ECCO TRAVEL- EZGOTYKA W PROMOCJI

GRUZJA od1990 PLN,CHINY 2580 ,TAJ 3290,RPA 4380,

GRAZYLIA 4690,NEPAL 4990,KAMBO 5390,MALEDIWY 6950

www.eccotravel.eu


Kaktusy, palmy, ocean i kręte drogi - Gran Canaria 2008

71 posts / 0 nowych
Ostatni wpis
Strony
Makono
Obrazek użytkownika Makono
Offline
Ostatnio: 12 godzin 31 sekund temu
Rejestracja: 11 gru 2013

No i na koniec wydmy w Maspalomas (Dunas de Maspalomas)

I to  by było na tyle w tej krótkiej relacji. Gran Canaria jest cudna i ją gorąco polecam Smile

Bez podróży się duszę....
http://kolekcjonujacchwile.blogspot.com/

Nelcia
Obrazek użytkownika Nelcia
Online
Ostatnio: 1 godzina 20 minut temu
admin
Rejestracja: 04 wrz 2013

Makono, fajnie bylo sobie przypomniec GC , wrócic razem z Toba choć na chwilę do tych pieknych miejsc Smilebo wyspa ma mnóstwo do zaoferowania.

No trip no life

Makono
Obrazek użytkownika Makono
Offline
Ostatnio: 12 godzin 31 sekund temu
Rejestracja: 11 gru 2013

Dzięki Nelcia i czekam na Barbados Smile

Bez podróży się duszę....
http://kolekcjonujacchwile.blogspot.com/

Nelcia
Obrazek użytkownika Nelcia
Online
Ostatnio: 1 godzina 20 minut temu
admin
Rejestracja: 04 wrz 2013

Makono :

Dzięki Nelcia i czekam na Barbados Smile

Makono, jakoś przez cały dzien nie mogłam się zabrac do pisania ,ale teraz coś naskrobie..

No trip no life

KIWI
Obrazek użytkownika KIWI
Offline
Ostatnio: 2 lata 4 miesiące temu
Rejestracja: 05 wrz 2013

Po waszych relacjach nabrałam ochoty na GC.Urokliwa wysepka warta zobaczenia.

- Kocham ptaszki i podróże, te małe i duże ...

Makono
Obrazek użytkownika Makono
Offline
Ostatnio: 12 godzin 31 sekund temu
Rejestracja: 11 gru 2013

KIWI :

Po waszych relacjach nabrałam ochoty na GC.Urokliwa wysepka warta zobaczenia.

KIWI to Ciebie tam jeszcze nie było ? No nie,  nie moze tak być Diablo . Nadrabiać zaleglości  i to już Lol

Bez podróży się duszę....
http://kolekcjonujacchwile.blogspot.com/

KIWI
Obrazek użytkownika KIWI
Offline
Ostatnio: 2 lata 4 miesiące temu
Rejestracja: 05 wrz 2013

Makono :

KIWI:

Po waszych relacjach nabrałam ochoty na GC.Urokliwa wysepka warta zobaczenia.

KIWI to Ciebie tam jeszcze nie było ? No nie,  nie moze tak być Diablo . Nadrabiać zaleglości  i to już Lol

Kiedyś z wielką przyjemnością Biggrin .Póki co dzisiaj w biurze dopłaciliśmy za wyjazd na nartki  Dash 1 ,bolało bo z dolotem .M jak by usłyszał jeszcze o GC to sprzedał by mnie ze swoją  dopłatą Crazy

- Kocham ptaszki i podróże, te małe i duże ...

Makono
Obrazek użytkownika Makono
Offline
Ostatnio: 12 godzin 31 sekund temu
Rejestracja: 11 gru 2013

Smile

Bez podróży się duszę....
http://kolekcjonujacchwile.blogspot.com/

Peg
Obrazek użytkownika Peg
Offline
Ostatnio: 3 dni 12 godzin temu
Rejestracja: 06 wrz 2013

Makono śliczne fotki Good

Makono
Obrazek użytkownika Makono
Offline
Ostatnio: 12 godzin 31 sekund temu
Rejestracja: 11 gru 2013

Peg :

Makono śliczne fotki Good

Dzięki Peg

Bez podróży się duszę....
http://kolekcjonujacchwile.blogspot.com/

Strony

Wyszukaj w trip4cheap