Przezyj swoj mit w Grecji !!!

247 posts / 0 nowych
Ostatni wpis
Strony
Peg
Obrazek użytkownika Peg
Offline
Ostatnio: 1 miesiąc 3 tygodnie temu
Rejestracja: 06 wrz 2013

Zuza piękne fotki Shok Aż zatęskniałam za Grecją Sorry 2

zuza
Obrazek użytkownika zuza
Offline
Ostatnio: 4 lata 1 tydzień temu
Rejestracja: 03 wrz 2013

Peg Drinks 

Apisku, ja sie nikogo nie pytalam Blum 3 , tym bardziej ze bralismy auto na lotnisku w Prevezie, ktore lezy poza wyspa.

apisek
Obrazek użytkownika apisek
Offline
Ostatnio: 3 lata 11 miesięcy temu
Rejestracja: 08 wrz 2013

No, fakt. jak z lotniska, to inna sprawa.

Ale my tylko tydzień będziemy na L, a drugi na Kefalonii, to chyba szkoda mi będzie czasu na kontynent. Wolę bardziej szczegółowo poszwędać się po Lefkadzie.

Niby wyspa nieduża, ale podobno drogi wąskie i kręte, to sie wolniej jeździ. A my dodatkowo lubimy się zatrzymać, tam gdzie nam się spodoba widok, wioska lub zatoczka.Ale Parga również na twoich fotkach ładnie się prezentuje!!!

katerina
Obrazek użytkownika katerina
Offline
Ostatnio: 5 lat 3 miesiące temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

NO WRESZCIE Dance 4 Yahoo Clapping Doczekalam sie Yahoo

Zuza NIESAMOWITE fotki !!! Kochana,co wyjazd to u Ciebie coraz wyzsza poprzeczka z fotografii Clapping Clapping Clapping

Moja,przepiekna Lefkada !!! Ja po prostu uwielbiam ta wyspe,a przede wszystkim jej plaze Man in love

Ja tez zawsze jezdze na poczatku lub z koncem sezonu (maj i wrzesien),bo w sierpniu to juz zupelnie inna bajka Dash 1

Na wyspie obowiazkowo samochod,a potem czego dusza pragnie Good

katerina
Obrazek użytkownika katerina
Offline
Ostatnio: 5 lat 3 miesiące temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

Vourvourou,Chalkidiki (drugi palec polwyspu)

Karidi Beach

Dzien jak co dzien Biggrin

korolowa
Obrazek użytkownika korolowa
Offline
Ostatnio: 1 rok 4 miesiące temu
Rejestracja: 24 lut 2014

Omg! lefkada jest cudna!!! Ja tam musze byc! Jak najlepiej sie tam z WarsAwy dostać? Wizzair do Salonik i co dalej??? 

katerina
Obrazek użytkownika katerina
Offline
Ostatnio: 5 lat 3 miesiące temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

korolowa :

Omg! lefkada jest cudna!!! Ja tam musze byc! Jak najlepiej sie tam z WarsAwy dostać? Wizzair do Salonik i co dalej??? 

Kolorowa do Salonik mozesz takze ryanairem.Z Salonik trzeba autkiem okolo 3 godzin na Lefkade Smile Jesli pasuja Ci loty z Niemiec to mozesz leciec od razu do Prevezy,bo to rzut kamieniem od Lefkady (przejazd mostem) Z wiekszosci niemieckich miast lata miedzy innymi Condor i air Berlin.Z Warszawy i Krakowa tez byly jakies loty austrian airlines.

kati01
Obrazek użytkownika kati01
Offline
Ostatnio: 5 lat 7 miesięcy temu
Rejestracja: 11 mar 2014

Yahoo

cudowne zdjecia

naczytałam się naoglądałam 

i marzy mi się wyprawa na Lwfkadę

ale w tym roku padło na Kretę

morze polecicie mi fajne miejsca 

bedę w okolicach Analipsi,Hersonissos

Kati

Kati01

kati01
Obrazek użytkownika kati01
Offline
Ostatnio: 5 lat 7 miesięcy temu
Rejestracja: 11 mar 2014

LEFKADĘ Biggrin

Kati01

Koniczyna
Obrazek użytkownika Koniczyna
Offline
Ostatnio: 2 lata 11 miesięcy temu
Rejestracja: 28 wrz 2013

Jakiś czas temu poruszałam ten temat w innym wątku greckim, ale nikt chyba nie doczytał, więc skorzystam z okazji i zapytam tutaj. Mam na lipiec zaplanowane wakacje i zaczynam się martwić co dalej będzie z Grecją... Nie jestem specjalistką, ale niepokoją mnie ostatnie problemy i informacje o możliwości jej bankructwa. Oczywiście zależy mi żeby cała ta sytuacja zakończyła się jak najlepiej dl Greków, ale jak oceniacie to z punktu widzenia turysty ?

Strony

Wyszukaj w trip4cheap