Lizboński wypad na weekend

63 wpisów / 0 nowych
Ostatni wpis
Strony
Nel
Obrazek użytkownika Nel
Offline
Ostatnio: 3 godziny 26 minut temu
admin
Rejestracja: 04 wrz 2013

Pieknie pokazujesz nam Lizbonę , Ruinki wymiatają Yahoo

Fotka Good

No trip no life

ssstu-6
Obrazek użytkownika ssstu-6
Offline
Ostatnio: 11 godzin 58 minut temu
Rejestracja: 31 maj 2016

...heee, na Portugalii "przejechalismy się" solidnie i myslałem,że to "temat zamkniety" a tymczasem.... ; )

tak fajnie fajna ta Twoja Lizbona,że,chyba,"zmienie myslenie"...

...no to w drogę... żeby się oburzać i podziwiać
...zdumiewać i wzruszać ramionami...wybrzydzać i zachwycać...Radoslav

Andrew
Obrazek użytkownika Andrew
Offline
Ostatnio: 11 godzin 47 minut temu
admin
Rejestracja: 07 maj 2015

Kurcze, ilekroć oglądam zdjęcia z Lizbony (i w ogóle Portugalii), to nachodzi mnie chęć powrotu w te miejsca... Zwiaszcza, że sobie uświadamiam, że tego czy tamtego nie widziałem...

Nel
Obrazek użytkownika Nel
Offline
Ostatnio: 3 godziny 26 minut temu
admin
Rejestracja: 04 wrz 2013

Andrew ,A które to jest tamto ?

No trip no life

wiktor
Obrazek użytkownika wiktor
Offline
Ostatnio: 8 miesięcy 3 dni temu
Rejestracja: 03 mar 2016

Docieramy na szczyt góry  gdzie znajduje sie cel naszego spaceru 

ZAMEK SWIĘTEGO JERZEGO

Warto było dojść na samą górę. Zamek a w zasadzie jego resztki , są fajne a do tego super widoczki na miasto, Pleasantry

ssstu-6
Obrazek użytkownika ssstu-6
Offline
Ostatnio: 11 godzin 58 minut temu
Rejestracja: 31 maj 2016

....heee, po "zamkowe resztki" to musisz "na wyspę" przyjechać... "angole" rozbili 90% irlandzkich zamków : (

a "ten Twój" wyglada okazale !!!

...no to w drogę... żeby się oburzać i podziwiać
...zdumiewać i wzruszać ramionami...wybrzydzać i zachwycać...Radoslav

Andrew
Obrazek użytkownika Andrew
Offline
Ostatnio: 11 godzin 47 minut temu
admin
Rejestracja: 07 maj 2015

Nelcia :

Andrew ,A które to jest tamto ?

...chociażby zamek Herominitów w Belem czy zamek ten na wzgórzu w centrum Lizbony. Ja to owszem widziałem, ale tylko z zewnątrz.

Andrew
Obrazek użytkownika Andrew
Offline
Ostatnio: 11 godzin 47 minut temu
admin
Rejestracja: 07 maj 2015

Wik, dzięki Tobie znów fajnie być w Lizbonie

Nel
Obrazek użytkownika Nel
Offline
Ostatnio: 3 godziny 26 minut temu
admin
Rejestracja: 04 wrz 2013

ssstu-6 :

....heee, po "zamkowe resztki" to musisz "na wyspę" przyjechać... "angole" rozbili 90% irlandzkich zamków : (

a "ten Twój" wyglada okazale !!!

Ssstu, no coz  taka historia, pewnie troche podobna sytuacja "zamkowa" w Szkocji czy w Walii ...

troche zamków jednak zostało, a ruinki  przeciez też maja urok Biggrin

No trip no life

Tadzik
Obrazek użytkownika Tadzik
Offline
Ostatnio: 1 rok 2 miesiące temu
Rejestracja: 26 gru 2015

Nelcia :

Troche zamków jednak zostało, a ruinki  przeciez też maja urok Biggrin

Wszystko z umiarem, bo jak za dużo ruinek w ruinkach, to już nieciekawie się robi Blum 3

Ale bez przesady, lizbońskie zabytki nie wymagają jednak wyobraźni - całkiem sporo widać Biggrin

Strony

Wyszukaj w trip4cheap