Australia zachodnia -moje pierwsze spotkanie z Au

96 posts / 0 nowych
Ostatni wpis
Strony
« pierwsza 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Nel
Obrazek użytkownika Nel
Offline
Ostatnio: 12 godzin 24 minuty temu
admin
Rejestracja: 04 wrz 2013

Na lotnisku oddajemy autko i  pakujemy sie do samolotu na Bali Molot Lot krótki, bo niecałe 4 godzinki i jesteśmy w zupełnie innym świecie

Ten kilkudniowy wypad do Australii zachodniej był króciutki, ale zapoczątkował naszą fascynację tym oryginalnym kontynentem....Mam nadzieję,że jeszcze tam wrócę

Na zakończenie wspomnień , mały kolaż 

Dziękuję wszystkim czytającym a szczególnie Asi, Pieii i Huraganowi, którzy mnie swoimi komentarzami  przez całą relację  , wspierali i motywowali do dalszego pisania,

THE END

No trip no life

Piea
Obrazek użytkownika Piea
Offline
Ostatnio: 13 godzin 53 minuty temu
Rejestracja: 19 wrz 2017

dziekuję bardzo!  7073

Nel, śledzenie Twoich relacji - to dla mnie doprawdy czysta przyjemność!  Give rose

miejsca, które pokazałaś- fenomenalne, a zdjęcia.... no cóż - pełna profeska! Good ; i szczególne uznania dla Twojego Małża - Birdwatchera Victory - się chłop poświęca i tarza po ziemii dla swietnych ujęć ! Hi

Piea

Asia-A
Obrazek użytkownika Asia-A
Online
Ostatnio: 1 godzina 59 minut temu
Rejestracja: 01 wrz 2015

Nel ja też dziękuję, dzięki Twojej relacji poznałam bardzo odległą i nieznaną mi część świata. Piękna przyroda i zwierzęta to to co najbardziej lubię oglądać.  Bardzo lubię też towarzyszyć w miejscach, w których byłam i zobaczyć je oczami innych .  Szkoda więc że fotki z Bali przepadły Sad

 

Bye Zobacz mnie na Facebooku Relaks na drutach! Yes 3

Nel
Obrazek użytkownika Nel
Offline
Ostatnio: 12 godzin 24 minuty temu
admin
Rejestracja: 04 wrz 2013

Piea i dla takich ciepłych słów warto pisać, dziekuje Air kiss 

Asia, to zróbmy tak.. ja odkopię fotki z Bali i na nowo napiszę relację ale ...i  ty poszperasz w szuflandii i też znajdziesz materiał na fajna relację ? może Izrael , może Turcja albo jeszcze coś innego ?

No trip no life

_Huragan_
Obrazek użytkownika _Huragan_
Offline
Ostatnio: 3 dni 19 godzin temu
Rejestracja: 13 cze 2015

Dziekuje za relacje.Pewnie nigdy sie tam nie pojawie(za goraco,za daleko),ale fajnie zobaczyc czasami tez miejsca o ktorych sie wie,ze raczej sie tam nie zawita

https://marzycielskapoczta.pl/

Napisz pocztowke ze swoich podrozy do chorych dzieci

Strony
« pierwsza 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Wyszukaj w trip4cheap