Lizboński wypad na weekend

63 wpisów / 0 nowych
Ostatni wpis
Strony
wiktor
Obrazek użytkownika wiktor
Offline
Ostatnio: 7 miesięcy 3 tygodnie temu
Rejestracja: 03 mar 2016

Jak już się dało zauważyc na fotkach, w części klasztornej jest  dwu  poziomowy dziedziniec. Preved

Wspaniały. Taki totalnie na bogato. Zdobiony rzezbionymi arkadami, dużo pieknych krużganków. Robi wrażenie.

  

 

wiktor
Obrazek użytkownika wiktor
Offline
Ostatnio: 7 miesięcy 3 tygodnie temu
Rejestracja: 03 mar 2016

Jeszcze wnętrze kościoła z góry , widac jaki jest olbrzymiasty Wacko

wiktor
Obrazek użytkownika wiktor
Offline
Ostatnio: 7 miesięcy 3 tygodnie temu
Rejestracja: 03 mar 2016

Wychodzimy z klasztoru i chodzimy sobie zupełnie bez celu Preved

Ot tak spacerujemy i wdychamy atmosfere miasta Smile

Oczywiście widać mnóstwo budynków z tradycyjnymi azulejos Preved

Bardzo to ciekawa i oryginalna ozdoba. Tam jakos to fajnie pasuje .

ssstu-6
Obrazek użytkownika ssstu-6
Online
Ostatnio: 14 minut 16 sekund temu
Rejestracja: 31 maj 2016

...wow,klasztor-fascynacja !!! jest tak różny od "irlandzkich surowości"... a i "miastowa oryginalność" zaciekawia !!!

czekam na CD ; )

...no to w drogę... żeby się oburzać i podziwiać
...zdumiewać i wzruszać ramionami...wybrzydzać i zachwycać...Radoslav

wiktor
Obrazek użytkownika wiktor
Offline
Ostatnio: 7 miesięcy 3 tygodnie temu
Rejestracja: 03 mar 2016

Ssstu,ale super dopingujesz . Miałem iść do garażu,ale jeszcze wrzuce pare fotek Smile

Ok to pokaże teraz cos co mnie urzekło , oczywiście oprócz Belem.

Mam na myśli ruinki, przepiekne ruinki. Sciany tylko częsciowo zostały, dachu nie ma w ogóle

To pozostałości klasztoru i kościoła Karmelitów. Zniszczone przez trzesienie ziemi. Szkoda ,ale z drugiej strony mamy dziś co oglądać.

Niestety nie moglismy wejść do środka , bo był kręcony jakis film.

Po Belem to kolejne MUST SEE Smile

 

wiktor
Obrazek użytkownika wiktor
Offline
Ostatnio: 7 miesięcy 3 tygodnie temu
Rejestracja: 03 mar 2016

Ktos chetny na dalszy spacer ? Plecak

wiktor
Obrazek użytkownika wiktor
Offline
Ostatnio: 7 miesięcy 3 tygodnie temu
Rejestracja: 03 mar 2016

Jestes w samym centrum miasta,

Szwendamy się , jemy obiadek w knajpce na świezym powietrzu i pomału idziemy w kierunku zamku Swietego Jerzego Preved

Zamek juz iwdać z daleka. Idziemy a w zasadzie wspainamy sie pomału na wzgórze, na którym jest położony.

Nie wydaje się to daleko,ale uliczki ciagle zakręcają w prawo w lewo Biggrin

Po drodze mijamy piękne domy, rzecz jasna z azulejos w przeróznych kolorach Wacko ale i malowidłami na ścianach,

Andrew
Obrazek użytkownika Andrew
Offline
Ostatnio: 8 godzin 43 minuty temu
admin
Rejestracja: 07 maj 2015

Wik, wrócę do klasztoru H. Nie miałem okazji wejść do środka i teraz żałuję. Całkiem ciekawy.

Ruiny kościoła też fajnie się prezentują.

wiktor
Obrazek użytkownika wiktor
Offline
Ostatnio: 7 miesięcy 3 tygodnie temu
Rejestracja: 03 mar 2016

Andrew :

Wik, wrócę do klasztoru H. Nie miałem okazji wejść do środka i teraz żałuję. Całkiem ciekawy.

Ruiny kościoła też fajnie się prezentują.

Andrew jest czego żałować. Kosciół w srodku super. A jak pomyslisz ,że przed tym samym ołtarzem stał i modlił sie sam Magellan przed swoja wyprawą, to sie czuje to coś Wacko

I jeszcze bardziej ciekawa ta część klasztorna

Polecam na nastepny raz Preved

wiktor
Obrazek użytkownika wiktor
Offline
Ostatnio: 7 miesięcy 3 tygodnie temu
Rejestracja: 03 mar 2016

Idziemy i idziemy pod górę. Biggrin Na szczęscie ulice sa pełne pieknych kamieniczek,a w nich sklepiki ze starociami, urzekające swoim wyglądem malutkie knajpki. Zatrzymujemy sie w jednej z nich na chwilę,cos pijemy i czekamy na nic . Tak jest dobrze. Yes 3

Im wyżej tym widoki z góry na miasto robią sie coraz piekniejsze.

Probujemy złapać słynny zółty tramwaj, on tez się wspina na górę,jemu pewnie troche łatwiej.  Niestety bez szans, nie chce nas zabrać, Nie podobamy sie ? nie . każdy kolejny jest po prostu pełen ludzi , pewnie takich turystów jak my

Trudno, idziemy dalej , i tak jest pieknie a nawet piekniej Wacko

Strony

Wyszukaj w trip4cheap