szczegóły www.konkurs.itaka.pl

 


  

 


SRI LANKA - Ślubowo

35 posts / 0 nowych
Ostatni wpis
Strony
Daga
Obrazek użytkownika Daga
Offline
Ostatnio: 1 rok 6 miesięcy temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

bepi :

BRAK SŁÓW TAK PIĘKNIE ! ale Wam zazdroszczę Shok

hihihi Bepi,a może se "zafundujemy" jakąś "powtóreczkę" hihihi,tylko miałabym dylemat GDZIE...? - chyba ....Amazonka by mi pozostała Lol ,z piraniami w tleROFL

...oby mi się chciało,tak jak mi się nie chce...

bepi
Obrazek użytkownika bepi
Offline
Ostatnio: 3 tygodnie 4 dni temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

hehe  ..Daga jak to gdzie .. na Bora BoraBiggrin

u mnie w przyszłym roku  okrągłe 15 lat po ślubie, także trza pomyslećBiggrin  może  chociążby o jakich Malediwkach..Mojemu to by się napewno tam podobało jakby był bar i all I-m so happy pewnie byłby zadowolony  bo bym go na faultetyty nie goniła.. tylko by leżakował całe 2 tygodnie

Daga
Obrazek użytkownika Daga
Offline
Ostatnio: 1 rok 6 miesięcy temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

bepi :

hehe  ..Daga jak to gdzie .. na Bora BoraBiggrin

u mnie w przyszłym roku  okrągłe 15 lat po ślubie, także trza pomyslećBiggrin  może  chociążby o jakich Malediwkach..Mojemu to by się napewno tam podobało jakby był bar i all I-m so happy pewnie byłby zadowolony  bo bym go na faultetyty nie goniła.. tylko by leżakował całe 2 tygodnie

Bepi....to mamy taką samą roczniće hihihih....a ,że  Maledivy były już to faktycznie muszę o BB.....pomysleć hihihi....ale jakby tam chociaż lot o połowe skrócili ,a tak.......prawie 2 dni w samolocie - masakraShok

...oby mi się chciało,tak jak mi się nie chce...

kasiakrotoszyn
Obrazek użytkownika kasiakrotoszyn
Offline
Ostatnio: 2 tygodnie 5 dni temu
Rejestracja: 11 wrz 2013

Ja miałam po cichu plany co kilka lat odnawianie małżeństwa robić... właśnie w ciepłym pod palmami... można nową kieckę albo nowy strój kąpielowy na tę okazję zakupić Biggrin

"JEŚLI POTRAFISZ COŚ WYMARZYĆ,
POTRAFISZ TAKŻE TO OSIĄGNĄĆ..."
Walt Disney

Daga
Obrazek użytkownika Daga
Offline
Ostatnio: 1 rok 6 miesięcy temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

kasiakrotoszyn :

Ja miałam po cichu plany co kilka lat odnawianie małżeństwa robić... właśnie w ciepłym pod palmami... można nową kieckę albo nowy strój kąpielowy na tę okazję zakupić Biggrin

Kasia,tu same maniaczki"nowego bikini"....więc to przysięgę to trza by było....raz w tygodniu odnawiać hihihLol

...oby mi się chciało,tak jak mi się nie chce...

bepi
Obrazek użytkownika bepi
Offline
Ostatnio: 3 tygodnie 4 dni temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

hehe ...dobre Daguś z tym bikiniPleasantry

Żelek
Obrazek użytkownika Żelek
Offline
Ostatnio: 2 lata 3 miesiące temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

holidaymaniak :

Kasia6555:

dobrze,że coraz wiecej młodych takie śluby plauje...mam nadzieje,ze moi młodzi młodzi też mi tyle radości przysnoiosą.......Yahoo

Hehe jak Cie zabiora.....

wytarczyły by ich fotki.....

Żelek
Obrazek użytkownika Żelek
Offline
Ostatnio: 2 lata 3 miesiące temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

Cudowne przezycia.....a to niebo nad Wami takie piekne,ze nawet by człowiek nie pomyslał,ze bedzie deszcz

Mellka
Obrazek użytkownika Mellka
Offline
Ostatnio: 2 lata 3 tygodnie temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

Cudne zdjecia! Udało Wam sie z ta pogoda, wstrzeliliscie sie czasowo idealnie w sloneczko. 

Zazdroszcze takiej przygody, my mimo, ze razem juz ponad 13 lat to slub ciagle przed nami hahahha

momita
Obrazek użytkownika momita
Offline
Ostatnio: 5 miesięcy 1 tydzień temu
Rejestracja: 03 wrz 2013

Jak mnie Sznupek taki ślub zafunduje to może wreszcie powiem mu "tak"....jak to mówią do trzech razy sztuka....Dirol

Strony

Wyszukaj w trip4cheap