szczegóły www.konkurs.itaka.pl

 


  

 


SRI LANKA - plan zwiedzania na 7 dni

36 posts / 0 nowych
Ostatni wpis
Strony
Tom-Gdynia
Obrazek użytkownika Tom-Gdynia
Offline
Ostatnio: 3 tygodnie 13 godzin temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

hehehehe, mega fajne zdjęcia. Takie pozytywne :))No i ten rejs katamaranem Music 2

Moje zdjęcia z różnych, dziwnych miejsc http://tom-gdynia.jalbum.net/   Music 2

bepi
Obrazek użytkownika bepi
Offline
Ostatnio: 3 tygodnie 4 dni temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

Kasiu, cenkę za przelot mieliście extra, w sumie 2 tys z Malediwami to jak za darmo... hehe, fajnie że Wam się udało, zdjęcia obłęd ! a Ty Kasiu to jesteś ozdobą każdego zdjęcia, taka śliczna i pozytywna z Ciebie dziewczyna, mogłabym na Ciebie patrzeć godzinami jakaś taka pozytywna energia od Was bije..

Mam pytanie o ten pociąg który jedzie przez góry i pola herbaciane , bo też go planowałam, ile kosztuje bilecik, i jak długo trwa ta trasa w okolicy pół herbaty ? Jak wrażenia z Parku Yalla > bo też mi się marzyło tam pojechać, ile kosztował wstęp do parku, ile trwało safari ? mieliście może nocleg w okolicy tego parku? czy wracaliście raczej do hotelu, oraz ile czasu Wam zajęła droga do parku?

dziękuję pięknie i idę znowu nacieszym oczy Waszym widokiem-)

kasiakrotoszyn
Obrazek użytkownika kasiakrotoszyn
Offline
Ostatnio: 2 tygodnie 5 dni temu
Rejestracja: 11 wrz 2013

bepi :

Kasiu, cenkę za przelot mieliście extra, w sumie 2 tys z Malediwami to jak za darmo... hehe, fajnie że Wam się udało, zdjęcia obłęd ! a Ty Kasiu to jesteś ozdobą każdego zdjęcia, taka śliczna i pozytywna z Ciebie dziewczyna, mogłabym na Ciebie patrzeć godzinami jakaś taka pozytywna energia od Was bije..

Mam pytanie o ten pociąg który jedzie przez góry i pola herbaciane , bo też go planowałam,
ile kosztuje bilecik, - grosze ok. 2 PLN/bilet  Biggrin - trasa ok. 120 km 
i jak długo trwa ta trasa w okolicy pół herbaty ? - czas przejazdu ok. 6 godzin Biggrin
Jak wrażenia z Parku Yalla > bo też mi się marzyło tam pojechać, ile kosztował wstęp do parku, ile trwało safari ? - wstęp pamiętam że był dość drogi ok. 200 PLN, czas trwania ok. 4 godzin
mieliście może nocleg w okolicy tego parku? czy wracaliście raczej do hotelu, oraz ile czasu Wam zajęła droga do parku? - nocleg mieliśmy jakieś 5 km od parku, także blisko, ale nie pamiętam

dziękuję pięknie i idę znowu nacieszym oczy Waszym widokiem-)

"JEŚLI POTRAFISZ COŚ WYMARZYĆ,
POTRAFISZ TAKŻE TO OSIĄGNĄĆ..."
Walt Disney

alikatena
Obrazek użytkownika alikatena
Offline
Ostatnio: 10 miesięcy 1 dzień temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

anusia :

alikatena:

Również czekam na część opisową, bo fajnie powspominać miejsca, w których się było.. ehh:) Co do zdjęć - mega pozytywne;) A już najlepsze są te ze słoniami;)

Alikatena to może wspominamy z Tobą jak będziesz pisać relacjęBiggrin

 Hehe ale ja byłam tam z biurem, więc moja relacja nie byłaby tak żywa i prawdziwa Sad 

anusia
Obrazek użytkownika anusia
Offline
Ostatnio: 2 tygodnie 6 dni temu
Rejestracja: 03 wrz 2013

alikatena :

anusia: alikatena:

