.

 

 


Fiordy Norweskie na statku - maj 2018

60 posts / 0 nowych
Ostatni wpis
Strony
mabro
Obrazek użytkownika mabro
Online
Ostatnio: 1 godzina 38 minut temu
Rejestracja: 26 wrz 2013

Greg, dziękuję za bardzo fajną relację z Twojego rejsu Good . Mogłam dzięki Tobie odwiedzić miejsca, do których nie dotarłam i popatrzeć na te, w których byłam. Podobnie, jak Ty mam ochotę wrócić do Norwegii i wybrać się dalej na północ. Moim marzeniem są Lofoty Biggrin

Co do Oslo, to byłam w nim baaaardzo dawno i widzę, że dużo się zmieniło. Miasto stało się bardziej nowoczesne, przybyło sporo nowych obiektów. Może warto i tu zajrzeć ponownie?

Tak jak Wiktor, ciekawa jestem dokąd popłyniesz znowu. Może się pochwalisz co planujesz ?

greg2014
Obrazek użytkownika greg2014
Online
Ostatnio: 1 godzina 48 minut temu
Rejestracja: 29 lip 2017

Wszystko wskazuje na to ze nastepny bedzie transatlantyk z Włoch na Gwadelupę z tygodniem po Karaibach.

Mam nadzieje ze sie uda:-)

...no chyba ze wczesniej zlapie jakiegos fajnego last minuta:-)

Asia-A
Obrazek użytkownika Asia-A
Online
Ostatnio: 14 minut 32 sekundy temu
Rejestracja: 01 wrz 2015

Greg bardzo ciekawie piszesz (jak zawsze). Super się czytało. Może kiedyś na własne oczy zobaczę te krajobrazy...

Nelcia
Obrazek użytkownika Nelcia
Offline
Ostatnio: 4 godziny 22 minuty temu
admin
Rejestracja: 04 wrz 2013

Greg, rejsowalam razem z tobą, podobnie zresztą  jak poprzednio Ssun-smilie water  030

Norwegia -piękna podróż ,sama natura i to w najlepszym wydaniu. Dzieki za pokazanie nam tylu fajnych miejsc w Norwegii i wspaniałych pieszych tras.

Fajnie było mi z tobą powspominać ale i zobaczyć miejsca mi nieznane np jęzor Yahoo bardzo mi się to miejsce spodobało.

Stwierdzam po kilku latach od swojego wyjazdu, że ja też bym chętnie tam wróciła..

Trzymam kciuki za kolejny transatlantyk , daj znac jak będziesz znał termin, to wpisze twój rejs na odliczankę

A póki co fajnie by było poczytac twoją kolejną fascynującą opowieśc , wspominałeś o rejsie po Azji .. Dasz się namówić ? Yahoo

No trip no life

greg2014
Obrazek użytkownika greg2014
Online
Ostatnio: 1 godzina 48 minut temu
Rejestracja: 29 lip 2017

Cieszę się, że relacja przypadła do gustu. 

Z tego co widzę Costa sprzedaje 7-dniówki na tej trasie na lipiec i sierpień w last minutach więc może ktoś się zdecyduje:-)

Nelcia - co do transatlantyka to będzie prawdopodobnie 30 listopada z Savony - wszystko wskazuje na tę wersję (dostępnych jest ich >10 na różnych statkach i z różnych/do różnych portów).

Jeśli chodzi o Azję to byłem tam na rejsie ładnych kilka lat temu i raczej nie dam się namówić. Za dużo czasu upłynęło a takie rzeczy trzeba pisać bardziej na bieżąco. Ale w przyszłym roku prawdopodobnie znowu wyskocze na jakiś rejs w tamtym rejonie więc może wtedy... Smile

_Huragan_
Obrazek użytkownika _Huragan_
Offline
Ostatnio: 16 godzin 51 minut temu
Rejestracja: 13 cze 2015

Jak juz napisalem wczesniej bardzo cenie twoje relacje za to,ze jest tu tak duzo praktycznych informacji.A dodatkowo zarowno w Bergen jak i w Geiranger pokazales dwie bardzo fajne alternatywne trasy do tych,z ktorych turysci tam z reguly korzystaja,wiec nawet jak ktos tam juz kiedys byl to znajdzie u ciebie tutaj fajna  inspiracje.

Z pogoga miales napewno  farta,bo byc w Bergen kilka dni i nie zostac przemoczonym deszczem to troche nierelane wrecz Wink

https://marzycielskapoczta.pl/

Napisz pocztowke ze swoich podrozy do chorych dzieci

wojtek1
Obrazek użytkownika wojtek1
Offline
Ostatnio: 1 tydzień 23 godziny temu
Rejestracja: 09 mar 2014

greg2014 z dużym zainteresowaniem przeczytałem całość relacji, 9 czerwca mieliśmy płynąć tym samym statkiem, częścią Twojej trasy. Mogę tylko popatrzeć co mnie ominęło, a omineło mnie sporo Sad , ale trudno, czasem tak bywa, że z wyjazdu musisz zrezygnować, bo .... i właśnie tak mieliśmy. Norwegia, fiordy, przyroda ... wszystko super, dziękuje za realcję.  

greg2014
Obrazek użytkownika greg2014
Online
Ostatnio: 1 godzina 48 minut temu
Rejestracja: 29 lip 2017

No to wielka szkoda. Nawet się zastanawiałem ostatnio jak udał się Wasz rejs...

mabro
Obrazek użytkownika mabro
Online
Ostatnio: 1 godzina 38 minut temu
Rejestracja: 26 wrz 2013

wojtek1 :

greg2014 z dużym zainteresowaniem przeczytałem całość relacji, 9 czerwca mieliśmy płynąć tym samym statkiem, częścią Twojej trasy. Mogę tylko popatrzeć co mnie ominęło, a omineło mnie sporo Sad , ale trudno, czasem tak bywa, że z wyjazdu musisz zrezygnować, bo .... i właśnie tak mieliśmy. Norwegia, fiordy, przyroda ... wszystko super, dziękuje za realcję.  

Wojtek1 współczuję Ci i jednocześnie dobrze rozumiem Twoją sytuację bo ja niedawno również miałam być na rejsie (greckie wyspy) i niestety musiałam zrezygnować choć wszystko było już opłacone Cray 2 Rejs do Norwegii też nie doszedł do skutku Sad  Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś odrobimy te straty Biggrin

Strony

Wyszukaj w trip4cheap