Forumowe spotkania :)

278 posts / 0 nowych
Ostatni wpis
Strony
Trampek
Obrazek użytkownika Trampek
Offline
Ostatnio: 5 lat 1 miesiąc temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

Szczecin ma FANTASTYCZNY urząd wojewódzki Biggrin do zwiedzania Biggrin

hyde
Obrazek użytkownika hyde
Offline
Ostatnio: 4 lata 7 miesięcy temu
Rejestracja: 25 lut 2014

Kolka dzięki Biggrin

Jeszcze jak byla Częstochowa to wydawało mi się daleko a ten Olsztyn to już w ogóle

Jak Anusia napisała Katowice to już nie narzekam, bo mam troszkę bliżej ROFL

Explore. Dream. Discover.

edyta11
Obrazek użytkownika edyta11
Offline
Ostatnio: 3 miesiące 3 tygodnie temu
Rejestracja: 02 lis 2013

kiedyś koledzy pojechali na szkolenie do szczecina. Po zajęciach dwóch takich w klapkach z ręczniczkami na ramieniu udaje sie do recepcji i pytają - a w którym kierunku do morza

A recepcjonistka baba z jajem odpowiada- 100 km na północLol

to nie dowcip:) 

...................................................................
www.smakowanie-swiata.pl
....................................................................

Żelek
Obrazek użytkownika Żelek
Offline
Ostatnio: 4 lata 11 miesięcy temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

Aga....co Ty mówisz,ze Szczecin daleko-dla mnie to on teraz bedzie bardzo blisko Yes 3 przynajmniej tak sobie wmawiam Yahoo bede tam czesto wpadać ,czesciej niz do kochanego Karpacza

hyde
Obrazek użytkownika hyde
Offline
Ostatnio: 4 lata 7 miesięcy temu
Rejestracja: 25 lut 2014

edyta11 :

kiedyś koledzy pojechali na szkolenie do szczecina. Po zajęciach dwóch takich w klapkach z ręczniczkami na ramieniu udaje sie do recepcji i pytają - a w którym kierunku do morza

A recepcjonistka baba z jajem odpowiada- 100 km na północLol

to nie dowcip:) 

ROFL Good

Explore. Dream. Discover.

edyta11
Obrazek użytkownika edyta11
Offline
Ostatnio: 3 miesiące 3 tygodnie temu
Rejestracja: 02 lis 2013

hyde- olsztyn pod częstochową- taka mescina z fajnymi ruinami. Ale może być i siewierz - po trasie:) każdemu łatwo

...................................................................
www.smakowanie-swiata.pl
....................................................................

karisss
Obrazek użytkownika karisss
Offline
Ostatnio: 1 rok 4 dni temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

edyta11 :

kiedyś koledzy pojechali na szkolenie do szczecina. Po zajęciach dwóch takich w klapkach z ręczniczkami na ramieniu udaje sie do recepcji i pytają - a w którym kierunku do morza

A recepcjonistka baba z jajem odpowiada- 100 km na północLol

to nie dowcip:) 

to typowa URBAN STORY czyli miejska szczecińska legenda Wink "każdy" tak zrobił,miał kolege co tak zrobił,bądź spotkał takiego z ręcznikiem Wink

Ja nbiestety jak wiecie,z tej samej "dziury" co Aga,więc jedynie pożczyę wam wspaniałej zabawy ,a przede wszystkim aby spotkanie doszło do skutku Wink

Trampek
Obrazek użytkownika Trampek
Offline
Ostatnio: 5 lat 1 miesiąc temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

edyta11 :

kiedyś koledzy pojechali na szkolenie do szczecina. Po zajęciach dwóch takich w klapkach z ręczniczkami na ramieniu udaje sie do recepcji i pytają - a w którym kierunku do morza

A recepcjonistka baba z jajem odpowiada- 100 km na północLol

to nie dowcip:) 

Kumpela z którą byam służbowo w Szczecinie też pytala - serio daleko do morza Biggrin No, ale ona wcześniej była w Gdańsku służbowo (ja chorowałam Sad ).

Szczecin fajny jest, ale fotek nie porobiłam, bo w październiku lub grudniu byłam Sad Szybko ciemno i te sprawy...

anusia
Obrazek użytkownika anusia
Offline
Ostatnio: 8 miesięcy 4 tygodnie temu
Rejestracja: 03 wrz 2013

Hyde ja z Katowic, Pumi z Częstochowy, a się tydzień temu spotkałyśmy w Świerklańcu i jeszcze w sierpniu znów się spotkamy bo Pumi do lekarza przyjeżdża a ja kawałek mogę podjechać na kawusię Biggrin, a ty skąd jesteś?

anusia
Obrazek użytkownika anusia
Offline
Ostatnio: 8 miesięcy 4 tygodnie temu
Rejestracja: 03 wrz 2013

Już nie wspomnę, że Trampek z wawki a się wybiera Biggrin

Strony

Wyszukaj w trip4cheap