Również czekam na część opisową, bo fajnie powspominać miejsca, w których się było.. ehh:) Co do zdjęć - mega pozytywne;) A już najlepsze są te ze słoniami;)

Alikatena to może wspominamy z Tobą jak będziesz pisać relacjęBiggrin

 Hehe ale ja byłam tam z biurem, więc moja relacja nie byłaby tak żywa i prawdziwa Sad 

Nieważne czy z biurem czy  nie, pisz bo wielu zainteresowanych tu jestClapping

kasiakrotoszyn
Obrazek użytkownika kasiakrotoszyn
Offline
Ostatnio: 2 tygodnie 5 dni temu
Rejestracja: 11 wrz 2013

Katamaran był niezapomniany to prawda Shok
A miejsca z biurem czy nie z biurem wyglądają tak samo Biggrin 

Ja zdecydowałam się na własną rękę gdyż mieliśmy tylko 12 dni na Sri Lance, w tym 7 dni objazdu z kierowcą ( niestety samemu przez tydzień komunikacją miejską nie zobaczylibyśmy połowy z tego ) Komunikacja jest oczywiście, ceny bardzo niskie, ale nigdy nie wiadomo czy i o której nadjedzie. Atrakcje turystyczne często były gdzieś na uboczu więc tak czy tak trzeba byłoby brać TUT TUKI. A tak - mieliśmy tobołki w busie u Nishanthy i objechaliśmy wszystko co się da.

Nie napisałam, że w planach mieliśmy jeszcze wejście o wschodzie słońca na Adams Peak, ale kraj nawiedziła powódź. Z ledwością dotarliśmy na czas na nasz ślub !!! Jechaliśmy 2 dni prawie bez przerwy, bo co chwila jakieś objazdy.

To piekło zaczęło się 17 grudnia a 20 grudnia mieliśmy ślubować. Wyobraźcie sobie ten stres !!! Wszędzie leje, drogi pozrywane, a my mamy się tu cieszyć naszym najpiękniejszym dniem..... 
Zobaczcie jak to wyglądało: http://powodzie.blox.pl/2012/12/Sri-Lanka.html

"JEŚLI POTRAFISZ COŚ WYMARZYĆ,
POTRAFISZ TAKŻE TO OSIĄGNĄĆ..."
Walt Disney

damian
Obrazek użytkownika damian
Offline
Ostatnio: 1 rok 6 miesięcy temu
Rejestracja: 03 wrz 2013

Niezły czad ale potrafię sobie to wyobrazić bo sami mamy często takie nieprzewidziane  akcje, które w danej chwili powodują, że majty są pełne Biggrin ... ale za to jak fajnie się takie akcje po czasie wspomina Biggrin . Najważniejsze, że wszystko się dobrze kończy.

Żelek
Obrazek użytkownika Żelek
Offline
Ostatnio: 2 lata 3 miesiące temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

z ta powodzia to taj jak u nas w Taj...co troche robilismy jakies objazdy ,żeby gdzies dotrzec

Plumeria
Obrazek użytkownika Plumeria
Offline
Ostatnio: 1 rok 2 miesiące temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

Kasia, fajnie opisujesz- konkretnie, można wydrukować i plan gotowy! Dzięki !!!

kasiakrotoszyn
Obrazek użytkownika kasiakrotoszyn
Offline
Ostatnio: 2 tygodnie 5 dni temu
Rejestracja: 11 wrz 2013

Plumeria :

Kasia, fajnie opisujesz- konkretnie, można wydrukować i plan gotowy! Dzięki !!!

Dzięki za miłe słowa Biggrin

"JEŚLI POTRAFISZ COŚ WYMARZYĆ,
POTRAFISZ TAKŻE TO OSIĄGNĄĆ..."
Walt Disney

Strony

Wyszukaj w trip4cheap