestracja: 04 wrz 2013

Kochani zdjecia juz poprawione i mam nadzieje ze je juz widac.

Podsyłam jeszcze zdjecie milej dziewczyny o imieniu Mamba.

No trip no life

Dana_N
Obrazek użytkownika Dana_N
Offline
Ostatnio: 1 tydzień 4 godziny temu
Rejestracja: 07 paź 2013

Bardzo serdecznie pozdrawiam ze Sri Lanki :)Czas leci jak oszalaly...juz jutro lecimy na Malediwy.Do zobaczenia wkrotce Biggrin

Nelcia
Obrazek użytkownika Nelcia
Online
Ostatnio: 1 godzina 54 minuty temu
admin
Rejestracja: 04 wrz 2013

Dana , dzieki za pozdrowienia i my machamy do ciebieBye

Odpoczywaj w malediwskim raju Sun-smilie water  001

No trip no life

Antenka
Obrazek użytkownika Antenka
Offline
Ostatnio: 2 dni 18 minut temu
Rejestracja: 23 paź 2013

Dana- udanych wakacji Smile Baw się dobrze i mega wrażeń Smile

Strony

Wyszukaj w trip4cheap